fallback

Още една китайска компания вдига завод в Европа

До 2030 година GAC планира да продаде 500 000 автомобила в чужбина

Китайският автомобилен производител GAC планира да произвежда електрически превозни средства в Европа, за да избегне митата на ЕС. Това каза генералният директор на международния бизнес на компанията в интервю за агенция Ройтерс.

По този начин GAC се присъединява към нарастващия брой китайски автомобилни компании, които обмислят да построят завод в Европа. До 2030 г. компанията си е поставила за цел да пласира 500 000 бройки в чужбина. Макар че GAC все още не продава електрически превозни средства на Стария континент, тя планира да представи електрически SUV, насочен към европейския пазар, на автомобилното изложение в Париж, което започна в понеделник.

Въпреки плановете на Европейската комисия да наложи допълнителни тарифи върху вноса на китайски електрически превозни средства, GAC смята Европа за важен и сравнително отворен пазар. Според изпълнителния директор Уей Хейган митата със сигурност оказват влияние, но този проблем може да бъде решен в дългосрочен план.

Едно от възможните решения е местното производство и компанията активно проучва тази възможност. Докато дискусиите са на ранен етап, GAC обмисля както вариант както изграждането на нов завод, така и опцията за придобиване на такъв или подялбата му с някой европейски производител.

fallback
  • #14
    До културния ( преди 4 седмици )
    Не бях ли аз който ви казах още през 2019, че Тесла ЩЕ е първият завод 100% собственост на чужд производител? Вие ме спорихте ли че това е невъзможно и партията няма да го допусне? Точно както предположих, че в Германия на бюрократите ще им отнеме да издадат ОВОЗ за разрешителното на строеж на завода на Тесла повече време, отколкото Тесла да построи заводът. Тези прогнози ще са били от липса на обща култура? Онази същата която не ти повярва, че резервоара на Toyota miray е 5 л. Това каза ли го?
  • #13
    РУК ( преди 1 месец )
    До 13 хайде лъжльо да ми цитираш къде съм казал, че съм минал 1360км! КАЗАХ, че съм тествал колата и съм постигнал 0,80кг/100, а в официалния сайт е пробега с резервоара на актуалната версия е до 650км! Нещо за собствеността на заводите в Китай да кажеш или пак яко врътна гъзо като ти показах колко си неграмотен и с ниска обща култура?!
  • #12
    До РУК ( преди 1 месец )
    А за опит недей да говориш. Ти нали беше карал и говореше с ФАКТИ от личен опит за онази водородна Тойота с 5 литров резервоар с водород с който се изминават 1360км. Е защо пък да ме ти ВЯРВАМЕ?
  • #11
    Не ти е за първи път ( преди 1 месец )
    Пак се правиш на интересен, като повтаряш казаното от мен. Китайците ли да най-умните? Европа не може ли да ги копира и експлоатира на своя територия? Например да разреши на CATL да произвеждат тук най-новите технологии батерии? Тесла им дойде на крака и я изгониха от некадърност да си произвежда батериите в САЩ . Пък и какво да откраднат китайците, като китайските Тесли се произвеждат с китайски батерии? Тесла краде от тях. GAC краде от Тойота.
  • #10
    РУК ( преди 1 месец )
    До 6 - то трябва да се чете бе митиче, не само да се пише! "The Shanghai factory is wholly owned by Tesla and is the first and only foreign passenger car plant in China exempt from being operated by a joint venture" - кво стана сега!Аз съм в паралелна реалност,защото завода е изключение от правилото! А ти си в правилната реалност, защо от стотици хиляди заводи в Китай, има само едно изключение, но за теб то е правилото?! Дали осъзнаваш колко си ... ку ку, ку ку ..
  • #9
    РУК ( преди 1 месец )
    До 6 - не митиче,аз живея в реалност в която съм ходил в Китай и много години съм правил бизнес с Китай! Ти ако отидеш 3 пъти от Пещера до Пловдив му викаш пътешествие! Отиди да направиш завод в Китай да те видя! Ако имаше малко повече акъл в манерката, щеше да знаеш защо за тесла направиха изключение!Да ти подскажа ли или се сещаш къде им е по-лесно на китайците да правят индустриален шпионаж?В Тексас или в Шанхай? Незнам ти в какви реалности живееш,но очевидно там логическото мислене е трудно!
  • #8
    Хаха ( преди 1 месец )
    Бъстър, ти се занимаваш по цял ден да пишеш коментари, съдържащи едни и същи бла-бла думички и цифрички. Както гледам тук, вече всички са вдигнали ръце от теб, на никой не си интересен.
  • #7
    До Гост ( преди 1 месец )
    Аз да не съм като тебе сектант който защитава партийни линии, правителства, националности и раси? За разлика от тебе аз не наблягам на прилагателни и емоции когато говоря по технически теми. Говоря за инженерни решения, икономически решения. Дали ще тръгна да защитавам държавна китайска посредствена фирма, само защото е китайска и зад нея стои партията? Ти си от онези които защитават партийни интереси. Аз се интересувам от техника
  • #6
    До РУК ( преди 1 месец )
    Пак живееш в друга паралелна реалност. Тесла изгради в Китай завод който е 100% собственост на Тесла и китайците нямат нищо общо. Те са просто доставчици, което е достатъчно за Китай.
  • #5
    До 4 ( преди 1 месец )
    Е то електрокарите са телефони на колела.
fallback
Последни