fallback

Още една китайска компания вдига завод в Европа

До 2030 година GAC планира да продаде 500 000 автомобила в чужбина

Китайският автомобилен производител GAC планира да произвежда електрически превозни средства в Европа, за да избегне митата на ЕС. Това каза генералният директор на международния бизнес на компанията в интервю за агенция Ройтерс.

По този начин GAC се присъединява към нарастващия брой китайски автомобилни компании, които обмислят да построят завод в Европа. До 2030 г. компанията си е поставила за цел да пласира 500 000 бройки в чужбина. Макар че GAC все още не продава електрически превозни средства на Стария континент, тя планира да представи електрически SUV, насочен към европейския пазар, на автомобилното изложение в Париж, което започна в понеделник.

Въпреки плановете на Европейската комисия да наложи допълнителни тарифи върху вноса на китайски електрически превозни средства, GAC смята Европа за важен и сравнително отворен пазар. Според изпълнителния директор Уей Хейган митата със сигурност оказват влияние, но този проблем може да бъде решен в дългосрочен план.

Едно от възможните решения е местното производство и компанията активно проучва тази възможност. Докато дискусиите са на ранен етап, GAC обмисля както вариант както изграждането на нов завод, така и опцията за придобиване на такъв или подялбата му с някой европейски производител.

fallback
  • #7
    До Гост ( преди 57 минути )
    Аз да не съм като тебе сектант който защитава партийни линии, правителства, националности и раси? За разлика от тебе аз не наблягам на прилагателни и емоции когато говоря по технически теми. Говоря за инженерни решения, икономически решения. Дали ще тръгна да защитавам държавна китайска посредствена фирма, само защото е китайска и зад нея стои партията? Ти си от онези които защитават партийни интереси. Аз се интересувам от техника
  • #6
    До РУК ( преди 1 час )
    Пак живееш в друга паралелна реалност. Тесла изгради в Китай завод който е 100% собственост на Тесла и китайците нямат нищо общо. Те са просто доставчици, което е достатъчно за Китай.
  • #5
    До 4 ( преди 1 час )
    Е то електрокарите са телефони на колела.
  • #4
    hitko ( преди 2 часа )
    Китайско само в китайския ресторант и мобилен телефон.
  • #3
    Селяндур ( преди 2 часа )
    Добре че са чайниците да свалят цените на колите че то какво беше станало - една кола струва колкото къща с 2 декара двор в село Горно ***.
  • #2
    Гост ( преди 2 часа )
    Всеки момент ще се появи електрическата латерна Бидчо Тесларев Чайника и ще се хвърли да защитава китайските електрокари.От Тесла се прехвърля на китайски електрокари.
  • #1
    РУК ( преди 3 часа )
    Сега е момента Европа да приложи номера на китайката!Реципрочни мерки на китайските за чуждестранни инвестиции - новото дружество задължително да е 60% собственост на съответнат държава или нейни граждани,60% от печалбата задължително си остават в държавата където е завода!И участва само със земя! И с удоволствие ще кажа - добре дошли китайци, стройте, произвеждайте! Обаче тези в Брюксел са толкова захлюпени и зависими от лобита и комисионни, че това ще им дойде на акъла някъде към 2035 година!
fallback
Последни