IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Toyota показва нов начин за зареждане на автомобили

Водородните касети на японската марка ще могат да се използват и в бита

На специално събитие в Япония по-късно този месец Toyota ще покаже преносими водородни касети, които могат да се използват за зареждане на електрически автомобили и различни домакински уреди.
   
   
Toyota-1
  
   
Тези водородни картриджи могат да се използват като гигантски АА батерии. От Toyota не споменаха точно какъв запас от мощност те могат да осигурят, но уточниха, че подмяната на такава захранваща банка отнема няколко минути. Следователно, винаги ще може да увеличите пробега на вашия електрически автомобил, стига да имате под ръка необходимия запас от тези преносими касети.
 
  
Toyota-2
 
  
Японската компания също така отбеляза, че водородните касети ще имат редица други приложения. Например, като захранване на преносими готварски печки, които се използват при къмпингуване. За целта Toyota обедини сили с марката Rinnai Corporation и разработи печка, която работи на водород.
  
   
Toyota-3
 
  
По време на събитието Toyota ще покаже и системата за съхранение на енергия Sweep. Тя използва батерии, които са прослужили срока си и са свалени от електрическите превозни средства. Животът им се удължава и те се използват повторно като енергийни стабилизатори, когато се комбинират със слънчеви панели и други системи за генериране на възобновяема енергия.
  
  

0 от 500
  • #26
    1 rate up comment 2 rate down comment
    Нали ( преди 1 месец )
    Не си психопат? Докажи го и дай източника за 22литра и 5кг, че като те гледам как си объркал плътността с поне 100 000% , то дори да не си излъгал, че си чел, пак не си го разбрал и не разказваш какво си чел, а каква си разбрал, но това почти винаги са коренно различни неща.
  • #25
    1 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Но да се хванем за тези 22литра. При 700бара и вече сметнатите 45,9 грама за литър са точно 1кг водород. Ти да видиш! Дали е случайно съвпадение или съм смятал правилно? Енергийните плътности на 4680 батериите са 622,4Wh/L и 232,5Wh/kg. Тоест 22литра имат капацитет 13,7kWh и тежи 58,9кг.
  • #24
    5 rate up comment 1 rate down comment
    Hvaliprats ( преди 1 месец )
    Тротинетка, по-голям психопат-антиматематик от тебе няма тук. По-голямата енергийна плътност на водорода спрямо батериите е отдавна известен и надлежно документиран факт.
  • #23
    1 rate up comment 2 rate down comment
    Няма изненади ( преди 1 месец )
    "тежи 5 кг и с горивна клетка дава 3.3кВтч електричество, т.е. 660кВтч/кг, господин ВЯРВАЩ" антиматематик както обикновено! Все пак от опит с психопати антиматематици ще помоля за източник за проверката и на това перпетуум мобиле с такава рекордна енергийна плътност, която би позволила създаване на електрически самолети
  • #22
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Hvaliprats ( преди 1 месец )
    Ха-ха, тротинетка-льохман-психопат "я има 200 мл водород, я няма", да беше потърсил данни в Гугъл преди да ставаш за смях? Към 22 литра е обема, тежи 5 кг и с горивна клетка дава 3.3кВтч електричество, т.е. 660кВтч/кг, господин ВЯРВАЩ в собствените си фантазии и пишещ само глупотевини по форумите. РУК пак много време ти е отделил.
  • #21
    1 rate up comment 1 rate down comment
    Говори с цифри де ( преди 1 месец )
    След като има официални данни и картинките за тебе не съм надежден източник, защо мълчиш досега? Поправи моите цифри? Дай официалните да видим какво съм объркал? Но не забравяй, че на предстоящото събитие ще кажат характеристиките и ще се върнем на тази дискусия да видим кой е познал и кой не? Да видим този път дали ВЯРАТА ще победи физиката за първи път или ще е по старому и Toyota ще продължим да ви разказва fairytails за наивници като 1850 пъти повече износване на гумите и 35 км пробег с тях?
  • #20
    1 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Ето че ти започна с агресията, а не аз. Литрите са без никакво значение. Колкото и да кажеш че са, съотношението на батериите и водородът ще остане еднакво, защото 5,6 кг винаги ще заемат 122 литра и плътността на водорода винаги ще е 45,9 грама за литър и 21,79 литра за килограм. Което при 506 км официален пробег означава 1,1кг или 24,11л на 100 км но при важното уточнение, че тези литри важат само при 700 бара налягане. Дали това е така с тези малките бутилчици? Физиката казват твърдо НЕ
  • #19
    1 rate up comment 1 rate down comment
    До РУК ( преди 1 месец )
    Това ли успя да измислиш? Да напишеш в коментар от мое име и да се саморазсърдиш? Както виждаш, сметнал съм ти го в килограми в литри в грамове в километри в каквото кажеш и с всички данни които самият ти си дал. От уважение и за да има някакъв смисъл дискусията да продължи, даже съм спестил очевидното. Зареждането на тези 300 ватчаса, за изминаване на 2 км може да стане където си пожелаеш, като например от зарядното за телефона ми 120 вата, което ще ги зареди за 3ч. Водород откъде?
  • #18
    3 rate up comment 1 rate down comment
    РУК ( преди 1 месец )
    Ахахахахахах виждал, приличало му на картинката. Абе разказвачо на картинки! Има си официални данни по стандарти, на производител, на сертифициращ орган, има документи от Гинес, има пазарна цена на водорода В КИЛОГРАМИ! Най вече КАРАЛ СЪМ Я ТАЯ ТОЙОТА БЕ! Нито те знам на колко ракии, нито болното ти мозъче какви халюцинации има та виждаш 500мл на снимката. Толкова ли е бутилката ракия пред теб. Бъркаш двата щата, а?
  • #17
    0 rate up comment 1 rate down comment
    До 12 ( преди 1 месец )
    Ако беше водороден автомобил щеше да повярва на 3000 км с половин резервоар. Все пак е дал 750 км с 3 кг. Що пък да не мине два пъти повече в името направата Вяра и с божията помощ. Да му беше дал линк да млъкне. То А дано ама надали при него, но все пак "Tesla Model S 100D измина над 1000 км с едно зареждане Новият световен рекорд беше поставен в Италия 07.08.2017"