IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Защо зареждането на Tesla от уличен стълб е лоша идея

Както в повечето случаи гасенето на запалилия се електромобил е много трудно (ВИДЕО)

Има лоши идеи – като да заредиш Tesla на аванта. Разбра го по трудния начин американски турист в Тихуана. Вместо да планира пътуване до близката станция за зареждане, тарикатът реши да включи зарядното устройство директно в стълб за улично осветление.

 
Telsa пожар


Властите в Мексико разбраха за случката, след като получиха сигнал за пожар в изоставена къща. Пожарникарите осъзнаха, че им е трудно да потушат огъня, защото го подклажда Tesla S. Точно моделът с калифорнийски регистрационен номер беше в пламъци. Добре известно е, че когато литиевата батерия се нагрее до точката на изгаряне, гасенето става много трудно. Тогава шефът на местната пожарна, интервюиран от AP, разбра, че колата е свързана директно към захранването на уличния кабел.

За щастие екипът е обучен за подобен тип пожари, но за първи път се натъкна на подобна ситуация: „Това са автомобили, които представляват голямо предизвикателство за пожарникарите, особено поради риска и огромното количеството вода, което трябва“, обясни спецът.



Незаконното свързване към електропроводи е практика, която е често срещана в бедните квартали на Мексико, но и опасна. Особено ако се стигне до химическа реакция като явлението, известно като „термично бягство“. При него пламъците могат да продължат да горят дори под струи вода, тъй като не се нуждаят от кислород. Специални одеяла са спасението.
 
 

0 от 500
  • #14
    5 rate up comment 1 rate down comment
    Един приятел ( преди 3 месеца )
    Разбира се че пишат дали могат да се заредят електромобила и колко фотоволтаици им трябват за целта. И аз да питам за един приятел, дали в сайт за автомобили си пишат за бензин и бензиностанции? За масла? За други консумативи? За сервизи? Само за бръмченето на автомобилите ли е правилно да се пише в автомобилен сайт, защото това било най-важното в един автомобил?
  • #13
    1 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    в сайт за фотоволтаици пишат ли за автомобили за един приятел питам
  • #12
    5 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Типичен пример за фейк с тесла в заглавието.
  • #11
    3 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    И за да не цитирам повече, то в резюме ти през цялото време се опитваш да обясняваш как трябват батерии за фотоволтаичните централи, а аз те убеждавам, че не са необходими на този етап и могат да бъдат изградени огромни мощности фотоволтаични централи без нужда от батерии. Е, изградени са и продължават още Нямало да мога да си включа консуматор, който е по-мощен от инвертора, А за импулсен ми трябва от 10 пъти по-мощен инвертор. Инверторът си ми е 3 kW , а ползвам
  • #10
    2 rate up comment 2 rate down comment
    Цитирам Димов ( преди 3 месеца )
    "Аз говорех за децентрализирано производство на електрическа и топлинна енергия и нетно отчитане." Говореше за премахване на пушещите ТЕЦове, за отпадане на нуждата от електропреносна мрежа, и занезависимост от монополистите. А при системата, която предлагаш, ТЕЦ трябва да има, за да осигури ток по тъмно, мрежа също, за да сме свързани с ТЕЦа, и дори монополиста си остава, като вече зависим от него не само за доставка на ел енергия по тъмно, нони за изкупуването й по светло. Става още по-зле"
  • #9
    2 rate up comment 3 rate down comment
    До Димов ( преди 3 месеца )
    Изслушах всички коментари В статията "Австрия разрешава по-висока скорост за електромобилите" представяш ли си огромната ми изненада, да установя факта че някой патологичен лъжец отново ме е излъгал. И не пише нищо от твърденията ти? Но за сметка на това както тогава, така и сега продължаваш да правиш внушение С помощта на клевети, лъжи и манипулации относно събеседниците. Сравни инсинуацията от коментарът ти тук с коментар 202 от онази статия от 2018..
  • #8
    8 rate up comment 4 rate down comment
    МЪСК ( преди 3 месеца )
    Вашия кликбайт е наш плюс. Алгоритъмът на Google харесва това. Ние също - всеки ден да се пише за нас. Апропо - колата е очевидно ОК. Инсталацията на мексиканската колиба - не.
  • #7
    8 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Като гледам как е изгоряла, изглежда че просто е нямало предпазител изчислен за дебелината на проводника в тази барака и теслата като е дръпнала много голям ток и се е стопил проводника и е запалил къщата. Това не е проблем на теслата, ами това че е първобитна ел. Инсталацията.
  • #6
    3 rate up comment 6 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Само да спомена, че фотоволтаичната ми система 3kW струваше 3000 лв преди 4 години, сега е по-евтина. Цената на тока не е 20 стотинки както си смятал, А в момента написани на това мнение според ibex е 45,86 стотинки за киловатчас без ДДС, без такса за посредник, без такса пренос и разпределение. Да предположим че съм грешал, защо само за последните 2 години бяха построени 3 пъти повече фотоволтаични централи отколкото за предишните 10, въпреки че тогава имаше субсидии и преференциални цени
  • #5
    3 rate up comment 4 rate down comment
    Благодаря ( преди 3 месеца )
    Ще го прочета. Засега почнах отзад напред и попаднах на това. Все още ли смяташ че са ти били правилни сметките тогава" Соларна електростанция за 3кВт не струва 4 бона...Ами, дори и на 100% да произвежда след 25г, тази 3кВт с-*** ще е произвела 93750кВтч. Ако не щеш да плащаш осигуровките и продаваш на доставни цени, както казваш, за 25г ще си изкарал 18750лв. От които си приспадни 9000лв, дето си ги дал за инсталацията до пуск и ти остават 9750лв в ръцете.