IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Производителите в Европа притеснени от спада на продажбите на ЕV

Автомобилните компании поискаха отлагане на новите екологични стандарти

Нови ограничения на емисиите за производителите на автомобили ще влязат в сила през 2025 г. И тъй като електрическите автомобили не се развиват, както беше планирано, големите производители се обърнаха с искане към властите в ЕС.


автомобилна индустрия


Статистиката показва, че продажбите на електрическите автомобили продължават да намаляват в Европа, като август спадът е с цели 44% в сравнение със същия месец на 2023 г. Това сериозни притеснява автомобилните компании, които поискаха въвеждането на новите ограничения за емисиите да бъде отлождено. Това стана с официално писмо от ACEA (Европейската асоциация на производителите на автомобили).

„Европейската автомобилна индустрия подкрепя Парижкото споразумение и целите на ЕС за декарбонизация на транспорта до 2050 г. и е инвестирала милиарди в електрификация, за да пусне превозни средства на пазара.. Ние играем своята роля в този преход, но, за съжаление, другите елементи, необходими за тази системна промяна, не са налице“, се казва в писмото на ACEA.

В него се поставя въпроса за китайската конкуренция, която в момента е в центъра на дискусиите за въвеждането на мита, както и проблема с инфраструктурата и подкрепата от правителства в Европа за продажба на EV.

„Липсват ключовите условия за постигане на необходимата инерция за производството и внедряването на превозни средства с нулеви емисии - инфраструктура за зареждане с водород и зареждане с гориво, както и конкурентна производствена среда, достъпна зелена енергия, данъчни стимули и стимули за закупуване и сигурна доставка на суровини, водород и батерии", твърдят от организацията.

Именно заради създалата се на ситуация, която далеч не е благоприятна, Асоциацията иска от Европейската комисия да отложи новите ограничения на емисиите на CO2 до 2027 г., които от 1 януари ще паднат до 95 гр/км (в сравнение със 116 днес). , с риск да бъдат глобени с милиарди евро - едно евро за грам/км излишък, умножено по броя на продадените коли.

„Готови сме да обсъдим краткосрочен пакет за подкрепа за целите за CO2 за 2025 г. за автомобили и микробуси, както и бързо, цялостно и стабилно преразглеждане на разпоредбите за CO2 за автомобили и камиони, а също така и целево вторично законодателство, за да дадем тласък към преход към нулеви емисии и осигуряване на индустриалното бъдеще на Европа“, казват още от ACEA.


0 от 500
  • #19
    0 rate up comment 1 rate down comment
    До шментъри ( преди 1 месец )
    Изприказва толкова много приказки, които потвърждават моята теза, че китайците са изпреварили технологично както японците така и европейците, но не можа да ми обясниш това какво общо има с онези в Брюксел? Нямаше нужда да ни обясняваш че си деструктивна личност и гледаш да разрушиш бъдещето защото си се вкопчил в миналото. Ти си поредния лудит който ще троши становете, ще взривява автомобили и ще убивам собствениците им за да попречи на бъдещето. Няма да се учудя да си участвал в палежа в Берли
  • #18
    0 rate up comment 1 rate down comment
    Не отговори? ( преди 1 месец )
    До тинтири ( преди 1 час )Всъщност не успях да разбера с какво "ония 750 ментално ощетени в ЕП и 30тината престъпника в ЕК." са попречили на автомобилните компании да инвестират в технологии за електромобили от 20 години насам, вместо да търсят оправдания? Защо изостанаха толкова много от китайците които тогава само копираха? Как китайските автомобилни компании успяха да преминат по-бързо към бъдещето, а европейските останаха да се гордеят със славното си МИНАЛО!
  • #17
    5 rate up comment 0 rate down comment
    Тинтири_минитири ( преди 1 месец )
    ... евроорфляците тепърва ще разберат, че не става с директиви и тежкия еврофашизъм няма да доведе до нищо добро. И вероятно първия бегъл лъч на "кво стана" ще бъде като носите помен на автомобилния сектор в Европа, който е 10% от и без това западащата икономика на Европа. От производител и износител Пвропа става потребител. Е това всеки икономист ще ти каже, че е неработеща стратегия. Да изнасяш пари, за да внасяш стока е кофти сделка. Дерзайте! Самоубивайте се!
  • #16
    6 rate up comment 1 rate down comment
    Тинтири_минитири ( преди 1 месец )
    и до коментара ти #13: Ако не си разбрал с какво ментално ощетената пасмина от 750 шизофренни престъпника са попречили - съболезнования! Просто казано напредъка не става с ПАРТИЯТА КАЗА! Това е като да разпишеш директива, че новородените трябва да покриват 100 метра за 9,58 сек и минималното изискване е да изравняват олимпийския рекорд на Юсеин Болт - мислиш ли, че ще стане ако го гласуват?!!! Комунизма в който партията майка казва ние поне знаем, че не работи!
  • #15
    5 rate up comment 1 rate down comment
    Тинтири_минитири ( преди 1 месец )
    ... Автомобилните компании от години разработват алтернативни задвижвания, още преди ментално ощетените зелени престъпници да превземат властта същите тези автомобилни компании експериментираха и с електрическо и с водородно задвижване. Както съм писал и в първия коментар индустрията има собствено темпо - но тя за да бъде конглокентна и печеливша не спира технологичното развитие и не е нужно ментално ощетената пасмина в Брюксел да НАЛАГА промените, защото това е дългосрочен процес на ЕВОЛЮЦИЯ!
  • #14
    2 rate up comment 1 rate down comment
    Тинтири_минитири ( преди 1 месец )
    До #12: 1во Аз като инвеститор инвестирам срещу електрификацията, като бъдеще. Тоест търся фирми, които вярват и работят в посоката, в която мисля. Второ, точно така като инвеститор искам максимизиране на печалбата, ако ДВГ ми я дава ОК искам ДВГ - видно е, че всички ЕЛ са на загуба. Процеса на електрификация ако приемем, че е неизбежен следва да отнеме 50-100 години, а не 5. Това са години на ПЛАВНО инвестиране в разработки!
  • #13
    3 rate up comment 1 rate down comment
    До тинтири ( преди 1 месец )
    Всъщност не успях да разбера с какво "ония 750 ментално ощетени в ЕП и 30тината престъпника в ЕК." са попречили на автомобилните компании да инвестират в технологии за електромобили от 20 години насам, вместо да търсят оправдания? Защо изостанаха толкова много от китайците които тогава само копираха? Как китайските автомобилни компании успяха да преминат по-бързо към бъдещето, а европейските останаха да се гордеят със славното си МИНАЛО! Дали пък ментално ощетените не се опитваха да ги предпазя
  • #12
    0 rate up comment 2 rate down comment
    До принтири ( преди 1 месец )
    Ти като инвеститор в Toyota естествено че ще желаеш да получаваш максимален дивидент всяка година. Напълно естествено няма да желаеш Toyota да влага милиарди за развитие на електромобилите, които вече на 100% са бъдещето на автомобилната промишленост.. всеки долар вложен в това бъдеще е загуба за тебе. Напълно естествено след 5-10 или колкото са там год., когато продажбите на електромобили и изядат и пазарния дял на хибридите, ще си преместиш инвестициите в компания, която дава най-голям дивиде
  • #11
    5 rate up comment 0 rate down comment
    Тинтири_минитири ( преди 1 месец )
    До 7: Всяка индустрия има собствено темпо на развитие на технологиите и иновациите - конглокенцията неминуемо те кара да инвестираш и да се движиш напред. Проблема идва когато политиците ти казват с какво темпо да го правиш. И всъщност ДА аз като инвеститор имам 0 желание компанията в която съм вложил пари да ги троши за малоумия, защото искам да си върна парите и да изкарам някой лев... така работи пазарната икономика и това дава възможност да се финансират новите разработки!
  • #10
    7 rate up comment 1 rate down comment
    Тинтири_минитири ( преди 1 месец )
    До 9: Глупости! Всичко това е вследствие на политическо скодоумие и всички анти икономически мерки, които ЕС налага! Политическата коректност винаги е била най-големия бич с това съм съгласен - но произлиза от ония 750 ментално ощетени в ЕП и 30тината престъпника в ЕК.