IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Френската автомобилна индустрия също е на ръба

Половината работни места в сектора може да изчезнат до 5 години

Бъдещето на френската автомобилна индустрия е под сериозна въпросителна. Това разкри ръководителят на асоциацията на френските автомобилни доставчици Fiev - Жан-Луи Пеш.


Peugeot


На пресконференция той предупреди, че френската автомобилна индустрия може да загуби до половината от работните си места през следващите пет години. Като причини за това той посочи спада в продажбите на автомобили, забавянето на растежа на пазара на електрически превозни средства и нарастващата конкуренция от Китай.

„Като се има предвид текущата активност, загубата на половината от работните места, за съжаление, не изглежда преувеличена. Това може да се случи много, много бързо“, каза Пеш. И допълни, че подобни промени могат да настъпят през следващите няколко години, ако ситуацията на пазара не се промени.

Френските автомобилни доставчици са изправени пред множество предизвикателства, от намаляващото търсене на традиционни автомобили до трудностите при адаптирането към бързо развиващия се пазар на електрически превозни средства.

Освен това китайските производители активно разширяват присъствието си на европейския пазар, засилват конкуренцията и създават допълнителни рискове за местните компании.


0 от 500
  • #15
    8 rate up comment 4 rate down comment
    Гост ( преди 2 месеца )
    За поръчка на кола в Тойота в момента се чака 12 месеца.
  • #14
    5 rate up comment 3 rate down comment
    Гост ( преди 2 месеца )
    За поръчка на кола в СФА в момента се чака 8 месеца.
  • #13
    7 rate up comment 15 rate down comment
    Факт ( преди 2 месеца )
    Хората минават на метро трамваи ер о ер и тн. Вече не искат хората коли най много да наемат някой спарк. Става това което съм прогнозирал и нито Айкидо Тойота нито Мъск са прави а АЗ!!!
  • #12
    17 rate up comment 1 rate down comment
    Разни ( преди 2 месеца )
    Когато излезе С4, най-богата и пълна конфигурация (най-скъпата реално), със всички възможни екстри и добавки струваше 26к. Някои неща въобще не съществуваха в другите марки от този клас. В момента аналога е ЕС4Х (посредствен автомобил) и струва 100к. За това няма по улиците, и франсетата умират.
  • #11
    7 rate up comment 3 rate down comment
    Инфо ( преди 2 месеца )
    За любителите на японските марки. Поинтересувайте се какъв процент от продажбите им са в Япония, и какъв навън (основно сащ). А сега си направете сметката, ако международен пазар се срине, колко ще им се сринат продажбите общо.
  • #10
    7 rate up comment 4 rate down comment
    гост ( преди 2 месеца )
    Вместо Голф и Меган по 20 000 ID3 и E-TECH по 40. Вместо Клио и Фабия по 15, Renault 5/ID.2 за 20-30
  • #9
    7 rate up comment 12 rate down comment
    До 6 ( преди 2 месеца )
    "анонимен ( преди 17 минути )Да се обърнат към изгнилите зеленчуци в Брюксел. Благодарение на тях се стигна до тук, а това е само началото..." Точно обратното е. Ако бяха слушали тези от Брюксел преди 15 години, когато европейците бяха лидери и разполагаха с почти неограничени средства, днес не Китай, а Европа щеше да е лидер в производството на батерии и електромобили, а китайците да копират след години. Никойнямаше да е чувал за Тесла днес. Тя съществува само благодарение на слепотата на евр ...
  • #8
    19 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Просто всяка жаба да си знае сещате се, коли със слаби двигатели със противоречив интериор който не е по-вкуса на всеки но на "златни" цени надминаващи доста марки които са по-добри във всяко едно отношение.
  • #7
    24 rate up comment 6 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    а какво си мислехте като слагате 1.2 литров двигател на SUV и с малка батерийка го пишете 218 конски сили с помощта на 1 моторче смешно. Да не говорим, че ако батерията не я зареждаш всеки ден, това 1.2 литрово двигателче като пуснеш и климатика на тежкото купе нищо не може да направи. Набутахте големи екрани в колите, все едно ще гледат телевизия шофьорите, тъч скрийн безкрайни менюта, където нищо не можеш да намериш... сами се унищожихте, не китайците, а вие!!!
  • #6
    18 rate up comment 5 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Да се обърнат към изгнилите зеленчуци в Брюксел. Благодарение на тях се стигна до тук, а това е само началото...