fallback

Toyota и Hyundai обединяват сили

Двата производителя ще си сътрудничат в основни области на индустрията

Председателят на Toyota Group - Акио Тойода, ръководител на най-големия автомобилен производител в света, ще посети Южна Корея от 24 до 26 октомври. По време на тридневния си престой Тойода планира да се срещне с ключови представители на южнокорейското подразделение на Toyota и основните дилъри на компанията.

Основното събитие на посещението обаче ще бъде срещата му с председателя на Hyundai Motor Group - Чонг Еуи-сунг, чиято компания е на трето място по производство на автомобили в света. Именно тази среща между ръководителите на двата автомобилни гиганта може да доведе до сътрудничество, което да промени индустрията.

Според експерти, двете компания ще се фокусира върху съвместните усилия за развитие на глобалната водородна екосистема. И Toyota, и Hyundai, активно развиват технологии за водородно гориво, считайки ги за ключов елемент от бъдещето на автомобилната индустрия и енергетиката. Hyundai Motor Group вече обяви плановете си до 2030 г. да инвестира около 9,3 млрд долара в разработването на водородни превозни средства и горивни клетки.

Toyota също така активно популяризира своите водородни инициативи. Компанията наскоро си партнира с BMW Group, за да създаде Hyder Alliance, който има за цел да ускори развитието на водородните технологии и да укрепи позицията на водорода като ключово решение в бъдещето на мобилността.

Анализаторите предполагат, че срещата между Тойода и Чонг може да доведе до безпрецедентно сътрудничество между двата гиганта и в още някои областти:

Хибридни и електрически превозни средства: споделяне на опит за подобряване на ефективността и увеличаване на броя на екологичните превозни средства.

Автономно шофиране: Сътрудничество по технологии за подобряване на безопасността и потребителското изживяване.

Въздушна мобилност (AAM): Проучване на перспективите за бъдещи авиационни решения, включително дронове и летящи автомобили.

fallback
  • #81
    FenIX ( преди 2 месеца )
    Видя се че засега Ел колите не са решение. Технологиите и инфраструктурата тепърва трябва да се развиват. Докато това не стане те си остават нишови коли за хора които могат да зареждат вкъщи или офиса. 2-те компании имат опит в Н2 колите и логично се обединяват да търсят алтернатива. Да производството на Н2 е енергоемко но чистата енергия се произвежда неравномерно. Има вятър или слънце и не всичкия произведен ток се използва. Трябва да се съхрани в батерии напр. или като се прави Н2.
  • #80
    Гост ( преди 2 месеца )
    За #70 коментар ти давам данни за потегляне на автомобил без газ.Функционално неграмотния бустер пак не разбрал.За твоята задача нищо не съм смятал, защото няма връзка с моята с потеглянето без газ.
  • #79
    Гостенино ( преди 2 месеца )
    Само в твоята реалност можеш да ускориш тяло без допълнителна енергия. Ти напълно отмени физичните закони за кинетичната енергия. Няма въртящ момент без енергия. Няма ускорение без енергия. Тази енергия трябва да дойде от някъде. Със сигурност не от радиатора. Много добре го знаеш и затова не смяташ примера който е елементарен и се смята на ум до половината. Въртящият момент даже не ме интересува Като стойност, а това че входящия е на база силите от буталото, а изходящият е 0
  • #78
    Гост ( преди 2 месеца )
    Мога,но няма да си пилея времето.Какво общо има това със спора как потегля автомобила без газ.Никаква, така че чао.
  • #77
    Гост ( преди 2 месеца )
    Каква енергия, тлупи.Условието е без газ т.е. без допълнителен разход.Докато не вденеш че въртящ момент може да съществува и без изходяща мощност ако няма движение на автомобила,значи си още в гъбите.Да не забравя,отдавна се отказах да те убеждавам че не съм Радев,не карам Пежо 307 и не съм пенсионеран преподавател по ДВГ.
  • #76
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Вече ти сметнах, че за ускорение на 2000 кг до 100 км в час са ти необходими 771606Джаули=0.21Киловат часа. Тоест с 2 киловата ще ускоряваш 6 минути, а с 1 киловат ще ускоряваш 12 минути. Можеш ли да сметнеш колко енергия ще ти е необходима за ускорение до 10 км/ч и колко време ще отнеме .
  • #75
    Бисерна огърличка ( преди 2 месеца )
    "Гост ( преди 12 минути )Смятай си сам,не съм ти секретарка.Без да смятам ти казах че изходящата мощност на потеглилия автомобил без газ със скорост 10 км/ч е между 1-2 квт, можеш сам да си сметнеш оборотите и въртящ момент на първа скорост." А аз още тогава ти казах, че това е най-голямата глупост която можеш да кажеш и ти посочих защо. Защото отново бъркаш мощност с енергия. За ускорение е необходима ЕНЕРГИЯ. НЕ ГО ЛИ ЗАПОМНИ ВЕЧЕ. КИНЕТИЧНА ЕНЕРГИЯ. КИНЕТИЧНА КИНЕТИЧНА ЕНЕРГИЯ ЕНЕРГИЯ ЕНЕРГ ...
  • #74
    Плагиат ( преди 2 месеца )
    Не ми давай примерът който аз ти давам от пет години насам. Даже днес ти дадох пример с максимален въртящ момент при нула оборота на ръчна и 0 изходяща мощност 0 работа 0 обороти. Искам да ми докажеш обратното - Колко е изходящия въртящ момент на празен ход без товар, че това не мога да го разбера пета година и твърдя, че е нула, щом няма нищо закачено на изходящия вал. Прочети внимателно условието на задачата и кажи че не можеш да я сметнеш за да ти я сметна и да намериш грешки?
  • #73
    Знаех си ( преди 2 месеца )
    Гостенина даже не е схванал условията на задачата и се опитва да изчисли въртящ момент на колелата на едноцилиндров четиритактов двигател примерно за генератор на който генератора въобще не е свързан. Какво точно от "празен ход не разбра" наистина си функционално неграмотен! Къде видя скоростна кутия, къде видя някакъв товар на двигателя? ПРАЗЕН ХОД! НЕ СМЕ СТИГНАЛИ НИКЪДЕ ПО-ДАЛЕЧ ОТ БУТАЛАТА!
  • #72
    Гост ( преди 2 месеца )
    Понеже знам че няма да ми отговориш.Обороти нула.Мощност нула.Въртящият момент можеш да го отчетеш по динамометричния ключ.Ето ти пример как съществува въртящ момент без мощност.
fallback
Последни