fallback

Toyota и Hyundai обединяват сили

Двата производителя ще си сътрудничат в основни области на индустрията

Председателят на Toyota Group - Акио Тойода, ръководител на най-големия автомобилен производител в света, ще посети Южна Корея от 24 до 26 октомври. По време на тридневния си престой Тойода планира да се срещне с ключови представители на южнокорейското подразделение на Toyota и основните дилъри на компанията.

Основното събитие на посещението обаче ще бъде срещата му с председателя на Hyundai Motor Group - Чонг Еуи-сунг, чиято компания е на трето място по производство на автомобили в света. Именно тази среща между ръководителите на двата автомобилни гиганта може да доведе до сътрудничество, което да промени индустрията.

Според експерти, двете компания ще се фокусира върху съвместните усилия за развитие на глобалната водородна екосистема. И Toyota, и Hyundai, активно развиват технологии за водородно гориво, считайки ги за ключов елемент от бъдещето на автомобилната индустрия и енергетиката. Hyundai Motor Group вече обяви плановете си до 2030 г. да инвестира около 9,3 млрд долара в разработването на водородни превозни средства и горивни клетки.

Toyota също така активно популяризира своите водородни инициативи. Компанията наскоро си партнира с BMW Group, за да създаде Hyder Alliance, който има за цел да ускори развитието на водородните технологии и да укрепи позицията на водорода като ключово решение в бъдещето на мобилността.

Анализаторите предполагат, че срещата между Тойода и Чонг може да доведе до безпрецедентно сътрудничество между двата гиганта и в още някои областти:

Хибридни и електрически превозни средства: споделяне на опит за подобряване на ефективността и увеличаване на броя на екологичните превозни средства.

Автономно шофиране: Сътрудничество по технологии за подобряване на безопасността и потребителското изживяване.

Въздушна мобилност (AAM): Проучване на перспективите за бъдещи авиационни решения, включително дронове и летящи автомобили.

fallback
  • #141
    Ото ( преди 1 месец )
    с боя, пръдня не става .. требе си калорично гориво и кпд на като дизела ... първо горивото, после двигателя.. а с тия даунсайзинг, плъгин, фулл и тем подобни хибриди, електро, водородни и газови простотии само ядове
  • #140
    Калпава Toyota ( преди 1 месец )
    Димов ( преди 19 часа )Това 50% КПД без натоварване или с натоварване? Всички съвременни турбинирани двигатели с впръскване под високо налягане постигат над 50% КПД ,около оборотите на максималния въртящ момент.
  • #139
    анонимен ( преди 1 месец )
    Според мен при 50% КПД, за тези 600 вата, ще се нуждаеш от 1,2kWh допълнителна енергия от горивото, което означава, че разхода ще се вдигне на от 0,9 л на 1,02л/ч. Тогава при 50% КПД, мощността упражнена върху буталото ще се вдигне от 18 на 20,4kW, буталата ще упражняват 244N.m ВХОДЯЩ ВЪРТЯЩ МОМЕНТ върху вала, а на ИЗХОДА 0,6kW и 7,165 N.m. 50% КПД на изгаряне и 5,89% КПД на двигателя. Ето ти ниското КПД. По-ниско от твоето! Обърни внимание на изходящия въртящ момент! Колко още има до 157N.m?
  • #138
    Бисерна огърлица ( преди 1 месец )
    "Ти тотално игнорира изчислените 6,6 % КПД и постигна 215 Нм при 800 оборота.Математик и физик та дрънка." Да видя някъде да съм отрекъл, че КПД при 600 вата на изхода е около 6 %? По какъв начин моето изчисление изключва твоето?
  • #137
    Гостенино ( преди 1 месец )
    "За да се усетиш,Теслю Тунберг колко си у гъбите.Тойота бензин 1,6 2011 г с 124 к.с. постига 157Нм при 5200 оборота и 30% КПД." Къде са ги измерили тези Нютон метри? Дали е на същото място за което говоря и аз? Или пак на въпроса дали е сладка ябълката отговаряш, че крокодила е зелен, като ябълката?
  • #136
    Бисерен гост ( преди 1 месец )
    "анонимен ( преди 2 часа )"Точно като разделих енергията на 0,9 л на времето и получих 18 kw мощност върху буталата". Манекена на Дънинг Крюгер забравя,че двигателя е топлинна машина,с КПД 10% на празен ход." В нашата вселена, всяка машина която работи на празен ход има 0% КПД. Само във вашата реалност с гостенина, свободна пружина упражнява сила както и двигател на ПРАЗЕН ХОД има въртящ момент без на среща да има същата по големина и обратна по посока сила/въртящ момент.
  • #135
    Благодаря за комплим ( преди 1 месец )
    "анонимен ( преди 2 часа )Манекена на Дънинг Крюгер с поредната иновативна теория велик си ,батко направо грандиозен." Очевидно живееш в 19-ти век, когато тези неща са били теории. Още през 19-ти век Ото ги е превърнал от теория на практика. Четиритактовите двигатели са се произвеждали през 19-ти, 20-ти И продължават да се произвеждат през 21-ви век. Ти в кой век живееш Ти не си чувал все още за тях и са някакви ИНОВАТИВНИ И ГРАНДИОЗНИ теории? Теории! Не разбра ли че давам ПРАКТИЧЕСКИ приме ...
  • #134
    Гост ( преди 1 месец )
    За да се усетиш,Теслю Тунберг колко си у гъбите.Тойота бензин 1,6 2011 г с 124 к.с. постига 157Нм при 5200 оборота и 30% КПД. Ти тотално игнорира изчислените 6,6 % КПД и постигна 215 Нм при 800 оборота.Математик и физик та дрънка.
  • #133
    анонимен ( преди 1 месец )
    "Точно като разделих енергията на 0,9 л на времето и получих 18 kw мощност върху буталата". Манекена на Дънинг Крюгер забравя,че двигателя е топлинна машина,с КПД 10% на празен ход.
  • #132
    анонимен ( преди 1 месец )
    Манекена на Дънинг Крюгер с поредната иновативна теория велик си ,батко направо грандиозен.
fallback
Последни