fallback

Toyota и Hyundai обединяват сили

Двата производителя ще си сътрудничат в основни области на индустрията

Председателят на Toyota Group - Акио Тойода, ръководител на най-големия автомобилен производител в света, ще посети Южна Корея от 24 до 26 октомври. По време на тридневния си престой Тойода планира да се срещне с ключови представители на южнокорейското подразделение на Toyota и основните дилъри на компанията.

Основното събитие на посещението обаче ще бъде срещата му с председателя на Hyundai Motor Group - Чонг Еуи-сунг, чиято компания е на трето място по производство на автомобили в света. Именно тази среща между ръководителите на двата автомобилни гиганта може да доведе до сътрудничество, което да промени индустрията.

Според експерти, двете компания ще се фокусира върху съвместните усилия за развитие на глобалната водородна екосистема. И Toyota, и Hyundai, активно развиват технологии за водородно гориво, считайки ги за ключов елемент от бъдещето на автомобилната индустрия и енергетиката. Hyundai Motor Group вече обяви плановете си до 2030 г. да инвестира около 9,3 млрд долара в разработването на водородни превозни средства и горивни клетки.

Toyota също така активно популяризира своите водородни инициативи. Компанията наскоро си партнира с BMW Group, за да създаде Hyder Alliance, който има за цел да ускори развитието на водородните технологии и да укрепи позицията на водорода като ключово решение в бъдещето на мобилността.

Анализаторите предполагат, че срещата между Тойода и Чонг може да доведе до безпрецедентно сътрудничество между двата гиганта и в още някои областти:

Хибридни и електрически превозни средства: споделяне на опит за подобряване на ефективността и увеличаване на броя на екологичните превозни средства.

Автономно шофиране: Сътрудничество по технологии за подобряване на безопасността и потребителското изживяване.

Въздушна мобилност (AAM): Проучване на перспективите за бъдещи авиационни решения, включително дронове и летящи автомобили.

fallback
  • #121
    Анонимен ( преди 2 месеца )
    Митенце не си губи времето да пишеш и без това никой не ти чете романите.
  • #120
    До 119 ( преди 2 месеца )
    Важното е че и кпд-то е добро. 120 коментара и 240 бисера. 200% успеваемост. За антиелектриците все още не съществува понятието енергия и всичко мерят в мощност. Няма нищо. След още три години или 2-3 пъти по 3 години и 587 статии с по 130 коментара ще разберат що е то енергия и има ли то почва на планетата Земя. Разбира се след три години обяснение що е то планета и шест години защо се казва земя и каква е разликата между почва и земя. Бързо схващат, но много трябва да им се обяснява.
  • #119
    Хаах ( преди 2 месеца )
    Хахахах 118 коментара.Чатбота отново е вдигнал километража аххахаха.
  • #118
    Възможно е ( преди 2 месеца )
    "Тротинетка, върху буталото се упражнява налягане." Извинявам се за обърканите "запетайки". Многократно съм заявявал че ДВГ е далече извън сферата ми на компетентност и не знам термините. За сметка на това знам физичните закони на които се подчинява един ДВГ и мога да направя елементарни сметки разбираеми за всеки с 8 клас. Кажи сега освен че съм объркал че две не е число а цифра или обратното, 2+2 равно ли е на 4 или твърдиш че е 8 или различно число или цифра там каквото е? Говори с числа.
  • #117
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Тротинетка, върху буталото се упражнява налягане.Да не кажеш мощност върху буталото е налягането.Това да не е поредната налудничава теория,като въртящият момент стана енергия.
  • #116
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Хехех, тротинетка 18 квт и 215 Нютон метра загуби това трябва да е двигател на БелАЗ.
  • #115
    До Димов ( преди 2 месеца )
    "Това 50% КПД без натоварване или с натоварване? " КПД на изгаряне на горивото! Не виждаш ли цифрите за да задаваш толкова глупави въпроси? 900 мл на час разход на гориво, 18 kW мощност върху буталата - 50% КПД. Буталата очевидно са натоварени, защото осигуряват 215 нютон метра въртящ момент върху коляновия вал при 800 оборота и мощност 18 kW които не се интересуват откъде идва натоварването. Сега да задам на свой ред въпроса. Ти за кое КПД говориш? За това до буталото или за КПД на двигателя?
  • #114
    Стига празни приказк ( преди 2 месеца )
    Кажи мощността и въртящите моменти ? Не приказвай празни приказки и глупави теории, А говори с цифри както говоря аз. Толкова мощност толкова въртящ момент, енергията се разпределя тука там и така нататък! Дотук изприказва много думи и нищо не каза.
  • #113
    Димов ( преди 2 месеца )
    Това 50% КПД без натоварване или с натоварване? Всички съвременни турбинирани двигатели с впръскване под високо налягане постигат над 50% КПД ,около оборотите на максималния въртящ момент.В режим на празен ход 800 оборота 50% КПД е невъзможно.Кпд на двигателя зависи от оборотите и натоварването.Никога не си можел да смяташ и за пореден път го доказваш.
  • #112
    Гост ( преди 2 месеца )
    Разликата идва от КПД.Без натоварване КПД е ниско, двигателя произвежда толкова колкото да си покрие загубите от *** и паразитните задвижвания.С допълнителното натоварване от 0,6 квт за преодоляване на съпротивлението за движение с 10км/ч, КПД се увеличава до 6,6%.По просто от това,няма.
fallback
Последни