fallback

Toyota и Hyundai обединяват сили

Двата производителя ще си сътрудничат в основни области на индустрията

Председателят на Toyota Group - Акио Тойода, ръководител на най-големия автомобилен производител в света, ще посети Южна Корея от 24 до 26 октомври. По време на тридневния си престой Тойода планира да се срещне с ключови представители на южнокорейското подразделение на Toyota и основните дилъри на компанията.

Основното събитие на посещението обаче ще бъде срещата му с председателя на Hyundai Motor Group - Чонг Еуи-сунг, чиято компания е на трето място по производство на автомобили в света. Именно тази среща между ръководителите на двата автомобилни гиганта може да доведе до сътрудничество, което да промени индустрията.

Според експерти, двете компания ще се фокусира върху съвместните усилия за развитие на глобалната водородна екосистема. И Toyota, и Hyundai, активно развиват технологии за водородно гориво, считайки ги за ключов елемент от бъдещето на автомобилната индустрия и енергетиката. Hyundai Motor Group вече обяви плановете си до 2030 г. да инвестира около 9,3 млрд долара в разработването на водородни превозни средства и горивни клетки.

Toyota също така активно популяризира своите водородни инициативи. Компанията наскоро си партнира с BMW Group, за да създаде Hyder Alliance, който има за цел да ускори развитието на водородните технологии и да укрепи позицията на водорода като ключово решение в бъдещето на мобилността.

Анализаторите предполагат, че срещата между Тойода и Чонг може да доведе до безпрецедентно сътрудничество между двата гиганта и в още някои областти:

Хибридни и електрически превозни средства: споделяне на опит за подобряване на ефективността и увеличаване на броя на екологичните превозни средства.

Автономно шофиране: Сътрудничество по технологии за подобряване на безопасността и потребителското изживяване.

Въздушна мобилност (AAM): Проучване на перспективите за бъдещи авиационни решения, включително дронове и летящи автомобили.

fallback
  • #111
    Бисерна огърлица. ( преди 2 месеца )
    Забравил си да сметнеш колко е въртящият момент дори за поддържане на 10 км в час при положение, че някой те е бутнал за да ги достигнеш? Колко допълнителни нютон метра въртящ момент трябва да осигурят буталата върху коляновия вал в допълнение към механичните загуби които се преодоляват с 18 kW мощност и 215 нютон метра въртящ момент? Колко става сумарната механична мощност върху буталата? Ако дотогава КПД е било 50%, на колко се вдига при запазване на разходът на гориво?
  • #110
    Гостенино ( преди 2 месеца )
    Това което си сметнал сега съпротивленията които се преодоляват с мощност за поддържане на една и съща скорост. Очевидно наистина за тебе съществува само мощност, а енергии никога не смяташ. Къде ти са сметките за кинетична енергия? КИ НЕ ТИЧ НА. ЕНЕРГИЯ. КИНЕТИЧНА ЕНЕРГИЯ НА ДВА ТОНА? За да поддържаш 10 километра в час, първо трябва да ускориш двата тона до тази скорост! Тази енергия също идва от радиатора и трябва да я сметнеш!
  • #109
    Гост ( преди 2 месеца )
    Без да смятам,предположих 1-2 квт мощност за достатъчни за да потегли автомобила с 10 км/ч.Излезе 0,6 квт мощност.
  • #108
    Гост ( преди 2 месеца )
    Да изчислим първо КПД.На изхода.Съпротивление от търкаляне 0,015.1500.9,81=220 Нютона.От въздуха при 10 км/ч са само 1,74 Нютона.Общо 222 Нютона .2,8м/с=621 вт мощност за преодоляване на съпротивлението.На входа.Разход 0,9 л да 9квт на входа.Кпд =0,6/9=6,6% за работа на 800 оборота.
  • #107
    Димов ( преди 2 месеца )
    Никога не си можел да смяташ и за пореден път го доказваш.
  • #106
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Виждаш че само един Нютон метър на входящия въртящ момент променя оборотите с около 4 оборота в минута. А ти си тръгнал да твърдиш, че ще добавиш 2 киловата при 800 оборота, което са допълнителни 23,885 Нютон метра на изхода, а оборотите ще си останат 800 без да промениш входящата мощност? Това искам да ми го обясниш как ще стане?
  • #105
    Гостенино ( преди 2 месеца )
    Тези 215 нютон метра въртящ момент осигуряват ТОЧНО енергийните загуби на двигателя! 216 нютона натоварване на вала при 18 kW ще намалят оборотите на 796,1666666666666 214 нютона ще увеличат оборотите на 803,607476635514. Знам че мразиш Нютон повече и от мен но първи закон на Нютон Свободно въртящо се тяло запазва състоянието си на въртене с ПОСТОЯННА ЪГЛОВА СКОРОСТ, докато на него не действат някакви външни СИЛИ (МОМЕНТИ НА СИЛИ), които да ИЗМЕНЯТ това ДВИЖЕНИЕ.
  • #104
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Парадоксът е, че дори най-големите лъжци (=антиелектрици=тойоткаджии=путинисти=антибългари) могат да са прави в лъжата си. Истина е, че зелената енергетика и електромобилите не могат без водород - буквално. Водородът захранва термоядрената реакция на нашето Слънце. Без нея, няма фотоволтаици. Така че водородът има светло бъдеще - в най-буквалния смисъл - поне за следващите няколко милиона години.
  • #103
    Гостенино ( преди 2 месеца )
    Сигурно си пропуснал:анонимен ( преди 3 часа )То пък многото смятане, че при 50% КПД, от 0,9 л получаваш 18 киловата мощност върху буталото, което при 800 оборота са 215 нютон метра. ИЗХОДЯЩИЯТ ВЪРТЯЩ МОМЕНТ съответно е 0 защото двигателят не е свързан към нищо и НЯМА ИЗХОДЯЩА МОЩНОСТ.
  • #102
    Гост ( преди 2 месеца )
    Точно с този въртящ момент получен на празен ход,автомобила потегля.Тогава мощността е въртящ момент по обороти (автомобила вече се движи).
fallback
Последни