fallback

Toyota и Hyundai обединяват сили

Двата производителя ще си сътрудничат в основни области на индустрията

Председателят на Toyota Group - Акио Тойода, ръководител на най-големия автомобилен производител в света, ще посети Южна Корея от 24 до 26 октомври. По време на тридневния си престой Тойода планира да се срещне с ключови представители на южнокорейското подразделение на Toyota и основните дилъри на компанията.

Основното събитие на посещението обаче ще бъде срещата му с председателя на Hyundai Motor Group - Чонг Еуи-сунг, чиято компания е на трето място по производство на автомобили в света. Именно тази среща между ръководителите на двата автомобилни гиганта може да доведе до сътрудничество, което да промени индустрията.

Според експерти, двете компания ще се фокусира върху съвместните усилия за развитие на глобалната водородна екосистема. И Toyota, и Hyundai, активно развиват технологии за водородно гориво, считайки ги за ключов елемент от бъдещето на автомобилната индустрия и енергетиката. Hyundai Motor Group вече обяви плановете си до 2030 г. да инвестира около 9,3 млрд долара в разработването на водородни превозни средства и горивни клетки.

Toyota също така активно популяризира своите водородни инициативи. Компанията наскоро си партнира с BMW Group, за да създаде Hyder Alliance, който има за цел да ускори развитието на водородните технологии и да укрепи позицията на водорода като ключово решение в бъдещето на мобилността.

Анализаторите предполагат, че срещата между Тойода и Чонг може да доведе до безпрецедентно сътрудничество между двата гиганта и в още някои областти:

Хибридни и електрически превозни средства: споделяне на опит за подобряване на ефективността и увеличаване на броя на екологичните превозни средства.

Автономно шофиране: Сътрудничество по технологии за подобряване на безопасността и потребителското изживяване.

Въздушна мобилност (AAM): Проучване на перспективите за бъдещи авиационни решения, включително дронове и летящи автомобили.

fallback
  • #91
    FenIX #84 ( преди 2 месеца )
    Имам предвид инфраструктура в големия град. Не се пътува всеки ден до Бургас но всеки ден се ходи на работа и трябва да зареждат някъде. Особено в големия град масово хората живеят в блокове без гаражи. За тях няма решение в момента. Н2 също се задвижват от електромотор но нямат недостатъците на Ел колите - бавно зареждане и неефективни батерии които деградират с времето. При достатъчна Н2 инфраструктура прехода от ДВГще бъде по лесен защото хората няма да усетят разлика. Ел колите след 10 г мож
  • #90
    Хвалипръц ( преди 2 месеца )
    От 0,9 л да изкараш 18 киловата,това са 200% КПД.
  • #89
    Хвалипръц ( преди 2 месеца )
    От 0,9 л да изкараш 28 киловата,това са 200% КПД.
  • #88
    Анонимен ( преди 2 месеца )
    Ти си бил голям математик бе,а Тротка.От 0,9 л с 50% КПД са 4,5 квт. 50% КПД на 800 оборота си прекалено оптимистични дори за аматьор.
  • #87
    Анонимен ( преди 2 месеца )
    Тротинетка,като свържеш двигателя към гумите със съединителя,къде отиват 215 (ако са верни) Нютон метри?!? Предават се на гумите,умножени по предавателното число на първа предавка и предавателното число на диференциала.
  • #86
    анонимен ( преди 2 месеца )
    От 0,9 л 18 квт???
  • #85
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Митьо Бустеров,то излезе перпетуум мобиле.
  • #84
    До 81 ( преди 2 месеца )
    "Видя се че засега Ел колите не са решение. Технологиите и инфраструктурата тепърва трябва да се развиват. ..... 2-те компании имат опит в Н2 колите и логично се обединяват да търсят алтернатива." Ако на 100 зарядни станции само от София до Бургас казваш проблем със зарядната инфраструктура, Не виждам как можеш да дадеш водородът като алтернатива при положение че в България където и да е няма нито една зарядна станция за водород. Има една единствена тестова, която не е обществена .
  • #83
    анонимен ( преди 2 месеца )
    То пък многото смятане, че при 50% КПД, от 0,9 л получаваш 18 киловата мощност върху буталото, което при 800 оборота са 215 нютон метра. Изходящият въртящ момент съответно е 0 защото двигателят не е свързан към нищо и няма изходяща мощност. Точно както ако не натискаш с нищо пружината, силата е 0 нютона. Няма усукване на пружината, няма усукване и на изходящия вал, няма въртящ момент колкото и да са оборотите.
  • #82
    Хаах ( преди 2 месеца )
    Хахахаха 79 коментара. Анти-човека бот, е вдигнал километража аххахаха
fallback
Последни