fallback

Toyota и Hyundai обединяват сили

Двата производителя ще си сътрудничат в основни области на индустрията

Председателят на Toyota Group - Акио Тойода, ръководител на най-големия автомобилен производител в света, ще посети Южна Корея от 24 до 26 октомври. По време на тридневния си престой Тойода планира да се срещне с ключови представители на южнокорейското подразделение на Toyota и основните дилъри на компанията.

Основното събитие на посещението обаче ще бъде срещата му с председателя на Hyundai Motor Group - Чонг Еуи-сунг, чиято компания е на трето място по производство на автомобили в света. Именно тази среща между ръководителите на двата автомобилни гиганта може да доведе до сътрудничество, което да промени индустрията.

Според експерти, двете компания ще се фокусира върху съвместните усилия за развитие на глобалната водородна екосистема. И Toyota, и Hyundai, активно развиват технологии за водородно гориво, считайки ги за ключов елемент от бъдещето на автомобилната индустрия и енергетиката. Hyundai Motor Group вече обяви плановете си до 2030 г. да инвестира около 9,3 млрд долара в разработването на водородни превозни средства и горивни клетки.

Toyota също така активно популяризира своите водородни инициативи. Компанията наскоро си партнира с BMW Group, за да създаде Hyder Alliance, който има за цел да ускори развитието на водородните технологии и да укрепи позицията на водорода като ключово решение в бъдещето на мобилността.

Анализаторите предполагат, че срещата между Тойода и Чонг може да доведе до безпрецедентно сътрудничество между двата гиганта и в още някои областти:

Хибридни и електрически превозни средства: споделяне на опит за подобряване на ефективността и увеличаване на броя на екологичните превозни средства.

Автономно шофиране: Сътрудничество по технологии за подобряване на безопасността и потребителското изживяване.

Въздушна мобилност (AAM): Проучване на перспективите за бъдещи авиационни решения, включително дронове и летящи автомобили.

fallback
  • #61
    Пак питам ( преди 2 месеца )
    "Гост ( преди 2 минути )Сериозно ли, въртящия момент стана сила? Доскоро беше енергия в Нм." Не знам, пробвам те по различни начини да кажеш какво е? При положение че според тебе всяко въртящо се тяло има въртящ момент по-голям от нула очевидно е енергия и последната седмица давам примери с които би трябвало да се съгласиш и да постигнем консенсус?
  • #60
    анонимен ( преди 2 месеца )
    На Митето Бустеров в главата му голяма каша.Типичен чатбот,който ви провоуда пишете.
  • #59
    Втора двойка ( преди 2 месеца )
    "Гост ( преди 1 минута )Ускорение се постига с въртящ момент, тлупи." Седми и пиши - ускорение се постига с енергия без значение каква сила ще ползваш, А въртящият момент е само един от десетките начини за ускорение и и не е задължителен. Както видя при опъната ръчна скорост или при опит за потегляне под наклон, въртящият момент може да е огромен и пък да няма ускорение. При по-голям наклон даже може да има отрицателно ускорение въпреки положителния въртящ момент. Грешка виждаш ли? Посочи ?
  • #58
    Гост ( преди 2 месеца )
    Сериозно ли, въртящия момент стана сила? Доскоро беше енергия в Нм.
  • #57
    Седни си. Двойка ( преди 2 месеца )
    "Мощността може да е нула,но при работещ двигател въртящаия момент никога не е нула." Ето това се опитвам да ти изкореня от празната глава пета година Господин инженер! Така и не се научи Какво е това въртящ момент и че това е СИЛА. Продължаваш да ВЯРВАШ, че след като един предмет се върти, значи въртящият момент е повече от нула и задължително е по посока на въртене. Така и не се научи че според закона за запазване на енергията, енергия не се създава и не се губи и въртящия момент не е енергия
  • #56
    Гост ( преди 2 месеца )
    Ускорение се постига с въртящ момент, тлупи.
  • #55
    Гост ( преди 2 месеца )
    Мощността може да е нула,но при работещ двигател въртящаия момент никога не е нула.При работа на празен ход въртящия момент>0, мощността е въртящ момент по обороти(нула)=нула,КПД = 0/вход е нула.Когато автомобила потегли без газ, въртящия момент по оборотите на колелата дава мощност,КПД се увеличава за сметка на топлинните загуби в радиатора.
  • #54
    анонимен ( преди 2 месеца )
    "Механична мощност предполага силата упражнена на буталото, но тя не е мощността на изгаряне, а около 50% от нея. " Точно за мощността упражнена върху буталото, която се предава на колянов говоря. Не говоря за мощност НА изгаряне, а мощност ПРИ изгаряне. МАЛКА НО СЪЩЕСТВЕНА РАЗЛИКА. От съотношението на входящата мощност/енергия към изходящата мощност/енергия зависи КПД на изгаряне на горивото и превръщането му в механична работа в цилиндъра. Други уточняващи въпроси има ли? Дано гост разбра въпр
  • #53
    анонимен ( преди 2 месеца )
    "Хвалипръц ( преди 2 минути )"Колко е механичната МОЩНОСТ при изгаряне на горивото в цилиндъра на празен ход при разход 900 мл на час" 900 мл на час какво? Бензин? Дизел? Масло? Механична мощност предполага силата упражнена на буталото, но тя не е мощността на изгаряне, а около 50% от нея. Очакваш правилен отговор на неправилно зададен въпрос?" По-под разбиране смятаме дизел, че по-лесно се смята 10 kWh на литър според мен е 10 kW на литър според антифизиците. Но не подсказвай! Изчакай гост
  • #52
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Намери грешките и ги посочи, както аз посочвам твоите че няма как да има ускорение без мощност, защото има преобразуване на една енергия в друга, а мощността е измерител за скоростта с която се прехвърля тази енергия. Аз ти дадох практически пример и чакам да сметнеш друг практически пример който самият ти си дал. Мощност и енергия на различни етапи от резервоара до гумите при потегляне. Чакаме твоята версия а после ще ти пиша за моята! Ако не можеш кажи Не мога за да не ни губиш времето с празн
fallback
Последни