fallback

Toyota и Hyundai обединяват сили

Двата производителя ще си сътрудничат в основни области на индустрията

Председателят на Toyota Group - Акио Тойода, ръководител на най-големия автомобилен производител в света, ще посети Южна Корея от 24 до 26 октомври. По време на тридневния си престой Тойода планира да се срещне с ключови представители на южнокорейското подразделение на Toyota и основните дилъри на компанията.

Основното събитие на посещението обаче ще бъде срещата му с председателя на Hyundai Motor Group - Чонг Еуи-сунг, чиято компания е на трето място по производство на автомобили в света. Именно тази среща между ръководителите на двата автомобилни гиганта може да доведе до сътрудничество, което да промени индустрията.

Според експерти, двете компания ще се фокусира върху съвместните усилия за развитие на глобалната водородна екосистема. И Toyota, и Hyundai, активно развиват технологии за водородно гориво, считайки ги за ключов елемент от бъдещето на автомобилната индустрия и енергетиката. Hyundai Motor Group вече обяви плановете си до 2030 г. да инвестира около 9,3 млрд долара в разработването на водородни превозни средства и горивни клетки.

Toyota също така активно популяризира своите водородни инициативи. Компанията наскоро си партнира с BMW Group, за да създаде Hyder Alliance, който има за цел да ускори развитието на водородните технологии и да укрепи позицията на водорода като ключово решение в бъдещето на мобилността.

Анализаторите предполагат, че срещата между Тойода и Чонг може да доведе до безпрецедентно сътрудничество между двата гиганта и в още някои областти:

Хибридни и електрически превозни средства: споделяне на опит за подобряване на ефективността и увеличаване на броя на екологичните превозни средства.

Автономно шофиране: Сътрудничество по технологии за подобряване на безопасността и потребителското изживяване.

Въздушна мобилност (AAM): Проучване на перспективите за бъдещи авиационни решения, включително дронове и летящи автомобили.

fallback
  • #41
    Гост ( преди 2 месеца )
    Ето така Теслю Тунберг се потегля с нула Квт мощност и част от загубите в радиатора се превръщат в мощност.
  • #40
    Гост ( преди 2 месеца )
    Това не знам къде го прочете,но има нещо верно.Колко време ти отне да четеш и да ми пишеш дитирамби, вместо да ме попиташ.На въпроса как потегля автомобила на първа скорост без газ с нула мощност, отговора е: На празен ход мощността е нула,защото няма натоварване,но въртящия момент не е нула.При потегляне въртящия момент се предава на колелата и автомобила потегля с 5-10 км/ч.Щом имаш движение, обороти умножено по въртящия момент дава мощност.
  • #39
    Хвалипръц ( преди 2 месеца )
    До 37: "За да се превърне Нютон метър в джаул ЕНЕРГИЯ, трябва да се извърши ДВИЖЕНИЕ един радиан. " Чети, тротинетка, чети. И преди да напишеш поредната порция безумия, го прочети още 10 пъти.
  • #38
    Хвалипръц ( преди 2 месеца )
    До 34: "представяш, че въртящият момент има свойствата на енергия, а то не е така." Абсолютно точно. Въртящият момент е сила действаща на рамо, въртене може да има, но може и да няма. За да има енергия/мощност трябва да има въртене/линейно движение. Но това са прекалено сложни концепции за тротинетката.
  • #37
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Дори когато ти заврат доказателствата пред очите за да ми покажеш грешката и само да стигнеш до правилните изводи ти НЕ ВИЖДАШ защото НЕ ЗНАЕШ. За да се превърне Нютон метър в джаул ЕНЕРГИЯ, трябва да се извърши ДВИЖЕНИЕ един радиан. Чак тогава можеш да засечеш ВРЕМЕ за да изчислиш МОЩНОСТТА. Няма радиан, няма мощност, няма енергия.
  • #36
    Хвалипръц ( преди 2 месеца )
    Торитнетка-манекен, за пореден път: не съществува ускорение без сила. Енергията и мощността само характеризират работата която силата извършва. Освен това не ти е ясно за къде говориш. При пълна газ на ръчна имаш торк, енергия и мощност на коляновия вал, но имаш нулеви торк, енергия и мощноста на колелата.
  • #35
    im-дртiйУАЙТBOY! ( преди 2 месеца )
    НАКРАТКО отбелязано и мимоходом изтъкнато: СЕГА вече GENESiS & LeXuS - просто немат СТИГАНЕ!
  • #34
    анонимен ( преди 2 месеца )
    100 пъти съм те молил да обясниш разликата между мощност, енергия и сила. Цяла седмица вече те бъзикам, че по примерите които даваш, включително този днес, си представяш, че въртящият момент има свойствата на енергия, а то не е така. Една енергия може да има сила, както в примера с ръчната, но за да се превърне в МОЩНОСТ трябва ДВИЖЕНИЕ или преобразуване на една енергия в друга, примерно топлинна ЕНЕРГИЯ, ОТ ТPИЕНЕ.
  • #33
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Добре без ръчна. Ръчната само пресоли манджата за да ти демонстрирам че въртящият момент може да е повече от нула при нула оборота в минута. При потегляне изходящата мощност продължава да е нула докато отпускаш съединителя и автомобилът не помръдва. В момента в който започне да се движи мощността вече НЕ Е НУЛА според физичните закони но очевидно не според тебе. НЕ СЪЩЕСТВУВА УСКОРЕНИЕ БЕЗ МОЩНОСТ!
  • #32
    Гост ( преди 2 месеца )
    Не сменяй условията,без ръчна спирачка. Питам те колко е въртящия момент при потегляне на автомобил на първа скорост без газ с нула Квт мощност?
fallback
Последни