fallback

Toyota и Hyundai обединяват сили

Двата производителя ще си сътрудничат в основни области на индустрията

Председателят на Toyota Group - Акио Тойода, ръководител на най-големия автомобилен производител в света, ще посети Южна Корея от 24 до 26 октомври. По време на тридневния си престой Тойода планира да се срещне с ключови представители на южнокорейското подразделение на Toyota и основните дилъри на компанията.

Основното събитие на посещението обаче ще бъде срещата му с председателя на Hyundai Motor Group - Чонг Еуи-сунг, чиято компания е на трето място по производство на автомобили в света. Именно тази среща между ръководителите на двата автомобилни гиганта може да доведе до сътрудничество, което да промени индустрията.

Според експерти, двете компания ще се фокусира върху съвместните усилия за развитие на глобалната водородна екосистема. И Toyota, и Hyundai, активно развиват технологии за водородно гориво, считайки ги за ключов елемент от бъдещето на автомобилната индустрия и енергетиката. Hyundai Motor Group вече обяви плановете си до 2030 г. да инвестира около 9,3 млрд долара в разработването на водородни превозни средства и горивни клетки.

Toyota също така активно популяризира своите водородни инициативи. Компанията наскоро си партнира с BMW Group, за да създаде Hyder Alliance, който има за цел да ускори развитието на водородните технологии и да укрепи позицията на водорода като ключово решение в бъдещето на мобилността.

Анализаторите предполагат, че срещата между Тойода и Чонг може да доведе до безпрецедентно сътрудничество между двата гиганта и в още някои областти:

Хибридни и електрически превозни средства: споделяне на опит за подобряване на ефективността и увеличаване на броя на екологичните превозни средства.

Автономно шофиране: Сътрудничество по технологии за подобряване на безопасността и потребителското изживяване.

Въздушна мобилност (AAM): Проучване на перспективите за бъдещи авиационни решения, включително дронове и летящи автомобили.

fallback
  • #11
    Бонусче ( преди 5 дни )
    Чат бота на тъмната енергия се появи безплатно. Ти да видиш! Чакаме мантрата с енергийната плътност на водорода, за да докажеш сам на себе си защо няма бъдеще. Водородът няма нито едно предимство пред батериите, но за сметка на това има много недостатъци. И тук говорим за технически и технологични недостатъци. Че няма икономически смисъл е ясно на всички. Няма и как да има, докато енергията не стане безплатна денонощно
  • #10
    Гост ( преди 5 дни )
    Водорода нямал бъдеще твърди сектанта електрик.Да го наемат от Тойота и Хюндай за консултант да ги съветва? Най много да чисти кенефите.
  • #9
    Гост ( преди 5 дни )
    Теслю може да предложи въртящ момент в Нютонметри=енергия.
  • #8
    До 7 ( преди 5 дни )
    Така е! Включил е на stand by режим и само слага минуси на всеки факт. Ще превключи на работен режим и ще започне да отрича фактите и реалността в 8:00 в понеделник когато започнат да му плащат в металообработващия цех. Няма да отговаря безплатно я?
  • #7
    Хаха ( преди 5 дни )
    До 2, как само го активира, хахахаха веднага е влязъл в режим.
  • #6
    анонимен ( преди 5 дни )
    Гост със сигурност може да им предложи на всеки междинен етап С водорода да се захранва ДВГ перпето mobile, което да произвежда ток с електрически генератор от който да се произвежда повече водород отколкото е вложен за изгарянето. Примерно инсталация с мощност 45 kW на входа, която на час да произвежда 60kWh водород с вълшебна енергия извлечена от радиатора и въртящия момент който по всички негови твърдения излиза, че е енергия въпреки че не иска да си го признае, като го питаш.
  • #5
    До 2 ( преди 5 дни )
    При водорода след фотоволтаиците, има електролизер с много загуби на енергия за производство на водород, съхранение , компресиране с още енергия, съхранение с още енергия, транспорт с още енергия, съхранение, регазификация още енергия, зареждане в бутилката на автомобила пак енергия, превръщане в електрическа енергия със загуби на енергия, съхранение в батерия, двигатели движение.
  • #4
    До 2 ( преди 5 дни )
    Сега като се замисля, трябва да го наемат от Toyota и hyundai, за да им обясни как да добавят още нещо между фотоволтаиците и гумите на автомобила. При електромобилите пътя е слънчева енергия, която се превръща от фотоволтаиците в електрическа енергия, съхранява се в батерията и при нужда двигателите я превръщат в механична енергия която задвижва автомобила.
  • #3
    До 2 ( преди 5 дни )
    Ами не му плащат за да пише по цял ден по форумите. Работното му време в цеха за леене на алуминий е от 8 до 17 от понеделник до петък, където му плащат по 5000 лв на поста инженер за да дращи по цял ден по формите и да популяризира перфето mobile като бъдеще на транспорта. Постоянно говори за автомобили които се движат без нужда от енергия. Мощността идвала от въртящия момент и от радиатора и чак тогава се превръщала в енергия. Сега го чакаме да ни информира за енергийната плътност на водорода
  • #2
    анонимен ( преди 5 дни )
    Чатбота днес да не би да почива
fallback
Последни