fallback

Toyota и Hyundai обединяват сили

Двата производителя ще си сътрудничат в основни области на индустрията

Председателят на Toyota Group - Акио Тойода, ръководител на най-големия автомобилен производител в света, ще посети Южна Корея от 24 до 26 октомври. По време на тридневния си престой Тойода планира да се срещне с ключови представители на южнокорейското подразделение на Toyota и основните дилъри на компанията.

Основното събитие на посещението обаче ще бъде срещата му с председателя на Hyundai Motor Group - Чонг Еуи-сунг, чиято компания е на трето място по производство на автомобили в света. Именно тази среща между ръководителите на двата автомобилни гиганта може да доведе до сътрудничество, което да промени индустрията.

Според експерти, двете компания ще се фокусира върху съвместните усилия за развитие на глобалната водородна екосистема. И Toyota, и Hyundai, активно развиват технологии за водородно гориво, считайки ги за ключов елемент от бъдещето на автомобилната индустрия и енергетиката. Hyundai Motor Group вече обяви плановете си до 2030 г. да инвестира около 9,3 млрд долара в разработването на водородни превозни средства и горивни клетки.

Toyota също така активно популяризира своите водородни инициативи. Компанията наскоро си партнира с BMW Group, за да създаде Hyder Alliance, който има за цел да ускори развитието на водородните технологии и да укрепи позицията на водорода като ключово решение в бъдещето на мобилността.

Анализаторите предполагат, че срещата между Тойода и Чонг може да доведе до безпрецедентно сътрудничество между двата гиганта и в още някои областти:

Хибридни и електрически превозни средства: споделяне на опит за подобряване на ефективността и увеличаване на броя на екологичните превозни средства.

Автономно шофиране: Сътрудничество по технологии за подобряване на безопасността и потребителското изживяване.

Въздушна мобилност (AAM): Проучване на перспективите за бъдещи авиационни решения, включително дронове и летящи автомобили.

fallback
  • #51
    Хвалипръц ( преди 2 месеца )
    Добре, тротинетка, явно имаш прогрес, щом си започнал да пишеш верни неща. Но това не променя факта че тия неща ти ги пиша от няколко дни, без да успееш да ги схванеш.
  • #50
    Хвалипръц ( преди 2 месеца )
    "Колко е механичната МОЩНОСТ при изгаряне на горивото в цилиндъра на празен ход при разход 900 мл на час" 900 мл на час какво? Бензин? Дизел? Масло? Механична мощност предполага силата упражнена на буталото, но тя не е мощността на изгаряне, а около 50% от нея. Очакваш правилен отговор на неправилно зададен въпрос?
  • #49
    До пръдльо ( преди 2 месеца )
    Въобще не е лошо да си послушаш съвета и да ме четеш 10 пъти преди да пишеш. Мощността на двигателя се измерва на изхода на коляновия вал и означава работата която е свършил. След като няма товар на коляновия вал, всичката ВХОДЯЩА ЕНЕРГИЯ/мощност се превръща в загуби и КПД е 0, което не означава че входящата енергия и изразходеното гориво са 0. КПД на изгарянето на горивото И превръщането на ЕНЕРГИЯТА му му в механична ЕНЕРГИЯ, която движи буталото е съвсем друго КПД и МОЩНОСТ. Гост още ги смята
  • #48
    Гост ( преди 2 месеца )
    Функционално неграмотника пак нищо не разбрал!
  • #47
    Смях в залата ( преди 2 месеца )
    Пръдливчо, не осъзнаваш ли какви си ги изпърдял този път? Това което ме караш да чета всъщност съм го писал аз и го пиша Още от споровете с инженер Радев и неговото перпето mobile. Цяла седмица будалкам госта с неговата си теория и пак продължава да ускорява с 0 kW и 0kWh"Хвалипръц ( преди 43 минути )До 37: "За да се превърне Нютон метър в джаул ЕНЕРГИЯ, трябва да се извърши ДВИЖЕНИЕ един радиан. " Чети, тротинетка, чети. И преди да напишеш поредната порция безумия, го прочети още 10 път ...
  • #46
    Хвалипръц ( преди 2 месеца )
    Съпротивителните сили на ДВГ растат нелинейно с оборотите, затова на празен ход оборотите са едни, но ако натиснеш газта и задържиш на дадено положение, оборотите се вдигат докато настъпи ново равновесие между вкараната мощност/енергия и загубите в ДВГ на съответните обороти.
  • #45
    Хвалипръц ( преди 2 месеца )
    И двамата не сте прави. На празен ход нито енергията, нито мощността са нула. В ДВГ има съпротивителни сили, които коляновия вал трябва да уравновеси за да запази оборотите си постоянни. Следователно, дори на празен ход трябва да вкарваш енергия и мощност под формата на горене на гориво за да не ти угасне ДВГ.
  • #44
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Достатъчно подробно ли ти отговорих? Хайде сега доста по- кратък отговор. Колко е механичната МОЩНОСТ при изгаряне на горивото в цилиндъра на празен ход при разход 900 мл на час. Нека двигателя е едноцилиндров, за да не объркваме допълнително примера с брой цилиндри....оборотите са 800 както си ги задал. Сметни и въртящият момент, който буталото упражнява при съответната мощност на изгаряне на горивото?
  • #43
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Гост ( преди 9 секунди )Ето така Теслю Тунберг се потегля с нула Квт мощност и част от загубите в радиатора се превръщат в мощност.Пак питам кои загуби изчезват при потегляне за да ползваш тяхната мощност за ускорение? Намаляват механичните загуби в двигателя ли? КПД на изгаряне на горивото ли става повече в цилиндрите? Това означава при увеличаване на съпротивителните сили на буталото двойно, КПД да се увеличи със 100% за да покрива както загубите на двигателя така и за движение
  • #42
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Гостенино, още докато пишеше с инженер Радев Ника ти обясних че няма как да имаш максимална мощност на двигателя с 6000 оборота на празен ход защото нямаш натоварване . Пета година още не можеш да го схванеш и продължаваш да ми говориш за потегляне с нула мощност. Само болен мозък може да тръгне с нула мощност което означава нула енергия. Пак не правиш разлика между мощност сила и енергия. На празен ход нямаш въртящ момент. Той е нула колкото и да са оборотите и мощността също е нула.
fallback
Последни