fallback

Toyota и Hyundai обединяват сили

Двата производителя ще си сътрудничат в основни области на индустрията

Председателят на Toyota Group - Акио Тойода, ръководител на най-големия автомобилен производител в света, ще посети Южна Корея от 24 до 26 октомври. По време на тридневния си престой Тойода планира да се срещне с ключови представители на южнокорейското подразделение на Toyota и основните дилъри на компанията.

Основното събитие на посещението обаче ще бъде срещата му с председателя на Hyundai Motor Group - Чонг Еуи-сунг, чиято компания е на трето място по производство на автомобили в света. Именно тази среща между ръководителите на двата автомобилни гиганта може да доведе до сътрудничество, което да промени индустрията.

Според експерти, двете компания ще се фокусира върху съвместните усилия за развитие на глобалната водородна екосистема. И Toyota, и Hyundai, активно развиват технологии за водородно гориво, считайки ги за ключов елемент от бъдещето на автомобилната индустрия и енергетиката. Hyundai Motor Group вече обяви плановете си до 2030 г. да инвестира около 9,3 млрд долара в разработването на водородни превозни средства и горивни клетки.

Toyota също така активно популяризира своите водородни инициативи. Компанията наскоро си партнира с BMW Group, за да създаде Hyder Alliance, който има за цел да ускори развитието на водородните технологии и да укрепи позицията на водорода като ключово решение в бъдещето на мобилността.

Анализаторите предполагат, че срещата между Тойода и Чонг може да доведе до безпрецедентно сътрудничество между двата гиганта и в още някои областти:

Хибридни и електрически превозни средства: споделяне на опит за подобряване на ефективността и увеличаване на броя на екологичните превозни средства.

Автономно шофиране: Сътрудничество по технологии за подобряване на безопасността и потребителското изживяване.

Въздушна мобилност (AAM): Проучване на перспективите за бъдещи авиационни решения, включително дронове и летящи автомобили.

fallback
  • #71
    Гост ( преди 2 месеца )
    Практически пример.Затягаш гайка с динаметричен ключ.Колко е въртящия момент и мощността,след като си приключил затягането?
  • #70
    Гост ( преди 2 месеца )
    Смятай си сам,не съм ти секретарка.Без да смятам ти казах че изходящата мощност на потеглилия автомобил без газ със скорост 10 км/ч е между 1-2 квт, можеш сам да си сметнеш оборотите и въртящ момент на първа скорост.
  • #69
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Видяхме че знаеш как се слагат минуси. Сега остана да разберем знаеш или не знаеш отговорите на въпросите, които задавам по твоя практически пример, който не пожела да обясниш конкретно а само слушаме как мощността идва от радиатора ама аз не разбирам как. Ето аз си признавам че не знам защото съм лайк и питам инженерите по ДВГ да ми обяснят вместо да се правя на умен и да викам таково животно нема! Не е срамно да питаш!
  • #68
    Чакаме отговора ( преди 2 месеца )
    Гостенино. "Не знам" също е отговор. Честен или пък стратегически. Никой няма да разбере кое от двете. Просто не ни губи времето, ако не знаеш и се направи, че си ме имитирал и си ме оставил да нанижа една бисерна огърлица, на която после да намериш и да ми посочиш грешките на всяко бисерче. А аз да се скрия като лалугер както правиш ти и да няма какво да кажа. Тогава ще се ядосвам като тебе че нямам аргументи и ще започна да те обиждам както правиш ти. Само подсказвам?
  • #67
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Колко е механичната МОЩНОСТ упражнена върху буталото при изгаряне на горивото в цилиндъра на празен ход при разход 900 мл дизел на час. Нека двигателя е едноцилиндров, за да не объркваме допълнително примера с брой цилиндри....оборотите са 800 както си ги задал. Сметни и ВХОДЯЩИЯ въртящ момент, който буталото упражнява при съответната мощност на изгаряне на горивото? ПП Колко е ИЗХОДЯЩИЯ въртящ момент на двигателя при 800 оборота без товар на коляновия вал, щом смяташ, че е повече от нула?
  • #66
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Самият той ми даде идеята, като ме попита какви са силите при винтова пружина. Ако ме беше попитал днес, щях да отговоря че са на oопън и натиск, което също щеше да е вярно, но усетих провокацията и отговорих усукване и въртящ момент. Ето как линейните сили могат да се преобразуват във въртящ момент, а пружината да има мощност и енергия, съхранена във въртящ момент. Въпреки това въртящият момент си остава СИЛА при въртене, а Нютон МЕТЪР само я ИЗМЕРВА. Не знам защо все го бутате този МЕТЪР
  • #65
    До 64 ( преди 2 месеца )
    Въртящият момент винаги е бил сила и се е държал като сила. Само антифизиците гост и останалите инженерни никове му придават свойства на енергия и ги бъзикам след като не отговориха дали е мощност сила или енергия. Момент на сила си е точно сила но при въртене и има всичките свойства на линейната сила. Точно както мощността и енергията на въртящо тяло имат свойствата на движещо се в пространството тяло. Дадох на гостенина практически пример с пружина и въртящ момент - има сила, мощност и енергия
  • #64
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Хехех,тротка противоречиш си. Електромобила защо има по добро ускорение,точно заради големия въртящ момент от нулата.Въртящият момент беше енергия,сега завъртя дупето и стана сила.Въртящият момент е момент на сила, тротинетка.
  • #63
    Запетайките. ( преди 2 месеца )
    900 мл дизел
  • #62
    Чакаме инженера ( преди 2 месеца )
    Колко е механичната МОЩНОСТ упражнена върху буталото при изгаряне на горивото в цилиндъра на празен ход при разход 900 мл на час. Нека двигателя е едноцилиндров, за да не объркваме допълнително примера с брой цилиндри....оборотите са 800 както си ги задал. Сметни и ВХОДЯЩИЯ въртящ момент, който буталото упражнява при съответната мощност на изгаряне на горивото? ПП Колко е ИЗХОДЯЩИЯ въртящ момент на двигателя при 800 оборота без товар на коляновия вал, щом смяташ, че е повече от нула?
fallback
Последни