IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Tesla работи усилено, но тайно върху нов бус за Европа

Електрическият ван ще в две версии - пътническа и лекотоварна

Тази седмица Tesla даде два допълнителни сигнала наведнъж за възможни промени в производствената програма. Първият е, че откри свободно място за ръководител на отдела за продажби на лекотоварни автомобили в Европа и вторият, че хвърли светлина върху дългоочаквания електрически ван.


Tesla бус


В първия случай съобщение на официалния уебсайт на Tesla с покана за позиция, наречена „Ръководител на бизнес развитие – Semi Truck EMEA“, даде повод за размисъл. В задълженията на новия шеф, работодателят очаква кандидатът да управлява бизнеса от офисите на компанията в Амстердам или Берлин. Значи става въпрос за бус за Европа.

Но във втория случай, както пише Electrek , рисунките на дигиталния дизайнер от Германия - Доминик Бринкман, принудиха изпълнителния директор Илон Мъск да внесе малко светлина по темата за електрически ван. Мъск не скри, че Tesla работи усърдно върху електрически ван, микробус или многоместен пътнически автомобил.

Става въпрос за т. нар. „Генерален план на Tesla, част 2“, в който Илон Мъск говори за два нови сегмента, които Tesla иска да електрифицира. Марката разчита на два нови вида електрически превозни средства: тежкотоварни камиони, които вече са добре известни и градски транспорт с висока плътност на пътниците. И двата проекта са на различни етапи на развитие, но в Tesla вече се подготвят за представяне през следващата година.

Ако за Tesla Semi всичко отдавна е ясно, за беса на Мъск практически до този момент не се споменаваше нищо. Германският художник Доминик Бринкман обаче разбуни тази тема и събуди Илон Мъск. Нямаше обаче конкретика, думите на Мъск по правило се различават от случая отпреди няколко години със Semi. Сега, той само намекна, че Tesla работи върху електрически ван с Boring Company.


0 от 500
  • #6
    0 rate up comment 2 rate down comment
    От глупав по-глупав ( преди 3 месеца )
    Вече пета година не можеш да направиш разлика между не се произвежда и не се продава
  • #5
    1 rate up comment 2 rate down comment
    Абе психо ( преди 3 месеца )
    "анонимен ( преди 26 секунди )Коя година да го очакваме?Това нещо ще се продава по малко и от камьона на Тесла" като нацвъкаш 10 глупави коментари за три минути Да не мислиш, че ще изглеждаш по умен? Ааа, забравих тактиката да се габъркате с мен като се правите на най-глупавите хора на света. Всички разбрахме че сте такива. Не се престаравайте. Ти и всичките ти никове.
  • #4
    0 rate up comment 3 rate down comment
    Абе каскет ( преди 3 месеца )
    Нали се разбрахме че от сектант на Toyota вече съм сектант на китайците, защото не съм кон с капаци като тебе и като се промени реалността си променям мнението. Продължаваш да повтаряш какво съм казал през 2020 , когато всички обясняваха че електромобилите нямат бъдеще, а китайците ги нямаше на картата. Тогава мантрата ви беше, че е невъзможно Тесла да построи толкова заводи. Още тогава ви казах че проблемът не е в производството, А в продажбите и дори Илон Мъск смята реалистични 10 милиона.
  • #3
    3 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Коя година да го очакваме?Това нещо ще се продава по малко и от камьона на Тесла.
  • #2
    4 rate up comment 2 rate down comment
    Швабен зи каскен ( преди 3 месеца )
    С това вече няма как да не ударят 50% ръст годишно до 2030 и заветните 20 милиона, а, Тесльо?
  • #1
    4 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 3 месеца )
    Колко ще струва ,200 хилки за 200 километра с едно зареждане?