fallback

Честито: Eлектрификацията направи Dodge Charger двойно по-скъп

Досегашният muscle car се връща на пазара, но засега само като електромобил

Стана известна цената на новото поколение Dodge Charger. Легендарният muscle car бе спрян от производство, за да бъде заменен от чисто електрическия Charger Daytona. Уверенията на производителя Stellantis бяха, че феновете няма да забележат никаква разлика, освен по-голямата мощност. Но всъщност има едно доста по-очебийно различие между миналогодишния модел и новия Daytona - цената. Тя е почти двойна.                  Подробностите за новия Dodge Charger Daytona бяха разкрити на официалния сайт на Stellantis. Той ще стъпи на пазара в каросерия купе и първоначално ще се предлага само в електрическа версия и със задвижване на четирите колела. Седанът ще се предлага масово от началото на 2025 година, а бензинови версии ще се появят чак по-следващото лято.                          Електрическият автомобил Dodge Charger 2024 е значително по-скъп от своя бензинов предшественик. Базовият R/T е на цена от $59 595, докато последната серия на досегашния Charger SXT започваше от 35,000 долара, и то с повече оборудване. Заслужава обаче да се отбележи, че електромобилът е и по-мощен: стандартната му мощност е 456 к.с., а пиковата мощност е 496 сили. Стартовото ниво на досегашния модел развиваше 300 коня от своя V6. В исторически план обаче т. нар. muscle cars винаги са били много достъпни като цени.                         Ускорението до 100 км/ч отнема 4.7 секунди. Оборудването на Dodge Charger R/T включва безключов достъп, 18-цолови джанти, двузонов климатроник, виртуален инструментален панел, 12.3-инчов сензорен екран, електрическа седалка на водача, отопляеми предни седалки, Alpine акустика с 9 високоговорителя и набор от системи за сигурност.                      Dodge Charger Daytona Scat Pack Coupe с цена $73 190 има двигател с мощност 630 к.с., като за кратко мощността може да бъде увеличена до 670 коня. Този вариант може да ускори до сто за 3.3 секунди и да достигне максимална скорост 216 км/ч, но има много по-малък пробег от 418 км.

По-наточената версия на Dodge Charger 2024 има 20-цолови джанти, адаптивни амортисьори и спирачки Brembo. Интериорът му е облицован с кожа и велур, има проекция на предното стъкло, отопляеми задни седалки и вграден видеорекордер.                      Предлагат се и опционални пакети. За $4 995 Plus Group добавя вентилация на седалката, камера за съраунд изглед, електрическа задна врата и безжично зареждане за смартфон. А пакетът Sun&Sound ($2 495) включва панорамен покрив и значително по-мощна аудиосистема.         

 

fallback
  • #14
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Астра електрик 156 к.с. 92013 лв, Астра бензин 110 к.с. 42045, Астра бензин GSe. 180 к.с. 84016 лв.
  • #13
    Гост ( преди 3 месеца )
    Теслю митичен,защо да сравняваме цените на електрокар и автомобил по мощност?? Дай да ги сравним по автономия.Дай един електрокар с 1000 км пробег с едно зареждане и да му сравним цената с един автомобил със 1000 км пробег.
  • #12
    Анонимен ( преди 3 месеца )
    Слънцето пече и електрическата латерна се включи.Сега ще ти носи от 10 кладенци вода и ще те убеждава,че такава статия няма "Честито.Електрификацията направи Додж Чарджър двойно по скъп".
  • #11
    До 12 ( преди 3 месеца )
    А да наречеш някой 150 кг човек дебел не клевета, а просто лошо възпитание. Както казах съм си изключил възпитанието когато разговарям с психопати. Психопат също не е клевета, а описание на събеседника с периодични тестове. Нека направим и допълнение към твоя тест защото половината вече го мина с клеветите по мой адрес. Психопатите не отговарят на въпроси. Въпрос - електрическите версии по скъпи ли са от бензиновите със същата мощност? Фактите съм ги дал във формата на цени на производителя.
  • #10
    До 12 ( преди 3 месеца )
    Бъркаш хронологията. Една от първите ми аргументации, преди да си изключа културата и възпитанието когато се обръщам към антиелектриците (те сами са си измислили този прякор), беше че са сектанти които се уповават на вярата и не признават никакви факти, цифри и сметки. Както виждаш едно време поне се опитваха да правят свои. Времето доказва, дали изводите от тези сметки са били правилни и всеки който е тръгнал да купува тесла модел 3 си е купил subaru - същото ускорене иза 3 пъти по малко пари.
  • #9
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Гледам Митето за пореден път се е развихрил да обяснява какво е извадил от рекламните брошури и за пореден път да им вярва безрезервно. Иначе "вяра" му е една от новите любими аргументационни думички, която наскоро се присъедини към "психопат", "антиматематик", "Тойота/Тойода", "Дънинг-Крюгер", "средногодишно" и т.н. Уникален си ни е наш *** не, ами направо уникум.
  • #8
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Споменатото Субару за 9 месеца до септември има 60 000 продажби - мисля не е зле а? 150 коня 4х4 цена 19 000 долара... и дай да смятаме взимаме Мид Рейнд модел 3 (на "евтиния" 200те км реален пробег е смехотия) за него Илончо ще те одруса с 45000 значи 26000 долара горник. С тия 26 бона минаваш 635 000 км!!! искаш ли го словом? ШЕСТОТИН ТРИДЕСЕТ И ПЕТ ХИЛЯДИ КИЛОМЕТРА!!! 0.66 цента е литър петрол в САЩ, купуваш 39 хил литра а разхода на магистрала е 6.2 - я пак ми обясни как минаваш 4600 със 100
  • #7
    Гостенино ( преди 3 месеца )
    Хайде по-лесен въпрос - кои са по-евтините версии на електромобил с няколко стотин коня? От 500 нагоре. Може и да има по-евтини аналози, но аз не знам. За разлика от тебе не се изявявам като последна инстанция и питам за неща които не знам, без да казвам че таково животно нема. Димов (вероятно ти) онзи ден подхвърли една статия от факти от 2018. Доста се посмях на прогнозите ви, как никой няма да иска да си купи Тесла модел 3 за 45 000 вместо subaru със същите параметри за 18 000 плюс бензин
  • #6
    Гостенино ( преди 3 месеца )
    За да не изглеждаш и ти ***, можеше поне да прочетеш мненията преди тебе. То е ясно че няма да проявиш критично мислене и самостоятелно да провериш дали написаното В статията отговаря на реалността, преди да дойдеш да злорадстваш. Хайде да ми отговориш (поне веднъж отговори да докажеш че не си психопат) Има ли някаква поне минимална разлика между ChargerSXT: $34,240GT и малко по-скъпият модел Charger King Daytona: $100,015 , който струва 3 пъти повече. Никой не се интересува от ускорението
  • #5
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Така или иначе ще има и бензинови версии така, че простотиите които се пишат срещу Ел са излишни пък има и Мустанг и Камаро бензинови и отделно не сме в Америка и тези коли извън Америка така или иначе не са от най-честите меко казано
fallback
Последни