fallback

Честито: Eлектрификацията направи Dodge Charger двойно по-скъп

Досегашният muscle car се връща на пазара, но засега само като електромобил

Стана известна цената на новото поколение Dodge Charger. Легендарният muscle car бе спрян от производство, за да бъде заменен от чисто електрическия Charger Daytona. Уверенията на производителя Stellantis бяха, че феновете няма да забележат никаква разлика, освен по-голямата мощност. Но всъщност има едно доста по-очебийно различие между миналогодишния модел и новия Daytona - цената. Тя е почти двойна.                  Подробностите за новия Dodge Charger Daytona бяха разкрити на официалния сайт на Stellantis. Той ще стъпи на пазара в каросерия купе и първоначално ще се предлага само в електрическа версия и със задвижване на четирите колела. Седанът ще се предлага масово от началото на 2025 година, а бензинови версии ще се появят чак по-следващото лято.                          Електрическият автомобил Dodge Charger 2024 е значително по-скъп от своя бензинов предшественик. Базовият R/T е на цена от $59 595, докато последната серия на досегашния Charger SXT започваше от 35,000 долара, и то с повече оборудване. Заслужава обаче да се отбележи, че електромобилът е и по-мощен: стандартната му мощност е 456 к.с., а пиковата мощност е 496 сили. Стартовото ниво на досегашния модел развиваше 300 коня от своя V6. В исторически план обаче т. нар. muscle cars винаги са били много достъпни като цени.                         Ускорението до 100 км/ч отнема 4.7 секунди. Оборудването на Dodge Charger R/T включва безключов достъп, 18-цолови джанти, двузонов климатроник, виртуален инструментален панел, 12.3-инчов сензорен екран, електрическа седалка на водача, отопляеми предни седалки, Alpine акустика с 9 високоговорителя и набор от системи за сигурност.                      Dodge Charger Daytona Scat Pack Coupe с цена $73 190 има двигател с мощност 630 к.с., като за кратко мощността може да бъде увеличена до 670 коня. Този вариант може да ускори до сто за 3.3 секунди и да достигне максимална скорост 216 км/ч, но има много по-малък пробег от 418 км.

По-наточената версия на Dodge Charger 2024 има 20-цолови джанти, адаптивни амортисьори и спирачки Brembo. Интериорът му е облицован с кожа и велур, има проекция на предното стъкло, отопляеми задни седалки и вграден видеорекордер.                      Предлагат се и опционални пакети. За $4 995 Plus Group добавя вентилация на седалката, камера за съраунд изглед, електрическа задна врата и безжично зареждане за смартфон. А пакетът Sun&Sound ($2 495) включва панорамен покрив и значително по-мощна аудиосистема.         

 

fallback
  • #24
    До 24 ( преди 3 месеца )
    Функционално неграмотния трудно разбира, какво е цена на борсата. Не го е разбрал предишните три години няма да го разбере и следващите три. Как да му обясниш, че този който си продава тока на борсата не получава такса пренос, нито ДДС. Как да му обясниш че ако му подаряваш всеки ден по един хляб - 720 лв на година, няма да спести 720 лв ако трябва да си плати доставката с Еконт. Как да му обясниш, че продадения на българската борса ток може да бъде купен в Германия където таксите са различни?
  • #23
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Мите, Митеее,в момента от ФВ е само 3,7% и след малко ще е 0 % до утре сутринта.Срещу психопата само с истината,на теб чесън не ти действа електровампире.Отново и отново даваш цена на електроенергията без такси пренос достъп сигурност ,ДДС, акцизи , данъци.
  • #22
    Анонимен ( преди 3 месеца )
    Мите,Митеее,ти самият си една грешка на природата.Направен си от една полюция върху корема на ***,обрана после с лъжица.
  • #21
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Упс, объркал съм дните. Днес било понеделник. Чак се учудих защо има толкова желаещи да "продават" за без пари. Но пък това че слънцето осигурява повече електрическа енергия отколкото АЕЦ Козлодуй в края на работния ден, подкрепен другият ми аргумент, че е пред по-голямата част от годината предприятията, фирмите и домовете могат да разчитат на собствено осигуряване на електрическата си енергия, дори без съхранение в батерии.
  • #20
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Най-доброто оръжие срещу психопатия - истината и фактите, които действат като чесън срещу вампири. Един шамар от реалността АЕЦ 35,64%2010.83Кондензационни ТЕЦ 13,17%742.85Топлофикационни ТЕЦ 3,14%177.3Заводски ТЕЦ 2,62%147.77ВЕЦ 2,42%136.7Малки ВЕЦ 1,10%62.24ВяЕЦ 1,40%78.96ФЕЦ 40,25%2270.58Био ЕЦ 0,26%14.48Товар на РБ4682.07 10 пъти повече ВЕИ от 2018 година, когато все още имаше субсидии, а сега няма и в момента тука на борсата е 0 лв и 0 стотинки за киловатчас ...
  • #19
    До 19 ( преди 3 месеца )
    Хайде пак помисли, Дали човек който говори по темата на статиите в коментарите е за четвърти километър или такъв който маниакално преследва с години хората по сайтовете защото преди пет години някой го е хванал в грешка. Само си признаваш че е дори не четеш какво пиша а просто се заяждаш и си изливаш злобата, клеветите и инсинуациите по мой адрес. Кой ли е за освидетелстване? Дори не го криеш, че си злобен и агресивен психопат който преследва хората.
  • #18
    Анонимен ( преди 3 месеца )
    Митичен бъстъре,колко фотоволтаични панели продаде днес?Да говори в бъдеще време колко електромобила ще трябват за съхранение на енергия може само някой човек с ментално разстройство,мислещ себе си за гений визионер.Такива хора свършват обикновено в клиниката на 4ти километър.
  • #17
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Мите, Митеее, за да ти обяснявам нещо или да ти отговарям на някакви имагинерни и несъстоятелни въпроси първо трябва да прочета по-внимателно какво си написал. А това не се случва от много време и ще си остане така. Минавам диагонално през бръщолевиците ти, така че въобще, изобщо и хич на ме вълнува какво пишеш по мой или чужд адрес и какви числа, аргументи и въпроси вадиш от Интернет или от някой от сфинктерите си.
  • #16
    До Димов ( преди 3 месеца )
    Психопата си остава психопат дори ако вече 4 г. но повтаряш, че имаш фотоволтаици, а той продължава да пита кога ще си инсталираш и да те засипва с клевети че само говориш. Точно както патологичните лъжи, че говоря за съхранение в Тесла в сегашно или минало време, при положение че не съществува такава техническа възможност, защото текла не предлага двупосочно зареждане. Това е аргумент защо в бъдеще ще бъдат предпочитани електромобилите, когато има остра нужда от съхранение. Тези времена ИДВАТ
  • #15
    Димов ( преди 3 месеца )
    Фанатизмът не се бори с приказки.Особено ако фанатикът е като нашия приятел,зомбиран до припадък.Ще ви обстрелва с идеи как да печелите от ФВ и съхранение на енергия в електромобил.Но учудващо той не го прави.
fallback
Последни