fallback

Честито: Eлектрификацията направи Dodge Charger двойно по-скъп

Досегашният muscle car се връща на пазара, но засега само като електромобил

Стана известна цената на новото поколение Dodge Charger. Легендарният muscle car бе спрян от производство, за да бъде заменен от чисто електрическия Charger Daytona. Уверенията на производителя Stellantis бяха, че феновете няма да забележат никаква разлика, освен по-голямата мощност. Но всъщност има едно доста по-очебийно различие между миналогодишния модел и новия Daytona - цената. Тя е почти двойна.                  Подробностите за новия Dodge Charger Daytona бяха разкрити на официалния сайт на Stellantis. Той ще стъпи на пазара в каросерия купе и първоначално ще се предлага само в електрическа версия и със задвижване на четирите колела. Седанът ще се предлага масово от началото на 2025 година, а бензинови версии ще се появят чак по-следващото лято.                          Електрическият автомобил Dodge Charger 2024 е значително по-скъп от своя бензинов предшественик. Базовият R/T е на цена от $59 595, докато последната серия на досегашния Charger SXT започваше от 35,000 долара, и то с повече оборудване. Заслужава обаче да се отбележи, че електромобилът е и по-мощен: стандартната му мощност е 456 к.с., а пиковата мощност е 496 сили. Стартовото ниво на досегашния модел развиваше 300 коня от своя V6. В исторически план обаче т. нар. muscle cars винаги са били много достъпни като цени.                         Ускорението до 100 км/ч отнема 4.7 секунди. Оборудването на Dodge Charger R/T включва безключов достъп, 18-цолови джанти, двузонов климатроник, виртуален инструментален панел, 12.3-инчов сензорен екран, електрическа седалка на водача, отопляеми предни седалки, Alpine акустика с 9 високоговорителя и набор от системи за сигурност.                      Dodge Charger Daytona Scat Pack Coupe с цена $73 190 има двигател с мощност 630 к.с., като за кратко мощността може да бъде увеличена до 670 коня. Този вариант може да ускори до сто за 3.3 секунди и да достигне максимална скорост 216 км/ч, но има много по-малък пробег от 418 км.

По-наточената версия на Dodge Charger 2024 има 20-цолови джанти, адаптивни амортисьори и спирачки Brembo. Интериорът му е облицован с кожа и велур, има проекция на предното стъкло, отопляеми задни седалки и вграден видеорекордер.                      Предлагат се и опционални пакети. За $4 995 Plus Group добавя вентилация на седалката, камера за съраунд изглед, електрическа задна врата и безжично зареждане за смартфон. А пакетът Sun&Sound ($2 495) включва панорамен покрив и значително по-мощна аудиосистема.         

 

fallback
  • #34
    Анонимен ( преди 3 месеца )
    Електролалугер,като дойде време да се сменят батерии и китайците дръпнат чертата на сметката,ще разберем колко са на червено.
  • #33
    До психопата ( преди 3 месеца )
    Хайде сега да се разберем господин психопат, това че 10 часа фотоволтатите не са произвеждали нищо проблем ли е? Ако е проблем Какво е решението?
  • #32
    Г-н психопат ( преди 3 месеца )
    "анонимен ( преди 10 часа )Мите, Митеее,в момента от ФВ е само 3,7% и след малко ще е 0 % до утре сутринта.Срещу психопата само с истината,на теб чесън не ти действа електровампире." ето ти днешната истина:Генерация и товар на ЕЕС в реално време за 13.08.2024 06:44:51ИмеMWАЕЦ 56,81%2013.5Кондензационни ТЕЦ 22,83%809.22Топлофикационни ТЕЦ 5,00%177.15Заводски ТЕЦ 3,90%138.31ВЕЦ 4,27%151.24Малки ВЕЦ 2,10%74.32ВяЕЦ 2,69%95.38ФЕЦ 1,86%65.86Био ЕЦ 0,54%19.28Товар ...
  • #31
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Обяснявам като за технически неграмотни - мощността на АЕЦ Козлодуй 2GW, което означава, че 44GW е мощността на 44 атомни реактора или 22 централи с мощността на АЕЦ Козлодуй, а тепърва започват да изграждат мощности. Изграждат ги по-евтино и по-бързо не само от атомните но и от въглищните централи, който означава че последните вече са нерентабилни и постепенно ще бъдат изместени и оставени за резервни мощности като бекъп. Днешната новина означава, че мача вече е свирен. Друго ще питате ли?
  • #30
    Цитати от статията ( преди 3 месеца )
    Междувременно разходите са намалели до степен, при която комбинираните разходи за генериране на слънчева енергия и нейното съхранение са почти толкова евтини, колкото въглищата, според SooChow Securities Ltd.Но капацитетът до голяма степен остава неизползван. ... средната система е била използвана 390 часа и е имала 93 цикъла на зареждане и разреждане през първите шест месеца на годината.. .. средно една система е работила само веднъж на всеки два дни и е стояла без работа 91% от времето.
  • #29
    Цитати от статията ( преди 3 месеца )
    По данни на Националната енергийна администрация (NEA) капацитетът на Китай за съхранение на енергия от ВЕИ, сегмент, в който преобладават литиево-йонните батерии, е нараснал до 44 гигавата в края на юни, което е с 40% повече от началото на годината. Това вече е надхвърлило целта на страната за 2025 г. и е спомогнало за глобалния бум, като миналата година съхранението на енергия изпревари електромобилите като най-бързо развиващия се пазар на батерии.
  • #28
    До 28 ( преди 3 месеца )
    Не ти омръзна да задаваш въпроси на които не можеш да понесеш отговора. Както винаги, ще дам факти от последните 24 часа, А няма да ровя като вас в миналото кой какво бил казал през 2018. Заглавие на днешна статия от преди 11 часа 'Китай разширява парка си от батерии, но трябва да започне да ги използва"
  • #27
    анонимен ( преди 3 месеца )
    А, не, бе. Те хората си имат фиксирани разходи. И трябва да им ги плащаш, нищо че се имаш за голям терикат. Но ти продължавай да чакаш Годо с ниските цени на батериите, че да си направите великата балансираща батарея от батерии.
  • #26
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Както винаги, внимавай какво питаш и си помисли дали можеш да понесеш отговора, защото обикновено реалността си удря шамар след като питаш и ти разбива всички вярвания. Както виждаш ти говоря с факти от днес, които можеш да прочетеш в другия омразен сайт - ibex. Всеки ден фотоволтаиците свалят цената на тока все повече, а всяка вечер въглищните централи и я качват все повече. Ако тази вечер 66 стотинки ти се струва висока, утре вечер е 69 стотинки на борсата - над 90 стотинки крайна цена.
  • #25
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Как да обясниш на технически неграмотния, че днес от 10:00 до 11:00 цената за покупка на борсата е била 3 стотинки плюс 7 стотинки такса пренос и разпределение и комисион прави 10 стотинки с ДДС 12 стотинки крайна цена, а в момента цената е 48 стотинки. Като добавиш онези 7 стотинки, става 55 ст без ДДС, като само ддс-то е 11 стотинки - почти колкото крайната цена преди обяд. 54 стотинки разлика в крайните цени. Защо да не бъдат спестени? Ако си произвеждаш сам енергията, пестиш 63ст - 95%
fallback
Последни