IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Следващата Alfa Romeo Giulia ще има 1000 коня... и платформа от Dodge

Бъдещият върхов модел заменя емблематичния V6 с електромотори и огромна батерия

Следващото поколение на Alfa Romeo Giulia през 2026 ще бъде най-мощната серийна кола на марката в историята - нейната топ-версия Quadrifoglio ще развива над 1000 конски сили, и вероятно ще е в състояние да ускори от 0 до 100 км/ч за около 2 секунди. Освен това ще разполага с изкуствен интелект на борда, който да настройва окачването и останалите динамични характеристики в реално време, съобщава Autocar.
  
   
Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio, 2026, autocar render
Следващото поколение на Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio, както си го представят графиците на Autocar
  
    
Онова, което може би няма да допадне чак толкова на класическите фенове на марката, е смяната на платформата. Вместо на архитектурата Giorgio, създадена специално за днешните Giulia и Stelvio, следващата генерация ще ползва обща платформа на Stellantis, използвана вече в новия електрически Dodge Charger Daytona.

Въпросната платформа позволява и други задвижвания, освен чисто електрическо, но вече се знае със сигурност, че бъдещата Quadrifoglio ще е именно чист електромобил. Батерията ще е огромна - с капацитет 118 киловатчаса, достатъчни за изминаването на 800 км с едно зареждане.
  
   
Dodge Charger Daytona
Dodge Charger Daytona ще е най-близкият роднина на бъдещата Giulia
  
   
Ако съдим по Dodge Charger Daytona, бъдещата върхова Giulia ще има по един електромотор на всяка ос, а зареждането от 20 до 80% ще бъде още по-бързо, отколкото при Dodge, и ще отнема "до 18 минути", потвърди Жан-Филип Емпарато, главен изпълнителен директор на Alfa Romeo. При Daytona процесът отнема 27 минути.

Емпарато хвърли и малко повече светлина върху изкуствения интелект, наречен STLA Brain, който ще дебютира още догодина при новата Alfa Romeo Stelvio. Този ИИ не само ще подобрява динамиката и стабилността, но и може, чрез дистанционни ъпдейти, да увеличава мощността на автомобила или скоростта на зареждане. Освен това ще е в състояние да прожектира "призрак" на автомобила ви върху хед-ъп дисплей, за да ви покаже идеалната позиция, която да заемете на пътя. 
   
   
Alfa Romeo Junior
Интериорът на бъдещата Giulia ще е в стила на този от показаната преди няколко седмици Alfa Romeo Junior
   
     
Все пак Емпарато подчерта, че клиентите на Alfa не искат "широки един метър дисплеи" в колите си или по 200 електронни подпомагащи системи. Той добави също, че "никога" няма да позволи добавянето на изкуствено създаден звук от ДВГ като този в Abarth 500e или Hyundai Ioniq 5 N, но че е възможно да се създадат вибрации в бъдещата Giulia за подсилване на усещането при шофиране.
  
  


  
    

 

0 от 500
  • #9
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Long thick kor for P ( преди 7 месеца )
    Така съжалявам за Alfa Romeo и Fiat. К*о*п*е*лдаците PSA сега ги обезличават и тотално ще ги разкостят. Със сигурност игра за чужд джоб и на обща платформа с *** на Peugeot не е в интерес на Alfa и Fiat. Доверието към корпоративните вампири Chrysler винаги е било скок без парашут. Не случайно Mercedes им биха шут в задн*ика. Разбира се мръсн швабн не е по-умен и след това се самопрецака тотално, но те швабите така им харесва последно време, да са прецакани.
  • #8
    5 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 7 месеца )
    Това са само картинки никой нема да иска ел ламарини като цяло
  • #7
    12 rate up comment 5 rate down comment
    анонимен ( преди 7 месеца )
    Клиентите не искат електрики.Това има смисъл само ако някой иска малка кола за в града.Очакваме връщане на нормален V8 по нататък
  • #6
    4 rate up comment 1 rate down comment
    raiders ( преди 7 месеца )
    и мазда ползваха дизели на пежо и бензини на форд до 2013. Сега се кооперират с тойота. Мазда 2 е ярис.
  • #5
    7 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 7 месеца )
    2-ри, по скоро Форд дълги години използваха двигатели на Пежо.
  • #4
    9 rate up comment 1 rate down comment
    До 2 ( преди 7 месеца )
    Няма нито един верен факт в това, което си написал, колега
  • #3
    1 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 7 месеца )
    пежо и волво в едно изречение
  • #2
    0 rate up comment 18 rate down comment
    анонимен ( преди 7 месеца )
    забравяш фолксваген и японските коли, пежо се опитват да обновят фасона и започнаха да използват двигатели на Форд и Волво, което е похвално но отдавна изтърваха влака, ДВГ вече не са актуални, тук войната е при батериите и електромоторите.
  • #1
    8 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 7 месеца )
    всичко вече е пежо. Което не е пежо, е крайслер...