IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Електромобилите се развалят 1,5 пъти по-често от колите с ДВГ

Основните проблеми на електрифицираните модели са в софтуера и електронните системи

Електрическите превозни средства се развалят по-често от автомобилите с бензинови и дизелови експерти, установи изследване на експерти, цитирано от The Verge. Освен това, ремонтът на електромоболите се оказва истински проблем, защото в много от случаите не можете просто да вземете една електрическа коля и да я закарате в сервиз за ремонт.


електромобили


Изследването е установило, че при 100 автомобила с двигатели с вътрешно горене има 180 случая на ремонт, докато за електрически автомобили и хибриди този показател е 266. Оказва се, че най-уязвимата точка на електрифицираните превозни средства е софтуерът.

The Verge определя съвременните електрически като „автомобили компютри на колела, които производителите се опитват да оборудват с възможно най-много и най-сложен софтуер“. Анализът на повредите показва, че софтуерът и управляваната електроника са основните причини за проблемите в „зелените“ машини.

Събеседникът на изданието - експертът от JD Power Франк Ханли, отбеляза, че електрическите автомобили и хибридите имат три пъти по-сериозни повреди от автомобилите с двигатели с вътрешно горене и коригирането на проблема изисква високо техническо ниво на обслужване, което не се среща винаги и навсякъде.


0 от 500
  • #14
    5 rate up comment 5 rate down comment
    Митгеястър ( преди 4 месеца )
    Митичен,в момента са 228 долара за акция,до върха от 400 долара ще има да почакаш.
  • #13
    6 rate up comment 6 rate down comment
    До 5 ( преди 4 месеца )
    Можеш да погледнеш как вчера и днес акциите на Тесла се повишават с по 5% на ден, а ако си поне малко грамотен, евентуално можеш да разбереш и защо. Също евентуално може и да разбереш, че вчера Тесла е регистрирала патенти, а за какво са те - оставям на въображението ти. Единственият вариант за роботизирани таксита е подхода video in - control out. Това, че ти не си наясно с това е твой проблем.
  • #12
    6 rate up comment 6 rate down comment
    анонимен ( преди 4 месеца )
    Електричките много често просто угасват и не искат да се включват или директно се брикват, много често седят седмици в сервизи в които шамани дебъгват или директно отказват да ги ремонтират.
  • #11
    4 rate up comment 8 rate down comment
    До 9 ( преди 4 месеца )
    Да, автомонтьорите и търговците на авточасти по цял ден висим под статии в Аyтokoмедия. Това е привилегия на офисния планктон, но ако ще спиш по-леко, добре, "Кой не скача, е червен!".
  • #10
    6 rate up comment 6 rate down comment
    анонимен ( преди 4 месеца )
    Айде пак. Тия не се научиха, че трябва да делят всички проучвания за електромобили на 2 категории: Тесла и всички останали. Тесла има проблеми със софтуера знаеш ли кога? Докато за всички останали традиционии производители софтуерът открай време е трън в петата, аутсорснат и неглижиран. И ако бяха подходили по обективния начин, щеше са стане ясно точно обратното - Тесла има в пъти по-малко проблеми от кола с ДВГ.
  • #9
    6 rate up comment 12 rate down comment
    Предположение ( преди 4 месеца )
    Тук сте събрани от и****от нагоре. Като в онази случка наскоро: мой приятел срещнал негов познат и онзи веднага подхваща - "аз по принцип съм срещу електрическите коли"....следва: "добре, а ти какво работиш?" - "правя ауспуси". Аман от кресливи монтьори и пишман търговци на ДВГ. Да не давам пример.
  • #8
    10 rate up comment 3 rate down comment
    Хахахах ( преди 4 месеца )
    Той Мъск дори не ги е показал камо ли изкарал на пазара тези прословути роботаксита, ама той вече обяснява колко са по-добри нищо че конглокенцията вече е изкарала на пътя своите.
  • #7
    12 rate up comment 4 rate down comment
    Leberknoedl ( преди 4 месеца )
    Тротинетката отговаря на определението за безумие: прави едно и също нещо отново и отново, но очаква различен резултат. Той знае че Тесла не можаха да направят автономен автомобил с FSD v1, v2, .. v12, но затова пък убеден че с v13 ще успеят - ха-ха-ха!
  • #6
    16 rate up comment 4 rate down comment
    Митгеястър ( преди 4 месеца )
    Митичен,ти май още вярваш в Дядо Коледа.Щом нещо го има в нета,то е 100%вярно.
  • #5
    14 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 4 месеца )
    До 3: Роботакситата излязоха още 2019, видяхме ги какво могат, ха-ха. Специално за теб ще повторя: безсмислено е да разпространяваш тесла пропаганда безплатно, докато Илон Мъск груха с милиадри.