IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Новият Genesis GV80 Coupe се оказа по-скъп от BMW X6

Луксозният корейски модел предизвиква конкурентите с цена и оборудване

Корейският производител на премиум автомобили Genesis представи GV80 Coupe миналата есен, а сега станаха известни и цените му. Както се очакваше, той е по-скъп от обикновения модел, като в САЩ стартовата му цена е 79 950 долара. Това е с 21 250 долара повече от стандартния GV80 и с 5450 долара повече от BMW X6. Корейското SUV Coupe отстъпва на друг от конкурентите - Mercedes GLE Coupe, но трябва да се отбележи, че германската марка предлага зад океана само AMG-версиите, като те започват от 89 800 долара.


Genesis GV80 Coupe


Високата цена може и да звучи шокиращо, но тя е оправдана, тъй като моделът се предлага в два богато оборудвани версии. Освен това GV80 Coupe избягва 2,5-литровия четирицилиндров двигател с турбокомпресор, който се намира в базовите версии на стандартния модел.

Genesis GV80 Coupe се отличава с елегантен дизайн, който включва LED осветителни тела, панорамен стъклен покрив и 20-цолови алуминиеви джанти. Купувачите получават още двойна изпускателна система, механична повдигаща се врата със система „свободни ръце“ и електрически сгъваеми странични огледала със светлини, които проектират логото на Genesis върху земята.


Genesis GV80 Coupe


Интериорът е много луксозен, като разполага с 27-инчов OLED дисплей, първокласна аудио система Bang & Olufsen и матова дървена облицовка. Има също така седалки от кожа Nappa, които разполагат с електрическо регулиране, както и отопление и вентилация. В оборудването на кросоувъра влизат още отопляем волан, отопляем преден подлакътник и тапицерия от микрофибър.

Други акценти включват head-up дисплей, цифрово огледало за обратно виждане и тризонова климатична система. Купувачите ще намерят също така HomeLink, безжично зарядно устройство за смартфон и система за удостоверяване на пръстови отпечатъци.


Genesis GV80 Coupe


Моделът се предлага д впечатляващ набор от стандартни системи за подпомагане на водача. Те включват интелигентен круиз-контрол, асистент за шофиране по магистрала и дистанционен интелигентен асистент за паркиране. Има още асистент за избягване на челен сблъсък, асистент за поддържане на лентата/следване на лентата, асистент за избягване на сблъсък в мъртва точка, монитор за преглед на мъртва точка и много други подобни функции.

Под капака на GV80 Coupe за американския пазар е поставен 3,5-литров V6 с двойно турбо, който развива 375 к.с. и 570 Нм въртящ момент. Той е съчетан с 8-степна автоматична скоростна кутия и система за задвижване на четирите колела.


0 от 500
  • #4
    4 rate up comment 5 rate down comment
    i'm-дртиУАЙТBOY ( преди 2 седмици )
    До: 2-рия- Много правилно смяташ, че умните хора и трезво мислещи потребители си купуват и карат премиум-лЮкс-машини именно, защото самите тези автомобили говорят сами за себе си и собственика си, изпращайки НЕдвусмислено+ясно съобщение към широките народни маси и обществената публика,че това НЕ е случайна машина и зад волана НЕ стои случаен човек, като в случая НЯМАМ предвид нито МВ, нито БМВ, нито АУДИ, а най-вече - ЛеХъС, Бентли, Астън-Мартин и великолепния вече сам по себе си G-E-N-E-S-i-S
  • #3
    3 rate up comment 1 rate down comment
    i'm-дртиУАЙТBOY ( преди 2 седмици )
    Genesis GV80 Coupe е по-скъп от BMW X6 - и - както виждаме добре от подробната тук статия-има ЗАЩО: 1/ моделът се предлага в 2 богато СТАНДАРТНО оборудвани версии; 2/ Налице е супер-лЮкс-интериор+27"-OLED дисплей& 1-класна аудио система B & O; 3/ Моделът има впечатляващ набор от СТАНДАРТни с-ми за подпомагане на драйвъра, докато у ГЕРМАН.премиуми са еХтра заплащани свише /!/; 4/ Вградена AWD-система за задвижване на 4-те колела. И както съм Г0 подчертал: Прогрес-дизайнерите тук немат СТИГАНЕ!!!
  • #2
    5 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 2 седмици )
    И в този случай собственикът на колата ще трябва винаги да обяснява как тя всъщност е по-хубава от БМВ и затова си я е купил. Не съм специалист по маркетинг на автомобили, но мисля, че тези, които си купуват "премиуми" ги купуват именно, защото самите автомобили говорят и "изпращат съобщение на широката публика". Тези от Дженезис могат да питат Инфинити например за съвет.
  • #1
    10 rate up comment 4 rate down comment
    112 ( преди 2 седмици )
    На първата снимка изглежда потресаващо грозно.