Корейският производител на премиум автомобили Genesis представи GV80 Coupe миналата есен, а сега станаха известни и цените му. Както се очакваше, той е по-скъп от обикновения модел, като в САЩ стартовата му цена е 79 950 долара. Това е с 21 250 долара повече от стандартния GV80 и с 5450 долара повече от BMW X6. Корейското SUV Coupe отстъпва на друг от конкурентите - Mercedes GLE Coupe, но трябва да се отбележи, че германската марка предлага зад океана само AMG-версиите, като те започват от 89 800 долара.
Високата цена може и да звучи шокиращо, но тя е оправдана, тъй като моделът се предлага в два богато оборудвани версии. Освен това GV80 Coupe избягва 2,5-литровия четирицилиндров двигател с турбокомпресор, който се намира в базовите версии на стандартния модел.
Genesis GV80 Coupe се отличава с елегантен дизайн, който включва LED осветителни тела, панорамен стъклен покрив и 20-цолови алуминиеви джанти. Купувачите получават още двойна изпускателна система, механична повдигаща се врата със система „свободни ръце“ и електрически сгъваеми странични огледала със светлини, които проектират логото на Genesis върху земята.
Интериорът е много луксозен, като разполага с 27-инчов OLED дисплей, първокласна аудио система Bang & Olufsen и матова дървена облицовка. Има също така седалки от кожа Nappa, които разполагат с електрическо регулиране, както и отопление и вентилация. В оборудването на кросоувъра влизат още отопляем волан, отопляем преден подлакътник и тапицерия от микрофибър.
Други акценти включват head-up дисплей, цифрово огледало за обратно виждане и тризонова климатична система. Купувачите ще намерят също така HomeLink, безжично зарядно устройство за смартфон и система за удостоверяване на пръстови отпечатъци.
Моделът се предлага д впечатляващ набор от стандартни системи за подпомагане на водача. Те включват интелигентен круиз-контрол, асистент за шофиране по магистрала и дистанционен интелигентен асистент за паркиране. Има още асистент за избягване на челен сблъсък, асистент за поддържане на лентата/следване на лентата, асистент за избягване на сблъсък в мъртва точка, монитор за преглед на мъртва точка и много други подобни функции.
Под капака на GV80 Coupe за американския пазар е поставен 3,5-литров V6 с двойно турбо, който развива 375 к.с. и 570 Нм въртящ момент. Той е съчетан с 8-степна автоматична скоростна кутия и система за задвижване на четирите колела.