IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Ще забранят ли препродажбата на стари автомобили?

От спирането на колите без DPF до водородните автобуси: какво предвижда новият Интегриран план

Новият Интегриран план в областта на енергетиката и климата предвижда редица мерки за по-старите автомобили - не само забрана за вноса им в България, но и блокиране на възможностите за препродажбата им вътре в страната: такава информация бе разпространена от няколко издания в последните дни. От тълкуванията на въпросните издания излиза, че хората, притежаващи автомобили производство отпреди 2005 година, ще ги притежават завинаги, тъй като те няма да могат да бъдат пререгистрирани занапред. В самия документ, изпратен вече за съгласуване в Европейската комисия, обаче не пише нищо подобно, установи Automedia.bg. Eто какви мерки предвижда планът, и колко от тях ще се превърнат в реални правила (важно e да уточним, че те са описани най-общо като намерения, и едва след потвърждение, че отговарят на европейските правила, ще бъдат разписани по-детайлно).
  
   
10 идеи от плана: кое ще се случи и кое - не (ГАЛЕРИЯ):


  
  

 

0 от 500
  • #2
    14 rate up comment 11 rate down comment
    Лудория ( преди 3 месеца )
    Поредна бюрократическа глупост. Вместо да помагат на хората, се чудят как да затруднят бизнес и народа, да увеличат корупцията и да сложат повече бюрокрация в държавна служба. Все повече политици е отдалечават от хората и си измислят глупост след глупост. Забрана за внос на автомобили от преди 2005 година - ако искам да внеса Ферари F40 вече няма да може, така ли? Защо?! Не дай си боже да искам да бъде Citroen DS - без шанс. Докато не променят закона да има исторически автомобили е глупост това.
  • #1
    10 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Интересна статия. Само да спомена че в съседна Румъния, допреди последните леви правителства действаше прогресивна система за екотакси която на практика изключване регистрации на стари "премиуми". Това за около 10 г. доведе до там че ко 2020 г. в Румъния се караха основно нове коли среден клас и стари малолитражки, а премиум марките с големи мотори бяха до 5 годишни и в много редки случаи до 10 годишни. И за тези които си мислят, че това е направено за да се купува Дачия, основно се кара ФВ