IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Ще забранят ли препродажбата на стари автомобили?

От спирането на колите без DPF до водородните автобуси: какво предвижда новият Интегриран план

Новият Интегриран план в областта на енергетиката и климата предвижда редица мерки за по-старите автомобили - не само забрана за вноса им в България, но и блокиране на възможностите за препродажбата им вътре в страната: такава информация бе разпространена от няколко издания в последните дни. От тълкуванията на въпросните издания излиза, че хората, притежаващи автомобили производство отпреди 2005 година, ще ги притежават завинаги, тъй като те няма да могат да бъдат пререгистрирани занапред. В самия документ, изпратен вече за съгласуване в Европейската комисия, обаче не пише нищо подобно, установи Automedia.bg. Eто какви мерки предвижда планът, и колко от тях ще се превърнат в реални правила (важно e да уточним, че те са описани най-общо като намерения, и едва след потвърждение, че отговарят на европейските правила, ще бъдат разписани по-детайлно).
  
   
10 идеи от плана: кое ще се случи и кое - не (ГАЛЕРИЯ):


  
  

 

0 от 500
  • #12
    4 rate up comment 3 rate down comment
    До 8 ( преди 7 месеца )
    "анонимен ( преди 2 часа )А как само Митето и посестримите му много обичат като последна инстанция пренебрежително да отсичат, "Никой не ти е забранил да караш ДВГ и няма да го направи след 2035г. Какво се оплакваш тогава?". Еми, ето това се оплакваме Мите за милионен път." Ето ти поредната статия В която ти се казва че никой няма да ти забранява да си караш ДВГ, а ти продължаваш да мрънкаш и подсмърчаш как ти се забранява. Мрънкач и оплаквач като всички антиелектрици живеещи в паралелна реал ...
  • #11
    6 rate up comment 4 rate down comment
    q ( преди 7 месеца )
    Забрани надали ще има. По скоро такси, такива че да се купи 20 годишен дръндолет (неразличим от нов), ще е по скъпо от 15 годишен такъв. Така е справедливо и към колекционерите със скъпи антики. А как само се радваха някои, че ДВГ се завръща, пък то хората го измислили, ще си продават сега вече и ДВГ и Електромобили. Тарикатите с 6-та ръка коли, ама премиуми май са до тук
  • #10
    5 rate up comment 4 rate down comment
    Русенец ( преди 7 месеца )
    До 1. Затова в района на Джурджу и Буглокещ масово карат стари коли с русенски номера.
  • #9
    9 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 7 месеца )
    Опит да съживят умиращата европейска авто индустрия.
  • #8
    7 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 7 месеца )
    А как само Митето и посестримите му много обичат като последна инстанция пренебрежително да отсичат, "Никой не ти е забранил да караш ДВГ и няма да го направи след 2035г. Какво се оплакваш тогава?". Еми, ето това се оплакваме Мите за милионен път. Административни мерки в ущърб на ДВГ-то до дупка. От което следва, че твоята опорка за нарастващите продажби на ЕА са пълна порнография, която няма нищо общо с реалността. Същото се отнася и за т.нар. "желания" на клиентите.
  • #7
    9 rate up comment 14 rate down comment
    Игнат ( преди 7 месеца )
    Един 40-годишен мерцедес е къде по-здрав от 5-годишните коли, щото не е правен от пластмаса. Който иска да си хаби парите за еднодневки, да купува нови коли. Който иска надеждна кола, да успее да си купи нещо здраво.
  • #6
    6 rate up comment 3 rate down comment
    Лудория ( преди 7 месеца )
    ... кадящ дизел или поне ще са малцина. Субсидии за станции и водород - ясно е, че пак звучи на корупция. Промяна на пътната мрежа - същото. Две магистрали до морето БЕЗ ДУПКИ е достатъчно, както и една да свързва Варна - Бургас. И ако добавим малки магистрали за маршрута Турция/Гърция - Европа. Това ще е повече от достатъчно... Ама много пари ще има да се усвояват...
  • #5
    12 rate up comment 3 rate down comment
    Лудория ( преди 7 месеца )
    При настоящите цени на електромобилите е повече от ясно, че тези автомобили са достъпни за по-богатите и в никакъв случай за по-бедните. Освен това, ако няма ограничение в масата на електромобилите, богатите масово ще се втурнат да си купуват големи и тежки коли. За това по-разумно е за тези с тежест до 1,2-1,3 тона. Който влиза в това ограничение да има някаква субсидия. Другите - бецален! Претопяване на дизели - корупция. Така ми звучи. Ако хората имат друга възможност, никой няма да ползва...
  • #4
    16 rate up comment 2 rate down comment
    Лудория ( преди 7 месеца )
    ... които да имат техника за контрол на място. Лесно си личи автомобили без DPF, за без катализатор не така. Но ако започнат да го прилагат масово и да има ефективни глоби след това, хората сами ще спрат да влизат в центъра. Хем контрол, хем чистота.. без ограничение и без глупости. Ама трябва да работят полицаите, а не да си почиват... Всяка субсидия е възможност за корупционни практики и изкривяване на пазарите. Лично съм против такива, освен ако не са добре обмислени и достъпни масово.
  • #3
    14 rate up comment 3 rate down comment
    Лудория ( преди 7 месеца )
    Ако има нормално действаща техника, контрол и сервизи, това няма да е проблем. Но това го няма. Онзи младеж с дизеловото Ауди, дето фучеше по околовръстното с висока скорост, как за ден го хванаха и видяха модификациите по автомобила. Ако искат - могат. Не им се занимава, защото в това няма подкупи, ако е масово. Пък за забраната на препродажба - това дори надминава комунизма като забрани?! И пак примера с Ферари Ф40 - вечно мое?! Затваряне на центъра - глупост. По-добре да има полицаи...