IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Китайски електромобил измина 1070 км с нов тип батерии

Резултатът на Nio ET7 беше постигнат в реални условия

Китайската компания Nio обяви резултатите от три отделни теста, проведени тази седмица с най-новата версия на модела ET7. Изпитанията са забележителни, не само защото EV успя да измине 1070 км с едно зареждане, но и заради новите полутвърдотелни батерии, които бяха използвани.


Nio ET7


Автомобилният производител обяви, че една негова кола, пътуваща от Шанхай до Ксиамен, е изминала 1046 км, преди батерията да изчерпи. Друг автомобил е изминал 1062 км от Пекин до Хефей, а третият е преодолял 1070 км между градовете Кунминг и Жандзян.

При най-дългото пътуване ET7 е превозвал около 200 кг товара, изкачил се е на 1875 метра надморска височина и е развил максимална скорост от 118 км/ч, а средната скорост е била 83,7 км/ч. Пътуването на електромобила е отнело малко под 13 часа.


Nio ET7


Основна роля за постижението на електрическия седан е изиграла полутвърдата батерия, с която е оборудван. Тя е способна да съхранява 150 kWh енергия, като на размери е същата като литиево-йонната батерия на Nio с капацитет 100 kWh и тежи само с 20 кг повече, въпреки че разполага с 50% повече ток.

Полутвърдите батерии са еволюция на литиево-йонната технология, като при тях изцяло течния електролит е заменен с твърд проводящ материал, който е суспендиран в течен електролит. Технологията обещава не само по-голям пробег на превозните средства, но и в намаляване на физическия размер на батериите във всички електромобили, за да ги направи по-леки и по-ефективни.


Nio ET7


Обявяването на тези впечатляващи тестове на гамата съвпада с началото на предварителните поръчки за ET7, които стартираха на 16 април. На 25 април Nio официално ще обяви всички спецификации за автомобила, а доставките ще започнат на 30 април.


0 от 500
  • #22
    0 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 3 седмици )
    Коментар 21 е до 20 всъшност
  • #21
    3 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 3 седмици )
    19, митичен, не разбра ли, че не си ти тоя, който ще ми дава наклон на .. кое ми стига, кое не, кое ми е достатъчно. Остави хората сами да си преценяват, сам всеки и приеми, че не всичи ги устройва тази твоя мярка. Аз не си иизбирам колата по това колко често трбва да го тръскам.Не разбирам защо на всеки споделил мение, различно от твоето, трябва да му налагаш твоето като мородавно. Е знам сега, ще кажеш, че не го налагаш нали...
  • #20
    4 rate up comment 1 rate down comment
    До 19 ( преди 3 седмици )
    Ти ако действаш в гащите, съм склонен да се съглася. Изложено е по този начин, защото текущото ниво дори на масовите вече ги достига. Стига да не се правиш на джигит. За луксозните да не говорим. Разберете, че "електромобилите умряха" Е МАНТРА И ОПОРКА. Просто никой не иска да стъпи на пазарна ниша, където е пренаселено с китайци. Като смартфоните. Вижте ФВ - наплювателна статия и снимка на ID.3. В същото време за 30-40 отгоре имаме ID.4, 5, 6, 7. Но много обичаме да плюем, нали?
  • #19
    3 rate up comment 5 rate down comment
    анонимен ( преди 3 седмици )
    18, колко е обсега, не е пряка зависимост от простата. На тебе ако 400 реални ти стигат - хубаво, взимай и дерзай.
  • #18
    7 rate up comment 3 rate down comment
    Чуденка ( преди 3 седмици )
    Кво сте се хванали за тия 1070 км като гладна кака за увехнал тУй? И 800 да са реални пак е супер. На колко от вас простатата му държи толкова? Истината е, че 400 реални са предостатъчни. Спираш, тъпчеш бързо и заминаваш.
  • #17
    5 rate up comment 3 rate down comment
    До Тошо ( преди 3 седмици )
    Повечето проблеми които си описал почти са решени. Единствено остава цената на самия електромобил.
  • #16
    4 rate up comment 1 rate down comment
    Тошо ( преди 3 седмици )
    Това са добри резултати ако са истина, с 1000км пробег биха успели с годините да наложат електричките, като тук също остава важен фактор, цената на тока, достъпността и мрежата на достатъчно станции и не на последно място, много високата цена на електромобила.
  • #15
    3 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 3 седмици )
    10.. аз принципно на "заводски" тестове не варвам, независимо дали Е или ДВГ. Дори WLTP е доста нереален. Това са резултати постигнати при оптимални условия и изптатели, които са обучени да ги постигнат. Реално ни условията имаш, нито дори изпитателите карат така. Що е дадът по една кола на 10ч за седмица и да дадат после рабивка, да видиш какви разлики ще има.
  • #14
    3 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 3 седмици )
    Двойакта пак откачи ...
  • #13
    3 rate up comment 5 rate down comment
    До 12 ( преди 3 седмици )
    "Но няма да е в следващите 10 години минимум." Уважавам мнението ти и всеки има право на такова тъкмо как било то и грешно. Все пак съм нужен да те питам ЗАЩО мислиш така И ЗАЩО точно 10 години? Какво смяташ че ще се случи през 2034 година? Ако се върнем 10 години назад, смяташ ли че малко неща са се променили от тогава? Ако изключим Тесла, помняш ли си колко беше най-дългия пробег? За колко време се зареждаше батерията? Какви бяха цените на батериите? Колко им беше живота?