IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Китайски електромобил измина 1070 км с нов тип батерии

Резултатът на Nio ET7 беше постигнат в реални условия

Китайската компания Nio обяви резултатите от три отделни теста, проведени тази седмица с най-новата версия на модела ET7. Изпитанията са забележителни, не само защото EV успя да измине 1070 км с едно зареждане, но и заради новите полутвърдотелни батерии, които бяха използвани.


Nio ET7


Автомобилният производител обяви, че една негова кола, пътуваща от Шанхай до Ксиамен, е изминала 1046 км, преди батерията да изчерпи. Друг автомобил е изминал 1062 км от Пекин до Хефей, а третият е преодолял 1070 км между градовете Кунминг и Жандзян.

При най-дългото пътуване ET7 е превозвал около 200 кг товара, изкачил се е на 1875 метра надморска височина и е развил максимална скорост от 118 км/ч, а средната скорост е била 83,7 км/ч. Пътуването на електромобила е отнело малко под 13 часа.


Nio ET7


Основна роля за постижението на електрическия седан е изиграла полутвърдата батерия, с която е оборудван. Тя е способна да съхранява 150 kWh енергия, като на размери е същата като литиево-йонната батерия на Nio с капацитет 100 kWh и тежи само с 20 кг повече, въпреки че разполага с 50% повече ток.

Полутвърдите батерии са еволюция на литиево-йонната технология, като при тях изцяло течния електролит е заменен с твърд проводящ материал, който е суспендиран в течен електролит. Технологията обещава не само по-голям пробег на превозните средства, но и в намаляване на физическия размер на батериите във всички електромобили, за да ги направи по-леки и по-ефективни.


Nio ET7


Обявяването на тези впечатляващи тестове на гамата съвпада с началото на предварителните поръчки за ET7, които стартираха на 16 април. На 25 април Nio официално ще обяви всички спецификации за автомобила, а доставките ще започнат на 30 април.


0 от 500
  • #32
    1 rate up comment 1 rate down comment
    Фена ( преди 2 месеца )
    Но пак си е 150квч - плащаш на зареждачката за 150
  • #31
    1 rate up comment 1 rate down comment
    Тони ( преди 2 месеца )
    Не четете, пише че 150квч батерията има размер и теглона 100квч, което е супер постижение
  • #30
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Teslata ( преди 2 месеца )
    #26 е абсолютно прав . Търкалям У модела от година и съм правил точно 565 километра до 0% батерия при използван капацитет от 75кв . Тази гореспоменатата кола има 150кв батерия . Блажени да са :DDD
  • #29
    1 rate up comment 4 rate down comment
    Random9 ( преди 2 месеца )
    Изглежда в пъти по добре от Тесла
  • #28
    8 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Проблем с батериите е че ти обявяват пробег километри за цялата батерия, после ти казват че в ежедневието се препоръчва да използвате 60 процента %.
  • #27
    2 rate up comment 3 rate down comment
    Грета Тунберг ( преди 2 месеца )
    Предложи ми нещо за напълняване,че моят митичния не харесва кльощави.
  • #26
    8 rate up comment 12 rate down comment
    Пак поредния ( преди 2 месеца )
    Е то па голяма навина ! От скоро съм с тесла У и с използвани 75киловата от батерията ги имам към 550 километра . А таз била с 150 киловата батерия ! Утре ултра новина - тостер мина 2000 километра - имала само 300kw батерия . Аааа и тъпотията - средна скорост 84км/ч .... хващам се на бас че таз кола ако има средна скорост 120км/ч ще падне с 20-30%
  • #25
    15 rate up comment 11 rate down comment
    РУК ( преди 2 месеца )
    Специално по маршрута Кунминг и Джандзян и хибрид ще даде много нисък разход, така както ET7 е дал най-нисък разход точно там :) :) :) Тази батерия на Нио е само за реклама и вдигане на пушилка.Твърде скъпа е, затова ще се предлага само във флагмана.Противно на политиката им с чейнджъри е.И е напълно безмислено да набичиш батерия за 1000км, вместо да я направиш по лека, с по ниска цена, но с 600-700км пробег и по бързо зареждане.Маркетинг под който някой пак се развихри с класификации ....
  • #24
    5 rate up comment 5 rate down comment
    Забележка ( преди 2 месеца )
    21 е 20 всъщност. И всъщност говориш за себе си. Никой не ти дава наклон. Обратното е! Всички говорите от името на масата, а тезата е : електромобилите НЕ СТАВАТ, защото на мен 400км. пробег и половин час почивка не са ми ок. Всъщност са ти ок, но се правиш на интересен. Но да допуснем, че си прав....си изключително частен случай. Щото ако беше прав първата стоп-палка на пътя щеше да ти занули сметката. Кво правиш тогава? Самоубиваш се ритуално ли? Айде няма нужда от фантазии. Има пробвали.
  • #23
    3 rate up comment 0 rate down comment
    Факт ( преди 2 месеца )
    Да посригат го бо с по ниска средна скорост.