IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Полутвърда батерия постигна пробег 1000 км в реални условия

Шефът на NIO лично тества устройството с 14 часа на пътя без презареждане

За полутвърдотелната батерия на NIO се говори от дълго време. Тя е производство на друга китайска компания - WeLion, като беше обявено, че ще гарантира пробег от над 1000 км без презареждане. Сега тези стойности са потвърдени официално.


Nio ET7


Уилям Ли - съосновател и главен изпълнителен директор на NIO, лично тества батерията зад волана на флагмана на марката ET7, като заедно с него пътува Шен Фей - вицепрезидент, отговарящ за финансите. Двамата изминаха 1044 км, като достигнаха до финала на маршрута с 3% оставащ заряд, което означава, че можеха да изминат още около 30 км.

Пътуването на Ли на борда на ET7 беше предавано онлайн от началото до края. То продължи 14 часа, като електромобилът тръгна в неделя рано сутринта от станция за смяна на батерии в Шанхай по пътища, които минават покрай източното крайбрежие на Китай.


Nio ET7


По време на пътуването Ли каза, че ET7, оборудван с полутвърдотелна батерия с капацитет 150 кВт/ч, вече е бил тестван по-рано между градовете Кунмин и Бейхай, като е изминал 1145 км. Този път през 92% от маршрута (957 км) седанът се е движил с активни асистиращи системи, включително пакета Navigate-on-Pilot+, който определя крайсерската скорост на 90 км/ч. Средният разход е 13,2 кВтч/100 км .

В крайна сметка общата средна скорост е 83,9 км/ч, тъй като от 14-те часа на пътуване реално 12,4 са прекарани в път, а останалото време е било за спирани за почивка.


Nio ET7


Новата полутвърда батерия на NIO вече се произвежда, като ще бъде налична в големи количества от април. Целият пакет тежи 575 кг, само с 20 кг повече от пакета от 100 кВт/ч, който има течен електролит. Батерията е с дължина 2,06 м, ширина - 1,54 м и височина 18,6 см. Това са стандартни размери, така че новият пакет ще може да се поставя на електромобили от различни класове, като техните собственици просто трябва да отидат до станция за смяна на батерии.


0 от 500
  • #32
    7 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 4 месеца )
    Не се карайте, какво ще йараме нуе бе зависи от нас, каквото изхвърлят от Западна Европа това ще караме. Ако почнат да карат ел мобили и ние това ще караме. И дано да карат такива с гокям пробег, че иначе като дойдат 10годишни при нас с заминали батерии, ще трябва да караме с 10км/ч без парно и климатик
  • #31
    2 rate up comment 2 rate down comment
    Чук до 29 ( преди 4 месеца )
    Тя самата Тесл
  • #30
    1 rate up comment 2 rate down comment
    Чук ( преди 4 месеца )
    Ми почвсй от уъре и да си готов, глеам си отворко и много ги едяваш работите, бея ти *** няма спиране
  • #29
    2 rate up comment 2 rate down comment
    carpe_diem ( преди 4 месеца )
    Нула смисъл от толкова огромна батерия, след като са спирали за почивка за над час и половина. Повечето читави електрички за 1000 км ще дозареждат много по-малко време. По-добре по-малки батерии от 60-80 kWh - по-леки, да има за всички, дето се казва, че ресурсите все пак са ограничени; колите да са още по-ефективни - да харчат около 10 kWh/100 км с 90 км/ч и около 13-15 kWh/100 км със 120 км/ч и всичко ще е топ!
  • #28
    5 rate up comment 2 rate down comment
    MythBuster ( преди 4 месеца )
    Попе, "Това са стандартни размери, така че новият пакет ще може да се поставя на електромобили от различни класове, като техните собственици ПРОСТО ТРЯБВА ДА ОТИДАТ до станция за СМЯНА НА БАТЕРИИ.
  • #27
    4 rate up comment 5 rate down comment
    VAYK ( преди 4 месеца )
    Е аз мисля че от бая време Тесла са доста качествени, по-скоро при производствените спънки с модел 3 имаха проблеми , но са отдавна решени! Все пак най-евтината тесла идва със стъклен таван, кожа, термопомпа и доста други ,а и да не забравя, най-малкия и двигател е 280к.с. Мисля че е редно да спрем да говорим, че Теслите са некачествени:)))))) Бая брутална животинка е за малко над 80 000хилки:)))))
  • #26
    4 rate up comment 6 rate down comment
    VAYK ( преди 4 месеца )
    "150 кВт/ч" батерия тия бъзикат ли се??? Че то един модел 3 и без да е твърдотелна със 150 кВт/ч батерия ще измине 1000км.:)))))))
  • #25
    2 rate up comment 2 rate down comment
    popa ot razgrad ( преди 4 месеца )
    До МИТКО: това за напълно безплатната смяна не го видях но щом като ти си го видял значи е така....
  • #24
    3 rate up comment 4 rate down comment
    MythBuster ( преди 4 месеца )
    До лудия. Хората са изминали 1000 км и са предавали на живо през цялото време заради такива като тебе, ама ти продължаваш да твърдиш че таково животно нема и нема как да има.
  • #23
    2 rate up comment 2 rate down comment
    MythBuster ( преди 4 месеца )
    Попе, научете се да четете статиите до края а не само заглавята и първия абзац. Написано е в края на новината. Отиваш и напълно безплатно за 5 минути ти сменят старата батерия с нова.