IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Rimac забави с година... колата за шефа си

Мате Римац трябваше доста да почака за своята лична Neverra, но пък тя е много специална

Човек би очаквал, че собственикът на неголяма автомобилна фирма ще бъде първият, който ще подкара новия модел на компанията. Но това със сигурност не се случи в Rimac . Главният изпълнителен директор на Bugatti Rimac - Мате Римац, трябваше да чака повече от година, докато най-накрая получи своя собствена Nevera. 
 
 

Rimac

Е, в нея има някои детайли, проектирани специално за боса. Електрическият суперавтомобил на Мате Римац пристигна в ръцете му в наситен пурпурен цвят, комбиниран с черни детайли, които оставят открити компонентите от въглеродни влакна на Nevera. Първият еремент, който се набива на очи, са огледалата, носещи хърватския флаг отзад в чест на родното място на основателя на Pimac Automobili. Логото на Nevera е боядисано в червено.
 
 
Rimac

Още повече са специалните елементи в купето. Седалките съчетават червено и черно. В горната част на шофьорската седалка има логото  M8 , което се отнася до името на основателя (Mate). Съответно на пътническата седалка е изписано K8 – Катерина е съпругата на Римац. От дясната страна е пришита фигура на жена , която препраща към портрет на жена от античния град Солин (Хърватия).
 
 
Rimac

Що се отнася до представянето на колата, тя не е подобрена спрямо обикновения Rimac Nevera. Благодарение на четирите електрически мотора – звярът получава 1914 к.с.  Придружаващата я батерия с капацитет 120 kWh гарантира пробег от 490 километра. Ще бъдат направени само 150 Nevera и един от тях вече е попаднал в ръцете на основателя на компанията. Що се отнася до цената, тя достига 2,3 милиона евро.
 
 

0 от 500
  • #6
    5 rate up comment 0 rate down comment
    Турбо ( преди 1 месец )
    Задачата беше 2,5 л/100 разход с 50 км/ч.За един час разхода е 1,25 л/50 или 1,25 л/ч.От литри в килограми 1,24 л/ч х 0,86кг/куб.м.=1,075 кг/ч.
  • #5
    5 rate up comment 0 rate down comment
    Турбо ( преди 1 месец )
    Тесльо,не ти ли омръзна да те будалкаме толкова време? Горивото няма мощност,двигател с мощност в квтч няма.
  • #4
    1 rate up comment 5 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Колко конски сили ти събира резервоара гостенино? Затова ли зареждаш само по 12 л на седмица, защото те е страх да заредиш 60 литра защото автомобилът ти ще стане с мощност над 700 коня и ще се гониш с този звяр от статията и даже и ще го изпревариш със своето перпето мобиле? При 600 киловата мощност от резервоара като нищо до гумите ти ще стигнат 1200 киловата механична мощност за разлика от скапаните електрички с мижовите 70-80% КПД, нали? Нали все пак ДВГ е много по-ефективен според "вас".
  • #3
    0 rate up comment 5 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Функционална неграмотния, я цитирай поне едно място на което съм споменал мощност в киловатчаса през последните пет години в които повтаряш и продължаваш да повтаряш че енергия се мери в киловати? Защото аз мога да дам минимум 100 цитата от 30-те ти Ника с които спориш с мен по тази тема. Ти твърдиш че на бензиностанцията се зарежда мощност А не енергия. Ти твърдиш че на кантар можеш да провериш мощността, а не енергията. ти твърдиш че мощност се изчислява когато разделиш мощност на време.
  • #2
    5 rate up comment 0 rate down comment
    Гост ( преди 1 месец )
    Адреналинката - електричка,така и не се появи автомобил с мощност в киловатчаса.
  • #1
    0 rate up comment 5 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    "Що се отнася до представянето на колата, тя не е подобрена спрямо обикновения Rimac Nevera. " Е колко пък да го подобрят и кому е нужно? Дали би направил разликата плюс минус 200-300, че дори и 500 коня? Последният въпрос отнесен към които и да е друг автомобил щеше да звучи най-малкото налудничаво, но точно при този автомобил, 99% от шофьорите не биха направили разлика.