IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Rimac Nevera е най-бързият сериен електромобил на „Нюрбургринг“

Хърватският производител отбеляза рекорда със специална версия на хиперколата (ВИДЕО)

Хърватският производител на електрически автомобили Rimac Automobili продължава да пренаписва книгата на рекордите със своята хиперкола Nevera, която вече има редица световни рекордни в актива си.


Rimac Nevera


Към многобройните постижения, постигнати по време на тестове, марката първо добави най-доброто време на Фестивала на скоростта в Тудууд, а сега записа и рекорд на Северната дъга на „Нюрбургринг“ за масово произвеждани електрически превозни средства, разрешени за обществени пътища. За да отбележи това впечатляващо постижение, Rimac Automobili реши да пусне специална версия на колата - Rimac Nevera Time Attack, от която ще бъдат направени само 12 бройки, отличаващи се със специален дизайн на купето и интериора.

Управляван от хърватския пилот Мартин Кодрич, хиперколата с 1914 к.с., задвижвана от четири електрически мотора, доставящи 2360 Нм въртящ момент, завърши 20,8-километровата обиколка на трасето за 7:05.298 минути. Това е с над 20 секунди по-бързо от предишния рекорд, поставен от Tesla Model S Plaid Track Package. По-късата конфигурация на трасето - 20,6 км, Rimac Nevera завърши за 7:00.928 минути.



Първата кола от специалната версия ще повтаря изцяло автомобила, с който Кодрич подобри рекорда на Северната дъга. Електромобилът е в цвят Squadron Black, допълнен от зелени акценти, приличащи на светкавици. Този нюанс е вдъхновен от особения метеорологичен феномен, който се случва преди гръмотевична буря, когато заредени йонизирани частици придават на небето красив, мощен яркозелен оттенък.

Цветният акцент се повтаря върху колелата на Vertex, а върху долната равнина на крилото, която се вижда ясно, когато Nevera е настроена на най-екстремния си режим, е посланието: „Посветено на тези, които идват след нас“.

Салонът е облицован с черна алкантара, с акценти и контрастни шевове в избран втори цвят на екстериора. Всеки екземпляр включва бродирано лого на Time Attack върху облегалките на седалките и гравирана плака „Time Attack: 1 от 12“.


0 от 500
  • #5
    0 rate up comment 0 rate down comment
    FUNФЭН_REAL-BM1GBn0w ( преди 1 година )
    Верно изписаното место във ВеликоБритания не е Ту-Ду-ууд, а съответно Фестивалът на скоростта се проведе в средата на джулай морнинг в градчето Гудууд-т.е. там, където на прага на тестувания ни от Коцето нов RR Phantom пише черно на бело:built in GoodWood!
  • #4
    4 rate up comment 5 rate down comment
    София ми е Сан Ремо ( преди 1 година )
    Тоя баклюк е сериен колкото самолетоносач е круизен кораб
  • #3
    4 rate up comment 3 rate down comment
    MythBuster ( преди 1 година )
    Като гледам заглавията на последните 4 статии, очаквам скорошно нашествие на тинтири, каскета, турбо гостенина и другите анонимници които ще хейтят по Rimac, bentley, rolls-royce и pagani, да им търсят кусурите, и да обясняват колко гадни автомобили са това и защо няма да си ги купят. Аз също няма да си ги купя, но ще призная, че и четирите са прекрасни автомобили! Всичките са коренно различни един от друг, като дори си противоречат, но въпреки това всеки един от тях ми харесва по своему.
  • #2
    5 rate up comment 2 rate down comment
    MythBuster ( преди 1 година )
    До 1. Така е. Честно казано и аз очаквах да падне под 7 мин. Разбира се с това тегло няма как да стигне постиженията на ДВГ на писта. За да го направи трябва да свали две трети от батериите, но пък това ще означава да се лиши от две трети от пробега в ежедневието. Очевидно са преценили че второто е по-важно. Надали някой ще си купи този автомобил само за да го кара по писта за да са му толкова важни 25 сек. по-малко време. За разлика от AMG One, този автомобил може да се ползва и за ежедневен.
  • #1
    13 rate up comment 0 rate down comment
    User ( преди 1 година )
    Колкото и да е впечатляващо това постижение, то все пак е доста по-слабо от обиколката на най-бързия сериен автомобил. Mercedes-AMG One, който завъртя тур за 6:35,183 мин. Предполагам, че все пак високото тегло на електромобилите си остава проблем, когато говорим за рекорди за обиколка на писта.