IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Rimac забави с година... колата за шефа си

Мате Римац трябваше доста да почака за своята лична Neverra, но пък тя е много специална

Човек би очаквал, че собственикът на неголяма автомобилна фирма ще бъде първият, който ще подкара новия модел на компанията. Но това със сигурност не се случи в Rimac . Главният изпълнителен директор на Bugatti Rimac - Мате Римац, трябваше да чака повече от година, докато най-накрая получи своя собствена Nevera. 
 
 

Rimac

Е, в нея има някои детайли, проектирани специално за боса. Електрическият суперавтомобил на Мате Римац пристигна в ръцете му в наситен пурпурен цвят, комбиниран с черни детайли, които оставят открити компонентите от въглеродни влакна на Nevera. Първият еремент, който се набива на очи, са огледалата, носещи хърватския флаг отзад в чест на родното място на основателя на Pimac Automobili. Логото на Nevera е боядисано в червено.
 
 
Rimac

Още повече са специалните елементи в купето. Седалките съчетават червено и черно. В горната част на шофьорската седалка има логото  M8 , което се отнася до името на основателя (Mate). Съответно на пътническата седалка е изписано K8 – Катерина е съпругата на Римац. От дясната страна е пришита фигура на жена , която препраща към портрет на жена от античния град Солин (Хърватия).
 
 
Rimac

Що се отнася до представянето на колата, тя не е подобрена спрямо обикновения Rimac Nevera. Благодарение на четирите електрически мотора – звярът получава 1914 к.с.  Придружаващата я батерия с капацитет 120 kWh гарантира пробег от 490 километра. Ще бъдат направени само 150 Nevera и един от тях вече е попаднал в ръцете на основателя на компанията. Що се отнася до цената, тя достига 2,3 милиона евро.
 
 

0 от 500
  • #26
    0 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 7 месеца )
    Турбо ( преди 43 секунди )Адреналинката - електричка,ето така се прави инженерно изчисление,като Турбо.Намери ли някъде грешка?Не намери, защото грешка няма.Не като адреналинката - електричка да ти разтяга локуми и все перпетум мобиле му излиза.Този път си объркал никовете от кой Ник пишеш! Трябваше да е от гост нито ти е за първи нито за последен път. Този път ще изтриеш ли доказателството както правиш обикновено? Лично аз не мога да трия своите постове!
  • #25
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Гост ( преди 7 месеца )
    Последния коментар го написах умишлено с Ник Турбо,всеки може да ти ползва Ника.
  • #24
    0 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 7 месеца )
    И както винаги ако те накарам да цитираш ще се окаже че ти пак не си разбрал нещо и никога не съм казвал такива неща, нали? Не ти е за първи път когато някой ти каже факт, новина събитие или дори ти цитира някой физичен закон, ти да разбереш всичко наобратно и пет години да не ти стигнат да схванеш. А после да започнеш да се оправдаваш че съществува перпето mobile, земята е плоска и някой измамник е измислил физичните закони за да те заблуждава и Европейския съюз папата и госпожата в училище са
  • #23
    3 rate up comment 0 rate down comment
    Турбо ( преди 7 месеца )
    Адреналинката - електричка,ето така се прави инженерно изчисление,като Турбо.Намери ли някъде грешка?Не намери, защото грешка няма.Не като адреналинката - електричка да ти разтяга локуми и все перпетум мобиле му излиза.
  • #22
    3 rate up comment 0 rate down comment
    Гост ( преди 7 месеца )
    Адреналинката - електричка, еластичен колянов вал, ултра твърда и мега еластична неръждаема стомана която ръждясва, 5х20% = 100%, стоманата била желязна руда с високо съдържание на въглерод, мощност в киловатчаса, термообработка= закаляване,да не забравя нещо че те край нямат.
  • #21
    1 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 7 месеца )
    Ти по-добре цитирай какво си писал ти или турбо или Радев или 1 2 3 или който и да е от другите ти никове, което да не води до сметки за перпето mobile? Знаем че най-голямото ти забавление е да се правиш на най-големия глyпак в света и да се опиташ да се надградиш като още по-глyпав. Шутът на форума полезния ид'и"от, който гледа да направи антиелектриците да изглеждат най-неграмотното племе на света, за да те е срам да кажеш че си антиелектрик. Успешно постигащ целта! Поздравления!
  • #20
    3 rate up comment 0 rate down comment
    Гост ( преди 7 месеца )
    До адреналинката - електричка.Не всичко написано с Ник Гост е мое дело.Същото се отнася и за Ник Радев,тро ловете пишат с чужд Ник.
  • #19
    3 rate up comment 0 rate down comment
    Гост ( преди 7 месеца )
    Турбо,развали ми гаргарата.
  • #18
    0 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 7 месеца )
    "Турбо ( преди 1 час )Една аеродинамична кола със скорост 50км/ч и трябват около 4 квт, кпд=4/12,5 =32%. " Това го обясни на супер интелигентният инженер гост с огромните инженерни познания който описа при срещата ти в Боровец. Той твърди, че при 4 kW загуби и 4 kW предавана на колелата, автомобила въобще няма да се движи. Затова сметнатите от професора 23,45 kW които повтаряте 5 год. били верни. Ще сметнеш ли КПД при тази изходяща мощност, както сметна тези 32% КПД? Аз ги изкарвам 187%, a ти ...
  • #17
    0 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 7 месеца )
    Но най-вече държа да ми отговориш на фундаменталния въпрос какво получаваш като разделиш 25 киловата на два часа? Като разделиш 25 kW часа на два часа получаваш 12,5 kW мощност по физиката която съм учил аз. Не съм машинен инженер и никога дори не съм виждал корицата на учебника по перпето мобиле, затова от любопитство те питам какво получаваш когато делиш киловати на часове? Като ги умножиш получаваш киловат часа, но какво получаваш като ги разделиш?