IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Електрическите камиони Volvo масово навлизат в Европа

Вече се използват на девет европейски пазара, включително Великобритания и Нидерландия

Volvo Trucks получи още една поръчка за производство на 100 нови електрически камиона от логистичната компания DFDS. С последната поръчка DFDS почти ще удвои своя парк от електрически Volvo до 225 камиона. В момента компанията вече разполага с 95 електрически камиона, като още 30 от предварително поръчаните пристигат през следващите седмици.
  
   
електрически камиони, Volvo
  
   
95-те електрически камиона Volvo в момента работят в Швеция, Дания, Литва, Белгия и Холандия, а останалите 30 ще бъдат доставени през 2024 г. DFDS е намалила своите емисии на парникови газове с 1 516 тона до края на 2023 г. благодарение на нарастването на своя парк от електрически камиони.

„Продължаваме тясното си партньорство с DFDS. Тази поръчка за допълнителни 100 електрически камиона Volvo е доказателство за тяхното доверие в нашата компания. Значителното увеличение на автопарка от електрически камиони показва, че транспортът с нулеви емисии е жизнеспособно решение тук и сега “, каза Роджър Алм, президент на Volvo Trucks.
  
  
електрически камиони, Volvo
  
   
Новите електрически камиони се използват на девет европейски пазара, включително Обединеното кралство, Ейре, Нидерландия, Белгия и Швеция. Става дума за обновените Volvo FH Electric и FM Electric. Известно е, че някои от новите електрически камиони ще бъдат използвани за транспортиране на стоки до завода за сглобяване на Volvo Trucks в Гьотеборг.

Ще припомним, че от 2019 година Volvo Trucks успешно продава електрически камиони на клиенти в 45 страни на шест континента. В момента Volvo предлага най-широката гама електрически камиони, състояща се от осем модела. От компанията се надяват именно тези камиони да завладеят пътищата на Европа.
 
   


  
   

 

0 от 500
  • #26
    0 rate up comment 1 rate down comment
    До 23 ( преди 5 месеца )
    Прав си, проверих и съм попреувеличил малко не би ли 2000 километра, А би ли само 1076 мили. Това са 200 и няколко километра по-малко отколкото казах първоначално, но Това е бил нормален работен ден, а не опит за рекорд. Тоест ограничението не идва от камиона, а от това че върши полезна работа и трябва да спира за товарене и разтоварване. Смяташ ли че реален пробег от 1730 км на ден с включено товарене и спиране за зареждане е ограничаващ фактор?
  • #25
    0 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 5 месеца )
    Толкова ли си функционална неграмотен че не може да разбереш написаното цитирам: #10 ( преди 21 часа )Щом volvo с пробег от 200 км които се зареждат за 3 часа са успели да продадат толкова много бройки, какво ли ще стане, когато Tesla започна производство на своя камион в Европа" Какво значение има дали говоря за 100-те камиона на DFDS или за 113 000-те на volvo? При всички положения DFDS щеше да поръча много повече бройки Тесла с 800 км пробег, а Тесла щеше да продаде повече от 113 000
  • #24
    2 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 5 месеца )
    Интересно е,че някой камиони ще се използват за доставка на стоки до завода в Гьотеборг,или с две думи ще карат стоките с жп или с нормални дизелови камиони до някакви центрове на 50-100 км от завода и тез електрокари ще ги вземат от там за да ги закарат в завода.пълна простотия.Нашите заводи по вереме на оня "противния" социализъм имаха собствени ж.п. рампи на които се разтоварваха директно материали и се качваше готова продукция.Сега всичко е съсипано и унищожено.От ж.п. по евтино няма.
  • #23
    1 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 5 месеца )
    До 10 ти усещаш ли кви простотии си написал бре,за 24 часа 2000 км,то това прави средна скорост 84 км/ч средна скорост за това време без да се спира.Това са простотии без да се влага и малко мозък.
  • #22
    0 rate up comment 0 rate down comment
    До 19 ( преди 5 месеца )
    Ама Мите, ти отвори дума за Волво в коментар номер 10, но сега се въртиш като шугав и се провадавш като 4токласничка след класно по български, че всъщност си имал предвид нещо съвсем друго. Хитро, много хитро...
  • #21
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Жоро Тубето ( преди 5 месеца )
    Баси,и как ша точим нафта отелектриките?
  • #20
    2 rate up comment 1 rate down comment
    До 19 ( преди 5 месеца )
    Има разбира се.
  • #19
    4 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 5 месеца )
    "Ми, Мите, статията говори за електрически камиони Волво, и ти казваш "щом Волво продават толкова много бройки". Интересно тогава тези 100 бройки в какъв контекст трябва да се разглеждат? " Дано по-дъно найдено много под дъното и още 10 такива и накрая си ти. Ако след толкова обяснения при споменаването на 100 камиона в статия за логистичната фирма DFDS която ще ги кара в 9 различни държави , дали говоря за volvo които само за миналата година са продали 113 419 камиона в 45 държави? Как мислиш?
  • #18
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Жорко ( преди 5 месеца )
    Има ли такива в България?
  • #17
    0 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 5 месеца )
    лично за мен няма логично обяснение защо не се инвестира в електрически жп транспорт