IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Електрическите камиони Volvo масово навлизат в Европа

Вече се използват на девет европейски пазара, включително Великобритания и Нидерландия

Volvo Trucks получи още една поръчка за производство на 100 нови електрически камиона от логистичната компания DFDS. С последната поръчка DFDS почти ще удвои своя парк от електрически Volvo до 225 камиона. В момента компанията вече разполага с 95 електрически камиона, като още 30 от предварително поръчаните пристигат през следващите седмици.
  
   
електрически камиони, Volvo
  
   
95-те електрически камиона Volvo в момента работят в Швеция, Дания, Литва, Белгия и Холандия, а останалите 30 ще бъдат доставени през 2024 г. DFDS е намалила своите емисии на парникови газове с 1 516 тона до края на 2023 г. благодарение на нарастването на своя парк от електрически камиони.

„Продължаваме тясното си партньорство с DFDS. Тази поръчка за допълнителни 100 електрически камиона Volvo е доказателство за тяхното доверие в нашата компания. Значителното увеличение на автопарка от електрически камиони показва, че транспортът с нулеви емисии е жизнеспособно решение тук и сега “, каза Роджър Алм, президент на Volvo Trucks.
  
  
електрически камиони, Volvo
  
   
Новите електрически камиони се използват на девет европейски пазара, включително Обединеното кралство, Ейре, Нидерландия, Белгия и Швеция. Става дума за обновените Volvo FH Electric и FM Electric. Известно е, че някои от новите електрически камиони ще бъдат използвани за транспортиране на стоки до завода за сглобяване на Volvo Trucks в Гьотеборг.

Ще припомним, че от 2019 година Volvo Trucks успешно продава електрически камиони на клиенти в 45 страни на шест континента. В момента Volvo предлага най-широката гама електрически камиони, състояща се от осем модела. От компанията се надяват именно тези камиони да завладеят пътищата на Европа.
 
   


  
   

 

0 от 500
  • #16
    3 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 5 месеца )
    Ми, Мите, статията говори за електрически камиони Волво, и ти казваш "щом Волво продават толкова много бройки". Интересно тогава тези 100 бройки в какъв контекст трябва да се разглеждат? Подскажи ми, моля те, велики сметачо-анализаторе. Аз викам, че трябва да ги отнесем към бройката косми в пъпа на Анджелина Джоли. Съгласен ли си?
  • #15
    1 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 5 месеца )
    Това е като да те питам, дизеловата баничарка на турбо Колко процента от продажбите на volkswagen е и как целия бизнес на volkswagen зависи от покупката на турбо веднъж на 10 години. За 10-12 години volkswagen ще продадат около 100 милиона, което е колко процента от продажбите? Но всъщност е 50% от автопарка на турбо 0, Още колко нули след процента? Сещаш ли се колко грешен въпрос задаваш и как се излагаш както с цифрите така и с процентите?
  • #14
    3 rate up comment 3 rate down comment
    До 13 ( преди 5 месеца )
    Господин антиматематик, Колко пъти да ти се препоръчва да не споменаваш думите процент, бройки, въобще някакви цифри, време, мощност и енергия? Всеки път когато се опиташ да ги спомениш се излагаш господин инженер професоре със средно образование и доказана функционална неграмотност. Колко пъти да ти казвам Когато чуеш процент винаги да си задаваш въпроса процент от какво? 100 електрически камиона като процент от какво? От продажбите на volvo или от автопарка на фирмата която ги е поръчала?
  • #13
    3 rate up comment 6 rate down comment
    До 10 ( преди 5 месеца )
    Мите, Волво Тръкс продава по 200-на хиляди камиона всяка година. Я, пак кажи за "многото сто бройки" електрически от тях? И после ни кажи колко е това в любимите проценти.
  • #12
    3 rate up comment 3 rate down comment
    до 11 ( преди 5 месеца )
    Всеки нормален знае, че в един см3 неутронна звездна маса има 1,7x10^17 kWh енергия. Всеки умен си прави извода, че бъдещето е на неутронните камиони.
  • #11
    3 rate up comment 7 rate down comment
    Факт ( преди 5 месеца )
    Всеки нормален знае че в един кг водород имаме 34квтч енергия а в един кг дизел само 12-13квтч енергия.Всеки умен си прави извода че бъдещето е на водородните камиони
  • #10
    4 rate up comment 8 rate down comment
    До 9 ( преди 5 месеца )
    Щом volvo с пробег от 200 км които се зареждат за 3 часа са успели да продадат толкова много бройки, какво ли ще стане, когато Tesla започна производство на своя камион в Европа и предлага 800 км с 45 минутно зареждане? Имаше някаква статистика от Пепси, Как един от камионите беше минал около 2000 км за денонощие. За камионите на volvo и 1 000 км са невъзможни..
  • #9
    6 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 5 месеца )
    МитЕ,купили са 100 нови електрически камиона и общо са станали 225.Направо са залели Европа.
  • #8
    4 rate up comment 6 rate down comment
    анонимен ( преди 5 месеца )
    Ко стана, водородни наркомани? Електрическите камиони се увеличават все повече, въпреки сравнително ограничения пробег, Тесла се подготвя да започне производство на Семи и в Грюнхайде, а единствения водороден проект в Европа - на Хюндай в Швейцария - е прекратен.
  • #7
    8 rate up comment 7 rate down comment
    До 6 ( преди 5 месеца )
    А на теб няма ли кой да та каже, че ако всичко ставаше с влакове нямаше да е пълно и с камиони и в най-натъпканите с ЖП линии страни?