IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Войната на Tesla с BYD достигна ново ниво

Американската марка въведе нови отстъпки, за да изпревари големия си съперник

Американската компания Tesla направи нова крачка в опитите си да привлече максимален брой купувачи на световния автомобилен пазар, като стимулира интереса на потенциалните потребители с различни отстъпки. По този начин компанията на Илон Мъск иска да вземе надмощие в продължителна война със своите конкуренти, по-специално с китайския BYD.


BYD vs Tesla


Tesla обяви, че всеки китайски клиент на марката, който си купи Model 3 и Model Y преди края на март, ще получи отстъпка до 34 600 юана (4500 евро). Друг стимул ще бъде и отстъпка за застраховката в размер на 8000 юана (1030 евро), както и още 10 000 юана (1300 евро), ако купувачът избере различен цвят на каросерията.

От компанията обявиха, че разполагат с определен брой вече произведени Model Y на склад, за които бонуса за клиенти е до 16 600 юана (2100 евро) при закупуване в най-кратки срокове. Производителят обаче не даде информация за оборудването на тези превозни средства.

Tesla е принудена да намали цените и да предложи отстъпки на фона на намаляващото търсене и нарастващата конкуренция. Преди дни конкурентът BYD свали цените на кросоувъра си Song Pro с 15,4%, което накара американският производител да вземе мерки.

Както е известно, в края на 2023 г. китайската компания стана най-големият производител на електрически автомобили в света, измествайки Tesla от първото място.


0 от 500
  • #16
    2 rate up comment 0 rate down comment
    q ( преди 6 месеца )
    Елън де факто е монополист в САЩ и Канада при зарядните станции. Т.е. Тойтка при всяко зареждане пълни касичката на Тесла. Вагинатори, Беемвейци и Мерцове - редят се да плащат като попове. Само това унижениие им стига. А Гошетата се надяват, ако не днес то утре Тесла да фалира.
  • #15
    1 rate up comment 2 rate down comment
    До пръцльо ( преди 6 месеца )
    Но без да се усетиш, в опита си за хейт срещу Тесла, предсказваш бъдещето на останалите автомобилни компании, които от години продават електромобилите си под себестойност и така и не успяха да постигнат печалба от тяхното производство. Наглия Илон се подиграва с тях, като аха да излязат поне на нула и той вземе, че свали цените отново и така години наред ги кара да произвеждат на загуба. Ако акционерите на Тесла са толерантни към дивидентите от печалбата, тези на 100-год. не са и си ги искат!
  • #14
    1 rate up comment 2 rate down comment
    До пръцльо ( преди 6 месеца )
    "Хвалипръц ( преди 1 час )До 11: Да, ама като намалиш цената под себестойност - пак фалит. Особено ако си пирамида разчитаща на ръст на акциите за да вържеш двата края. Именно това е дилемата пред която е изправен лъжлив нагъл Илон." По какъв начин Тесла печели или губи от ръста или сривът на акциите? Как те влияят на печалбите за тримесечията и годишната печалба? Да ти припомня ли, че акциите най-много се вдигаха, когато Тесла губеше най-много и падат откакто печели?
  • #13
    1 rate up comment 2 rate down comment
    Проба с морков ( преди 6 месеца )
    "Гост ( преди 1 час )Урок по пазарна икономика.Когато нещо не се продава,намаляш цената,иначе фалит." Хайде да видим дали ще си изкараш един морков или пак ще ядеш тоягата? Това са празни приказки без смисъл, които могат да значат коренно противоположни неща. Хайде аргументирай се с практически пример и прогноза на база на примера както прави пръцльо? Ето той РАЗСЪЖДАВА по темата и МИСЛИ, че Тесла ще фалира, защото ще продава под себестойност. Има мнение и топки, да го сподели. Ти имаш ли?
  • #12
    0 rate up comment 2 rate down comment
    До магарето ( преди 6 месеца )
    "Гост ( преди 1 час )До Хвалипръц.Има да чакаш смислено мнение от Митично бустерирания, адреналинката - електричка.Подмазва ти се." Очевидно за първи път чуваш притчата за тоягата и моркова като мотиватори. Разбира се, че ще хваля всеки който има собствено мнение, А за инженер Радев и неговите клонинги адреналинки, които му пригласят като говорят много без да кажат нищо, защото нямат топки да си стоят за думите, напоследък има само тояга. Очевидно и от тоягата няма да ти пораснат топки.
  • #11
    4 rate up comment 6 rate down comment
    Деда ( преди 6 месеца )
    #13 Едно си баба знае, едно си бае. TESLA е единствената корпорация, която няма ЦЕНТ дългове. Я напиши колко мнайсе милиарда дължи целия немски автопром. Дай, дай да видим. TESLA е единствената корпорация, която произвежда и печели от коли на ток. Другото само сглобява и съответно губи. TESLA не е автомобилна компания, TESLA е енергиен, технологичен, аерокосмически и машиностроителен ГИГАНТ. Справка: MegaPack, Solar, PowerWall, Optimus Bot, SpaceX, Open AI, Tesla One, StarLink т.н. BYD кое?
  • #10
    7 rate up comment 2 rate down comment
    Хвалипръц ( преди 6 месеца )
    До 11: Да, ама като намалиш цената под себестойност - пак фалит. Особено ако си пирамида разчитаща на ръст на акциите за да вържеш двата края. Именно това е дилемата пред която е изправен лъжлив нагъл Илон.
  • #9
    3 rate up comment 3 rate down comment
    Гост ( преди 6 месеца )
    До Хвалипръц.Има да чакаш смислено мнение от Митично бустерирания, адреналинката - електричка.Подмазва ти се.
  • #8
    3 rate up comment 3 rate down comment
    Гост ( преди 6 месеца )
    Урок по пазарна икономика.Когато нещо не се продава,намаляш цената,иначе фалит.
  • #7
    4 rate up comment 2 rate down comment
    q ( преди 6 месеца )
    Урааа Tesla и BYD намалят цените. Абе значи ако не днес, то утре ще фалират. Айде може и други ден. Апък играчите от ДВГ света твърдо вдигат цените, щото много се търсят пушещи таралясници. Хеле три цилиндрови по за 50 000 евро. Безмозъчните купувачи хич не се сещат, че голяма част от тези пари пак се връщат при BYD и Tesla, като кредити за емисии. Та скъпи умници ще плащате на Елън и китайците удоволствието да Ви тресът три цилиндровите "истински" автомобили.