IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Toyota RAV4 втора ръка: плюсовете и минусите

Какво трябва да знаете за много популярното в България трето поколение на японския SUV

Ако ви трябва висок автомобил с практичен салон и относително добра проходимост, Toyota RAV4 е един от очевидните избори. Всъщност толкова очевиден, че в последните няколко години това е вторият най-продаван SUV втора ръка в България, отстъпвайки само на Honda CR-V. Само през миналата година към тукашния автопарк са се прибавили 2504 бройки RAV4, а през януари 2024 има още 233 регистрации. Близо три четвърти от тях се падат на третото поколение на модела, произвеждана от ноември 2005 до декември 2012.
   
   
Toyota RAV4 MkIII
  
    
Третата генерация на RAV4, с вътрешнозаводско означение ХA30, се правеше в Япония за европейския и азиатския пазар, и в Канада за северноамериканския. Появата на модела окончателно сложи край на по-ранния вариант на RAV4 с две врати. За сметка на това се появиха две версии с по пет врати - къса и удължена, като дори интериорът им беше различен. През 2009 дойде първият фейслифт - почти незабележим. Понеже той не повлия достатъчно добре на продажбите, година по-късно късият RAV4 бе освежен по-сериозно, с нови светлини, броня и решетка.
   
   
Toyota RAV4 MkIII
   
    
Най-често срещани у нас са 2.2-литровият дизел с 4 цилиндъра и двулитровият бензин, но освен тях има и доста агрегати, предназначени основно за американския и азиатските пазари, но стигнали и до България - 2.4 бензин, 2.5 бензин и дори 3.5-литров V6, който по нашите ширини ще видите задължително с добавена газова уредба. Какво трябва да знаете за различните версии?
   
    
Плюсовете и минусите на Toyota RAV4 (ГАЛЕРИЯ):


  
   

 

 

0 от 500
  • #10
    4 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Трети Рав4 имам и съм все по-доволен от този модел. В момунта съм с модела 2021 г. Хибрид 4х4 предпоследно ниво на оборудване 222 к.с. страхотен автомобил. С 2 ръце го препоръчвам на всеки, който доржи на качество, икономичност, надеждност и практичност. Качете се на пробно каране и ще разберете за какво ви говоря. Не слушайте разни хора, които са виждали Рав4 само на картинка. Пробвайте сами и ще се убедите в това, което говоря.
  • #9
    4 rate up comment 0 rate down comment
    Мемфис ( преди 2 месеца )
    Стигнах до МАНШОНА НА КОЛЯНОВИЯТ ВАЛ, погледнах дали е Петърчо и бях до тук
  • #8
    3 rate up comment 1 rate down comment
    фф ( преди 2 месеца )
    и заключението е че колкото по стар рав4 толкова по надежден....
  • #7
    0 rate up comment 1 rate down comment
    Пиночет ( преди 2 месеца )
    Еййй нито един професор ли не се е изходил ??
  • #6
    4 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    резбата на фиксиращите болтове, кое те озадачава?
  • #5
    2 rate up comment 3 rate down comment
    Кръц ( преди 2 месеца )
    "резбата на крепежа на блока" - какво трябва да означава това?
  • #4
    19 rate up comment 6 rate down comment
    Ииии ( преди 2 месеца )
    Става рав4, но вози като каруца.
  • #3
    11 rate up comment 8 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    За ръжда при Рав 4 изобщо не може да се говори, освен ако не е ползван като истински джип в гората.
  • #2
    29 rate up comment 16 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Ама ти на статията вярваш ли. Примерно вярваш ли,че ск.кутия на Рав 4 изкарва едва 200 000км.? Или някой сменя втулки на шанги на 50 000км. Да, на Пежо лично съм сменял тампони носачи на 55000км., но това е Тойота,а не немска или френска трошка. Цялата статия е пълна глупост. Тия Рав 4 влизат на нашия пазар всичките над 200 000км. и нищо не е пипано по тях, и и изкарват още 200 000км. тука без почти никакви ремонти.
  • #1
    23 rate up comment 30 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Не видях проблем, който да отсъства при тази "много здрава" Тойотка. Кормилна щанга, спирачки, двигатели, ръжда, течове, муфи... А смяна на масло на диф на 30 хил. е подигравка. Поредният "много здрав" японски продукт, който трябва да се милва с пауново перо, за да изкара километрите, на които немските и френските коли тепърва навлизат на българския вторичен пазар и се карат зверски още 200 хил. по български пътища. След като са карани доста пъргаво в Немция.