IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Renault готви конкурент на Nissan Qashqai

Хибридният Symbioz ще се настани между Captur и Arkana в гамата на французите (ВИДЕО)

На пазара има място за още нови SUV-модели и Renault го доказва, като обяви предстощото излизане на нов компактен модел. Той ще се казва Symbioz и ще се настани в C-сегмента, тоест между Captur и Austral в гамата на марката. А това го превръща в директен конкурент на Nissan Qashqai.


Renault Symbioz


Премиерата на Renault Symbioz е предвидена за пролетта на 20234 г. Новият SUV ще получи пълно хибрлидно задвижване, а благодарение на снимки, предоставени от френския производител, можем да разберем, че дизайнът му е в стила на новите Scenic, Mégane и Austral.

Дизайнерите на марката залагат на елегантен и модерен външен вид. Изборът на името пък се обяснява именно със симбиозата между човека и превозното средство, което в случая е автомобил за семейство.


Renault Symbioz


„Името Symbioz идеално илюстрира живота с нашето превозно средство, където пътниците стават едно с тяхното превозно средство и с околната среда. Този автомобил ще разполага с всички предимства, за да задоволи семействата с щедро пространство и голям товарен обем", категорични са от компанията

Формите на фаровете и страничните прозорци донякъде напомнят тези на по-големия Rafale, но с вид на семеен SUV. Дължината на Renault Symbioz е 4,41 метра, което е малко по-малко от 4,47 метра на Renault Scenic E-Tech Electric и 4,51 метра на Austral. Теглото на новия SUV е под 1500 кг.


Renault Symbioz


Бъдещият модел ще бъде оборудван с хибридна задвижваща система E-Tech със 145 к.с., вероятно същият атмосферен и електрифициран 1,6-литров двигател, който вече се използва в Renault Arkana E-Tech Hybrid.

Друга интересна характеристика на Renault Symbioz е панорамният стъклен покрив Solarbay, който вече се предлага при електрическите автомобили Arkana и Scenic, който е базиран на технологията PDLC (Polymer Dispersed Liquid Crystal). С други думи, с натискането на един бутон стъкленият покрив става непрозрачен или прозрачен, без да е необходима щора за затъмнение.



0 от 500
  • #12
    0 rate up comment 7 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Рено нищо не готви - просто открадна технологиите на Нисан, докато японската марка беше под тяхната шапка!Кога Рено е имало собствено задвижване 4х4? Никога! Но пък сега има Кенджар, КапчУк и Австралопитек и некви подобия! Добре че е Дачия, че да поддържа реномето! Марката Рено винаги ще си остане в ниския среден клас... в което няма лошо!
  • #11
    2 rate up comment 7 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Рено нищо не готви - просто открадна технологиите на Нисан, докато японската марка беше под тяхната шапка!Кога Рено е имало собствено задвижване 4х4? Никога! Но пък сега има Кенджар, Австралопитек и несви подобия! Марката Рено винаги ще си остане в ниския среден клас... в което няма лошо!
  • #10
    1 rate up comment 0 rate down comment
    мдааааа ( преди 2 месеца )
    Разглеждах коли наскоро, мога да кажа следното: Каптура е мъничък в сравнение с Шкода Камия, освен това е двигател 1.3, Камията е 1.5. Аустрала е супер, но скъп и с вариаторен автомат, което е кошмар. Арканата е окей, но пак е скъпичка, но е и прекалено нова, и още има бъгове за чистене по хибрида, Фолксваген Т-рок и Киа Спортидж са супер, но са с 10-15 хиляди лева над Каптура катоп цена. Тук идва вече и перида на чакане. Каптура идва бързо, Камията чакаш 6 месеца до година.
  • #9
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Иван ( преди 2 месеца )
    20234 ще го чакаме няма проблем
  • #8
    10 rate up comment 0 rate down comment
    ... ( преди 2 месеца )
    "за пролетта на 20234 г." - доста ще почакаме, дано да не остарее модела дотогава...
  • #7
    6 rate up comment 0 rate down comment
    БайБоцимир ( преди 2 месеца )
    Да се бяха концентрирали върху разработката на по-голям автомобил, това им липсва. Няма кой да поеме щафетата от Лагуна.
  • #6
    13 rate up comment 1 rate down comment
    Вин ( преди 2 месеца )
    Като четеш коментарите ще решиш, че си сред най автомобилната нация на земята:) Едва ли не, свръх производители на МПС от поколения:) Добре, че ги има френските марки, че много нашенци имат достъп до действително ВТОРА ръка автомобили, а не само германските "премиум" с N-брой собственици на по 400/500 хилки км.!
  • #5
    12 rate up comment 3 rate down comment
    Неразбирач ( преди 2 месеца )
    Абе,диванни разбирачи много,хората са преценили да пуснат такъв модел,имат си "меринджеи",които се занимават само с това,ние вместо да се радваме на богатството от модели, почваме веднага акъл да даваме,айде запазете си елементарното мнение за вас.
  • #4
    5 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Трети, ти си пределно ясен и пределно електрически! Стой си в орбита, лови свободни, космическите енергии и не се връщай на Земята, нямаш никаква работа тук!
  • #3
    5 rate up comment 3 rate down comment
    El_savi ( преди 2 месеца )
    #1, не си виновен, просто нищо не разбираш....