IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

GM променя стратегията - връща хибридите и забавя разработката на EV

Акциите на концерна скочиха с 9%, след като обяви новите си планове

General Motors беше един от големите автомобилни производители, които обявиха, че залагат всичко на електрическите превозни средства. Реалността обаче се оказа различна и това принуди концерна да предприеме някои промени, като основната причина за тях са настроенията на инвеститорите.


Chevrolet


При съобщаване на финансовите резултати за последното тримесечие на миналата година ръководството на GM обяви, че ще коригира стратегията си за електрификация. Автомобилният производител няма да изостави изцяло електрическите превозни средства, още повече че инвестира огромни средства в програмата Ultium. Главният изпълнителен директор Мери Бара обаче посочи, че компанията все повече ще разчита на plug-in хибридната технология, за да постигне целите за емисии.

„Бъдещите планове включват въвеждане на нашата plug-in хибридна технология за определени превозни средства в Северна Америка. Оставаме ангажирани с елиминиране на вредните емисии, отделяни от автомобилите, но внедряването на plug-in технология в стратегически сегменти ще осигури някои от ползите за околната среда на електромобилите, докато бъде изградена инфраструктура за тях", заяви Бара, цитирана от Autonews.

В концерна са разтревожени от сериозното забавяне на ръста на продажби на EV през последните месеци, което предполага, че първоначално са преценили погрешно колко колко бързо ще расте пазарът. Освен това дилърите са искали от GM повече хибриди и сега концернът планира да отговори на това.

„Новите plug-in хибриди ще бъдат добавени в настоящата ни гама, за да повишат рентабилността ни, тъй като тази технология вече постига успехи на други пазари“, каза още Мери Бара.


0 от 500
  • #7
    10 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 9 месеца )
    Е няма лошо и хибридите ще си трябват още дълго
  • #6
    12 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 9 месеца )
    "Реалността обаче се оказа различна и това принуди концерна да предприеме някои промени, като основната причина за тях са НАСТРОЕНИЯТА НА ИНВЕСТИТОРИТЕ.При съобщаване на ФИНАНСОВИТЕ РЕЗУЛТАТИ за последното тримесечие на миналата година ръководството на GM обяви, че ще коригира стратегията си за електрификация"За тези които четат между редовете, стратегията не се коригира заради търсенето И клиентите, а заради настроенията на инвеститорите, които не искат да губят пари от продажба на електр ...
  • #5
    6 rate up comment 5 rate down comment
    Фигуристика ( преди 9 месеца )
    Кака ни Мери Бара е трябвало да стане кънки фигуристка, а не шефче на ГМ. Какви тройни аксели върти, направо ветропоказателите ряпа да ядат. Другите американци и европейци същата работа. Само азиатците и Тесла показват някакви "топки" и си отстояват позициите. Японците категорично отказват да правят коли с батерии, китайците и Тесла пък залагат само на тях, а корейците седят на двата стола. Човек може и да не е съгласен с тях, но поне заслужават уважение за принципността си.
  • #4
    8 rate up comment 10 rate down comment
    Настояще и минало ( преди 9 месеца )
    Хибридите и водородът никога не са имали бъдеще. В тях вярват само технически неграмотни хора.
  • #3
    8 rate up comment 10 rate down comment
    Швабен зи каскен ( преди 9 месеца )
    Тесльо, що така бе? Какво стана с опорката че хибридите нямали бъдеще?
  • #2
    14 rate up comment 8 rate down comment
    анонимен ( преди 9 месеца )
    Ако се върнат към ДВГ, може да скочат с оше 9%. Може би само меките хибриди с 48В батерия имат някакъв смисъл. Другото е ни риба ни рак.. и никаква особеннна далавера. И като ДВГ и като "електрик" разхода е по-висок, а и вечно си разнасят едни 1-150кг повече.
  • #1
    6 rate up comment 19 rate down comment
    анонимен ( преди 9 месеца )
    Ето отговор на въпроса как Тесла ще продават 20 милиона електромобила през 2030. Другите просто не искат да ги произвеждат, а клиентите ги търсят.