fallback

Бруталните студове в Чикаго блокираха много електромобили

Дори Supercharger на Tesla не успяват да се справят с минусовите температури (ВИДЕО)

Добре известно е, че ниските температури намаляват пробега на електромобили и забавят тяхното зареждане. Това, което се случи в Чикаго, прави този двоен удар за техните шофьори още по-брутален.

В момента Средният Запад на САЩ преживява рязко застудяване, което оставя градове като Чикаго с двуцифрени отрицателни температури. Тези условия доведоха до сериозни проблеми за водачите на електрически превозни средства (EV), които се сблъскват с по-дълго време за зареждане от нормалното, принуждавайки инфраструктурата за зареждане да работи на лимита си.

Шофьори на електромобили в Чикаго бяха принудени да изтеглят колите с чужда помощ, след като чакане с часове наред за зареждане изтощи батериите им, показва репортаж на NBC Chicago. Причината е, че при такива условия дори станциите Supercharger на Tesla работят много по-бавно от обикновеното. Или изобщо не работят, както се случи с повечето от тях в Чикаго.

Според информациите много собственици на модели на Tesla са се оплакали от проблеми със зареждането. Част от тях са прибегнали до изтегляне на колите си в местния сервизен център на марката. От студовете са пострадали и електромобили на други производители.

Автомобилните губят ефективност, когато термометърът падне под нулата. Проучване на Норвежката автомобилна федерация твърди, че студът може да намали пробега на EV с до 20%. На свой ред Американската автомобилна асоциация (AAA) обаче установи, че обхватът намалява до 40%, когато навън е много студено.

Дългото време за зареждане води до образуване на опашки на обществените зарядни в големите студове. В момента Белият дом финансира усилията за увеличаване на броя на станциите за зареждане в Америка, но изследванията показват, че броят им трябва да се учетвори до 2025 г., за да бъде в крак с растежа на продажбите на електромобили.

fallback
  • #34
    анонимен ( преди 10 месеца )
    Те наемат хора като Петърчо, а ти искаш да дават пари за форум.
  • #33
    Друг Гост ( преди 10 месеца )
    31 коментара и то без BythBuster?!? Знаех си, че тази статия има потенциал. До Аутомедия - направете по-читав форум - това на нищо не прилича - поне да може да се отговаря (да има структура), а не като сега да се пише на кой отговаряш.
  • #32
    анонимен ( преди 10 месеца )
    "Но по-важен е въпросът ако наистина електромобилите не стават за отрицателни температури, защо въобще си ги купуват? Да не твърдиш че ги ползват само през лятото? " - Първо, не води монолог. Второ - В Норвегия ги купуват, защото с данъци ги направи по-евтини от евтинигте ДВГ, безплатно зареждане, нулеви такси и безплатни парко места. Какво ще везмеш? Голф с 90 кона двигател или Tesla 3 LR с 500 к.с.? Не минава 500км, минавала 350, нищо, че хабиш доста повече ток. Ама свршва това време.
  • #31
    Лудория ( преди 10 месеца )
    Няма да забравя как Top gear обясняваха, че правили колко велико е Бугати и си правиха дърпане с McLaren F1. Е, да, успели да направят правилния запис, ама преди това се наложило да направят 10 старта, защото F1 e шедьовър на мисъл и инженеринг, а VW, каквато и лепенка да сложат, са масовка. Даже се наложило и съединител да сменят на VW, опа, на Бугатито. И ако не го бяха показали след предаването, всички щяхме (и аз, разбира се) да си мислим, че на F1 е изпята песента.
  • #30
    Анонимен ( преди 10 месеца )
    МитЕ,гледах в един клип,на минус 50 градуса в Чукотка Камаз пали от раз.
  • #29
    Лудория ( преди 10 месеца )
    Доверие на клип? Сериозен ли си? Доверие, когато ти отидеш със своя електромобил в Сибир, поживееш седмица или две, и ако има възможност да се върнеш, пиши. Всичко друго е желание за представяне. Онзи клип, дето се сървенова с Порше някакъв пикап на Тесла и после какво показаха, дистанцията малко я съкратили... наполовина, че да не вземе поршето да покаже на товарната машина защо пенсионерите си купуват Порше, а не Тесла.
  • #28
    до 25 ( преди 10 месеца )
    Не забравяй, че вицът е с произход Московия - т.е. е пропагандна лъжа. Също така не забравяй, че Лада е Фиат, т.е. западна кола. И накрая, не забравяй, че сибирците си държат колите запалени цяла нощ, защото иначе не могат да запалят сутринта. А електрическата кола на -30 твърда без проблеми, след като е стояла цяла нощ на тази температура. Доказано и документирано на видео.
  • #27
    MythBuster=idiot ( преди 10 месеца )
    Къде изчезна MythBuster?Срам го е да се покаже и пише като анонимен.
  • #26
    Лудория ( преди 10 месеца )
    Умна кола, пък не може да се сети сама да направи подгрев на батерията при отрицателна температура?! Кой им го пиши този софтуер... а, да, онези, дето послъгват, че тесла са самоуправляващи се. И същите, дето за да не носят отговорност, изключват автопилота малко преди катастрофа... ясно! :)Инак ако това е рядкост, голям работа. Ден-два ще повървят пеш или няма да ходят никъде, или ще си извикат uber или такси, не ги мислете. И тук се е случвало преди години да има люти зимни дни, но се изкарв ...
  • #25
    анонимен ( преди 10 месеца )
    Не забравяйте - това, че е под нулата при Вас е локален фенмен и не означва, че "вашето село" и Вие не сте били представителна извадка. - Или поне така, крайно-зелеите лyмпени ми казват ...
fallback
Последни