fallback

Бруталните студове в Чикаго блокираха много електромобили

Дори Supercharger на Tesla не успяват да се справят с минусовите температури (ВИДЕО)

Добре известно е, че ниските температури намаляват пробега на електромобили и забавят тяхното зареждане. Това, което се случи в Чикаго, прави този двоен удар за техните шофьори още по-брутален.

В момента Средният Запад на САЩ преживява рязко застудяване, което оставя градове като Чикаго с двуцифрени отрицателни температури. Тези условия доведоха до сериозни проблеми за водачите на електрически превозни средства (EV), които се сблъскват с по-дълго време за зареждане от нормалното, принуждавайки инфраструктурата за зареждане да работи на лимита си.

Шофьори на електромобили в Чикаго бяха принудени да изтеглят колите с чужда помощ, след като чакане с часове наред за зареждане изтощи батериите им, показва репортаж на NBC Chicago. Причината е, че при такива условия дори станциите Supercharger на Tesla работят много по-бавно от обикновеното. Или изобщо не работят, както се случи с повечето от тях в Чикаго.

Според информациите много собственици на модели на Tesla са се оплакали от проблеми със зареждането. Част от тях са прибегнали до изтегляне на колите си в местния сервизен център на марката. От студовете са пострадали и електромобили на други производители.

Автомобилните губят ефективност, когато термометърът падне под нулата. Проучване на Норвежката автомобилна федерация твърди, че студът може да намали пробега на EV с до 20%. На свой ред Американската автомобилна асоциация (AAA) обаче установи, че обхватът намалява до 40%, когато навън е много студено.

Дългото време за зареждане води до образуване на опашки на обществените зарядни в големите студове. В момента Белият дом финансира усилията за увеличаване на броя на станциите за зареждане в Америка, но изследванията показват, че броят им трябва да се учетвори до 2025 г., за да бъде в крак с растежа на продажбите на електромобили.

fallback
  • #24
    3xcpsjxf5 ( преди 10 месеца )
    Както се изяснява май ДВГ си остава единствения сигурен двигател, като в стария виц, като падне температурата под -20 градуса шведа псува и пали ладата...
  • #23
    анонимен ( преди 10 месеца )
    Всички които изгледахме клипа от "новината", знаем че това е фалшива новина. Повече от очевидно е, че проблемът не е технически, а образователен. В последното изречение репортера казва, че за да се намали времето за зареждане, собствениците трябва предварително да са натиснали бутона за предварително подгряване на батерията, за да не се налага това да става по време на зареждането и времето за зареждане от 20 минути да се увеличава на около два часа и да създава опашки
  • #22
    До гената ( преди 10 месеца )
    Ако на тебе ти разрешат да караш само кон, дали ще е подходящ за твоето ежедневие, или ще си плащаш по-високият данък и ще си караш ДВГ както правят част от норвежците, за които електромобила наистина не е опция? Но по-важен е въпросът ако наистина електромобилите не стават за отрицателни температури, защо въобще си ги купуват? Да не твърдиш че ги ползват само през лятото? В случая става въпрос за технически характеристики и възможност за зареждане при отрицателни температури, не за политика
  • #21
    анонимен ( преди 10 месеца )
    Очевидно освен че са антиматематици и антимислители, антиелектриците са и антигеографи и смятат че Норвегия е една изключително топла южна страна и затова там се купуват само електромобили и никой вече не иска ДВГ. Истината е, че апокалиптичните отрицателни температури в Чикаго от последните дни, които доведоха до обявяване на бедствено положение, са ежедневие в Норвегия и никой не им обръща внимание. Всички знаят какво точно трябва да правят при тези ниски температури.
  • #20
    Гената ( преди 10 месеца )
    До #16 - ти първо се информирай какви закони имат в държавата и тогава плямпай! А за сведение - Норвегия е увеличила добива на петрол с над 3 % последните 2 години! И тук ако приемат закон само каруци с два коня, само това ще се кара! Така че тия шампиони по самоубиства не ми ги Фали!
  • #19
    До норвежеца ( преди 10 месеца )
    На север разчитаме на големи бензинови американски пикапи,не на електрически недоразумения.
  • #18
    Гост ( преди 10 месеца )
    Тесларите да си носят бензинов генератор за зимата.Теслари,какво стана с глобалното затопляне?
  • #17
    Норвежец до 15 ( преди 10 месеца )
    Милиони скандинавци и канадци ти стискат ръката със сълза в окото и ти пожелават по-бързо излекуване в лудницата.
  • #16
    анонимен ( преди 10 месеца )
    А същевременно един от най-известните канали за коли TFL, който всъщност винаги се е отнасял леко негативно към Тесла, кара Модел 3 на -20, след като цяла нощ беше стояла навън да се охлади, и после показа как зарежда с 230 кВт. Това не им е попречило да сложат кликбейт катринка на видеото, разбира се, защото, както казах, са предубедени към Тесла. Разпространявате фалшиви новини, както доста често. Който търси истината - Норвегия и Швеция са нагледен пример вече от 10 г.
  • #15
    РЕАЛИСТ ( преди 10 месеца )
    Ел колите не са за северни държави.
fallback
Последни