fallback

Бруталните студове в Чикаго блокираха много електромобили

Дори Supercharger на Tesla не успяват да се справят с минусовите температури (ВИДЕО)

Добре известно е, че ниските температури намаляват пробега на електромобили и забавят тяхното зареждане. Това, което се случи в Чикаго, прави този двоен удар за техните шофьори още по-брутален.

В момента Средният Запад на САЩ преживява рязко застудяване, което оставя градове като Чикаго с двуцифрени отрицателни температури. Тези условия доведоха до сериозни проблеми за водачите на електрически превозни средства (EV), които се сблъскват с по-дълго време за зареждане от нормалното, принуждавайки инфраструктурата за зареждане да работи на лимита си.

Шофьори на електромобили в Чикаго бяха принудени да изтеглят колите с чужда помощ, след като чакане с часове наред за зареждане изтощи батериите им, показва репортаж на NBC Chicago. Причината е, че при такива условия дори станциите Supercharger на Tesla работят много по-бавно от обикновеното. Или изобщо не работят, както се случи с повечето от тях в Чикаго.

Според информациите много собственици на модели на Tesla са се оплакали от проблеми със зареждането. Част от тях са прибегнали до изтегляне на колите си в местния сервизен център на марката. От студовете са пострадали и електромобили на други производители.

Автомобилните губят ефективност, когато термометърът падне под нулата. Проучване на Норвежката автомобилна федерация твърди, че студът може да намали пробега на EV с до 20%. На свой ред Американската автомобилна асоциация (AAA) обаче установи, че обхватът намалява до 40%, когато навън е много студено.

Дългото време за зареждане води до образуване на опашки на обществените зарядни в големите студове. В момента Белият дом финансира усилията за увеличаване на броя на станциите за зареждане в Америка, но изследванията показват, че броят им трябва да се учетвори до 2025 г., за да бъде в крак с растежа на продажбите на електромобили.

fallback
  • #44
    анонимен ( преди 10 месеца )
    Допускам че ако тези случки се повтарят, освен ограничение за зареждане до 80%, когато всички зарядни са заети, ще направят и ограничения до 30 минути зареждане и който заредил, заредил. Да е помислил предварително да пусне подгрева на батерията час два по-рано или да е заредил предната вечер преди да остави автомобилът да нощува на минус 20 х 30 градуса, докато батерията е топла, за да не хаби допълнителна енергия за да я подгрява на другата сутрин. За бързо ще се научат.
  • #43
    До 44 ( преди 10 месеца )
    Помоли се на някой комшия да ти позволи wi-fi достъп, за да изгледаш клипа в края на мнения 36 за да разбереш какво му се е случило на онзи досадник мит бъстъра
  • #42
    анонимен ( преди 10 месеца )
    И какво искаш да кажеш с този клип? Той реален ли е или е фалшив, след като показва 40% по-малко пробег при минус 20 градуса? Това ли са недостатъците на електромобилите? Че трябва да стоиш 40% повече време на зарядната станция и да платиш 40% повече за енергия за да ти е топло? Тоест ако е в идеални условия зареждаш за 10 минути, за да стигнеш до следващата зарядна станция, най-голямата драма, заради която никой никога не би си купил електромобил е, че при минус 20 ще трябва да стои 14 минути?
  • #41
    анонимен ( преди 10 месеца )
    Oт 300 мили обикновено, при -20С = 159 мили - ***. youtube. com/watch?v=aIUrOkttv7gTesla Model 3 SUB-ZERO Range Test: We All Know That EV Range Is Bad In The Cold...But THIS Bad
  • #40
    анонимен ( преди 10 месеца )
    Една българска компания даже произвежда безжични бутони които можеш да залепиш където си пожелаеш по автомобила, таблото и дори волана. Можеш да ги настроиш за каквото пожелаеш, включително за принудително подгряване на батерията. особено полезна функция, за държави като България в които няма изобилие от зарядни на Тесла и не можеш да
  • #39
    Гост ( преди 10 месеца )
    До Друг Гост.Тука е мити4ния,сега се подвизава като анонимен от срам.
  • #38
    анонимен ( преди 10 месеца )
    Ами опровергай ги, какво чакаш? Намери клип в който подгрята батерия на Тесла не може да зарежда или пък не можеш да си подгрееш батерията? Още един-два такива студа и ще се научат как се карат електромобили. Особено като гледат как някой идва и зарежда за 20-30 минути, а те висят по 2 часа в студа. Колкото и да са интелигентни инженерите на Tesla не са я научили да чете мисли, за да подгрява автоматично. Прави го само ако предварително знае, че ще зареждаш и къде. Започва подгрева когато трябва
  • #37
    Междузведни войни ( преди 10 месеца )
    Мите, както рахвърляш клипове наляво и надясно като неопровержи
  • #36
    Друг Гост ( преди 10 месеца )
    До 36 - Ха ха ха - яко режат! Аз си мислех, че имат интерес от много коментари :-)
  • #35
    анонимен ( преди 10 месеца )
    Друг Гост ( преди 22 минути )31 коментара и то без BythBuster?!? Знаех си, че тази статия има потенциал. Очевидно съм неудобен на сайта и не ми позволява да пиша, както се вижда в клипа. Ако не си онзи гост който има 1 000 Ника и не може с нито един от тях да гледа YouTube, изгледай клипчето, което направих току-що с екранно заснемане, въпреки че вие на клипове не вярвате https://youtu.be/tZ3ZkGNFQIY
fallback
Последни