IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

6 "джипа" на старо с много здрави автоматици

Никакви двойни съединители и вариатори: тези машини разчитат на добрия стар хидротрансформатор

Автоматикът е огромно удобство, в това няма спор. Освен това е все по-трудно да го избегнете: според едно проучване едва около една десета от кросоувърите на вторичния пазар след 2010 имат ръчни скорости.
   
  
автоматик, Mazda CX-5
   
     
Но освен това автоматикът е и още един потенциален източник на проблеми и скъпи ремонти. Това важи в особена степен за попуярните напоследък роботизирани кутии с двоен съединител, но също и за безстепенните вариатори, упорито използвани най-вече от японските производители. Ако търсите употребяван SUV модел с достатъчно останал ресурс, е най-добре да се ориентирате към класическия хидротрансформаторен автоматик. Ето шест модела на цена под 20,000 лева, където този агрегат се смята за надежден от експертите. Все пак задължителната в такива случаи уговорка: експертите говорят за статистика с големи числа. Тяхната препоръка не означава, че на конкретния автомобил, харесан от вас, трансмисията не е съсипана от брутална експлоатация и неадекватна поддръжка.
   
    
6 SUV модела на старо със здрави автоматици (ГАЛЕРИЯ):


  
   

 

 

0 от 500
  • #29
    0 rate up comment 0 rate down comment
    21М ( преди 3 седмици )
    Пропуснали са 722.6 кутията на Mercedes.Слага се във всичко де що излиза от Щутгарт, от С-ки до S-класи, AMGта SUVта и т.н. до към 2004г.- 2005г. А в бусовете им даже и след 2007ма. Това е последната версия на 5ст автомат преди 7G-троника им. 722.6 е легендарен автомат издържащ над 1000Nm въртящ момент от мотора, иска смяна на масло филтър и една буксичка на 50-60хил км, и откарва милион км че и нагоре.Разбира се новите 7G, 8G -10G троници кутии да далеч по-умни бързи и.. трошливи.
  • #28
    5 rate up comment 6 rate down comment
    Eee ( преди 1 месец )
    Автоматика е за мързеливи, лениви и некадърни шофьори . Това го каза един немски специслист по *** motor sport ... и е прав. Но се влагат все повече автоматици , по простата причина, че хората стават все по мързеливи ленивци и некадърници. Един таблет стърчи пред него и му отвлича вниманието , после били правили колите безопасни... пародия отвсякъде
  • #27
    2 rate up comment 2 rate down comment
    Верно ( преди 3 месеца )
    До коментар 12 така като гледам до няколко години, производството на тостери ще приключи
  • #26
    6 rate up comment 1 rate down comment
    Иван ( преди 3 месеца )
    Карал съм Multitronic na A4 B8.5 много приятна за каране. Около 20к км.ZF 6HP Jag XJL 2011 около 50к кмZF 8HP BMW F11 2012 около 50к кмZF 8HP Jag XF 2017 в последните 25к км.Пробвал съм и 2 S-класи блутек дълги бази от 2012г 7G -tronic пак мазно си включваха. Ама понятие като вечно масло както БМВ се изказват не съществува :)
  • #25
    3 rate up comment 2 rate down comment
    Бай ML ( преди 3 месеца )
    До 12: Добре, ама до тогава пеша ли да ходим или да си припомним как се язди
  • #24
    2 rate up comment 3 rate down comment
    До 7 ( преди 3 месеца )
    Определено, хал хабер си нямаш от зъбни колелета. Не пиши глупости, моля.
  • #23
    11 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Имам x-trail II. На 351 хил. км е, само аз му навъртях 200 хил. , като хич не съм го жалил. На 280 съм сменял маслото на скоростната кутия и сега пак. Вече се оглеждам за нещо друго, но за съжаление тая кола няма да се предаде скоро, може и още 5 години да си я търкалям.
  • #22
    7 rate up comment 2 rate down comment
    Kolio ( преди 3 месеца )
    Нещото което разбрах е, че ако ми трябва да си купя автоматична скоростна кутия за да си я сложа като експонат в хола каква да е, но не и колата. Еми благодаря!
  • #21
    3 rate up comment 2 rate down comment
    до 17 ( преди 3 месеца )
    Това се отнася до скоростната кутия, не до Kuga II, пич, май ти грешно си асимилирал
  • #20
    8 rate up comment 3 rate down comment
    до 14 ( преди 3 месеца )
    (продължение) Същото е и със СК. Японските не са толкова лоши като механика, но пестят от нещо толкова евтино и елементарно като топлообменник. В резултат прегряват и дотам. Затова модел на Aisin, който в японските е проблемен, в Cayen и Tuareg работи практически безпроблемно - топлообменникът и софтуерът са на Порше.