IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

6 "джипа" на старо с много здрави автоматици

Никакви двойни съединители и вариатори: тези машини разчитат на добрия стар хидротрансформатор

Автоматикът е огромно удобство, в това няма спор. Освен това е все по-трудно да го избегнете: според едно проучване едва около една десета от кросоувърите на вторичния пазар след 2010 имат ръчни скорости.
   
  
автоматик, Mazda CX-5
   
     
Но освен това автоматикът е и още един потенциален източник на проблеми и скъпи ремонти. Това важи в особена степен за попуярните напоследък роботизирани кутии с двоен съединител, но също и за безстепенните вариатори, упорито използвани най-вече от японските производители. Ако търсите употребяван SUV модел с достатъчно останал ресурс, е най-добре да се ориентирате към класическия хидротрансформаторен автоматик. Ето шест модела на цена под 20,000 лева, където този агрегат се смята за надежден от експертите. Все пак задължителната в такива случаи уговорка: експертите говорят за статистика с големи числа. Тяхната препоръка не означава, че на конкретния автомобил, харесан от вас, трансмисията не е съсипана от брутална експлоатация и неадекватна поддръжка.
   
    
6 SUV модела на старо със здрави автоматици (ГАЛЕРИЯ):


  
   

 

 

0 от 500
  • #9
    22 rate up comment 1 rate down comment
    Друг Гост ( преди 3 месеца )
    Аз пък се чудя, как в 21 век, около 100 години след първия автомобил, все още се правят скоростни кутии които се чупят лесно.
  • #8
    1 rate up comment 10 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    До колкото разбирам, 7g и Zf са бокулуци.
  • #7
    13 rate up comment 13 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Автоматичната трансмисия и здравината са несъвместими неща. Ако искаш здравина трябва да е ръчна. Жалко е че повечето производители вече се отказват от ръчната трансмисия и залагат на недоразумения като CVT. Най здравата трансмисия си остава ръчната с последователни предавки с прави зъби. Навремето преди втората световна война са слагали такива и на обикновени коли и камиони. Това няма чупене. Сега такива трансмисии се ползват само за състезателни автомобили и за мотори.
  • #6
    11 rate up comment 9 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Какви са тези стари бангии дето ги давате за еталон на надежност?
  • #5
    9 rate up comment 1 rate down comment
    batvasko ( преди 3 месеца )
    Интересен проблем е това с веригата на 3.2 двигателя в Grand Vitara, не го знаех. Много ми искаше такава преди време, и се чудех защо са сравнително евтини втора употреба.
  • #4
    7 rate up comment 12 rate down comment
    Гг ( преди 3 месеца )
    Най проблемните автоматици са показаните!
  • #3
    12 rate up comment 7 rate down comment
    Ти луд ли си ( преди 3 месеца )
    На японски автоматик първа смяна на масло на 300 Хил.км
  • #2
    5 rate up comment 5 rate down comment
    Дантон ( преди 3 месеца )
    Е 7 G троника на МЛ не е ли добър?
  • #1
    10 rate up comment 33 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Радост! За пореден път статията за прегряващите японски автоматици, които се разпадат от всичко, освен от стоене в гаража, но иначе били много здрави! Само ако маслото се сменя всяка седмица и не се карат! А, да, и да не се карат в никакъв случай!