IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Toyota, JLR и Nissan притискали властите в Лондон да бавят електрификацията

Приетите правила изискват най-малко 22% от продадените през 2024 г. нови коли да бъдат с нулеви емисии

Множество производители на автомобили, включително Toyota, Jaguar Land Rover и Nissan, са принудили британското правителство да отслаби или забави правилата за навлизане на електрически превозни средства, става ясно от данни, публикувания в с индустриалния бюлетин Fast Charge.


електромобили


Част от документите съдържат редактирани редактирани изявления от производителите на автомобили в отговор на правилата, с които те се обявяват срещу първоначалния план на британското правителство да забрани продажбата на нови бензинови и дизелови автомобили до 2030 г.

В отговор на плановете на властите Toyota отговаря, че е „изключително загрижена“ от целите на Обединеното кралство до 2027 г., твърдейки, че те ще бъдат „предизвикателство за производители като Toyota“, както и че могат да причинят финансови щети и щети на марката. Освен това компанията настоява за отлагане на забраните за изкопаеми горива в опит да защити своя завод за хибридни автомобили в Дербишър.

На свой ред от Jaguar Land Rover са обявили също, че „далеч не е сигурно, че производителите на автомобили ще успеят да постигнат необходимите цели", като лично те смятат тези нива са непостижими. Твърди се още, че Stellantis и Nissan също са настоявали за забавяния.

„Очевидно много производители на автомобили, въпреки че бяха ентусиазирани относно прехода към електромобили, имат сериозни резерви. И трябва да видим как ще се отрази това на новите правила, които влизат в сила от януари", коментира авторът на Fast Charge - Том Райли.

Както е известно, британското правителство отложи забраната за бензин и дизел до 2035 г.. Въпреки това, приетите правила постановяват, че 22% от новите автомобили, продадени през 2024 г., трябва да бъдат с нулеви емисии и че тази цифра трябва да нарасне до 80% до 2030 г.

В същото време има производители, които подкрепят новите цели. Tesla и Ford вече обявиха, че правителството трябва да принуди производителите на автомобили да продават повече електрически превозни средства, а Volkswagen добави, че целите са „амбициозни, но като цяло изглеждат осъществими“.

0 от 500
  • #52
    0 rate up comment 0 rate down comment
    MythBuster ( преди 11 месеца )
    Финансов експерт не съм, камо ли пък японски финансов експерт. Само споделям факти. Фактите са, че износа на Япония с всяка изминала година намалява и намалява и намалява, а инфлацията която от десетилетия овладяваха вече е с положително число и от две-три години взеха да вдигат и заплатите, които не бяха пипани от десетилетия. Също така се очакваше този месец лихвата вече да стане положителна, но го би ли отложили заради земетресението. Така или иначе е въпрос на време. Какво става с дълговете?
  • #51
    0 rate up comment 1 rate down comment
    MythBuster ( преди 11 месеца )
    Шваба, както винаги страдаш от функционална неграмотност и не можеш да разбереш вече осма година , Какво означава това че след изравняването на цените на електромобилите с тези на бензиновите, toyota няма да има какво да предложи най-голяма част от пазарите. Пък и както се вижда от реалността, дори и другите пазари започнаха да се заемат от китайците. Също така не си разбрал, че предвиждах продажбите на toyota да се УВЕЛИЧАТ, ако останалите производители БЪРЗО минат на ток.
  • #50
    0 rate up comment 1 rate down comment
    Швабен зи каскен ( преди 11 месеца )
    "А те неминуемо ще се сринат" Хех, от поне 7-8 години електропитеците го пелтечите това, обаче в реалността, за 2023 Тойота има по-голям абсолютен ръст на продажбите дори от Тесла. Та ще се наложи да почакаш.
  • #49
    0 rate up comment 1 rate down comment
    Швабен зи каскен ( преди 11 месеца )
    Ха-ха, прочете една статия по интернет и стана вече финансов експерт? Япония е експортно ориентирана, лихвите ще останат ниски, защото така държат ниска йената, което води до по-голям и по-печеливш експорт. Да, задлъжнялостта е огромна, но инфраструктурата превъзхожда целия останал свят - само сравни Шинкансен с американски влак. А лихвите по заемите на Тойота са около нулата, което при световна инфлация от 6.9% си е чист финансов актив.
  • #48
    1 rate up comment 1 rate down comment
    MythBuster ( преди 11 месеца )
    Ето за това обичам да споря с вас. Междувременно и аз научавам доста и ми давате нови опорни точки. Оказва се че не само toyota е затънала яко, а цяла Япония е така и се крепи единствено на дългове. Най-големият дълг в световен мащаб. Тоест ако toyota плаща само 1,5 процента лихва на дълга си, това са почти 4 милиарда годишно. Представи си да се сринат малко продажбите, за да няма печалба? А те неминуемо ще се сринат
  • #47
    1 rate up comment 1 rate down comment
    MythBuster ( преди 11 месеца )
    В държавния бюджет на страната за 2022 г. разходите за обслужване на дълга са ЕДНА ЧЕТВЪРТ ОТ БЮДЖЕТНИТЕ РАЗХОДИ. Нито една от икономически развитите страни не се доближава до Япония по този показател. Днес, между другото, медиите обръщат голямо внимание на нарастването на лихвените разходи (т.е. разходите за плащане на лихви по държавния дълг) във федералния бюджет на САЩ. През изминалата година техният дял надхвърля 12% от всички бюджетни разходи. Толкова много! Но все още е около половинат
  • #46
    1 rate up comment 1 rate down comment
    MythBuster ( преди 11 месеца )
    .... необходимо да се размрази основният лихвен процент, замразен на минус 0,10 процента. Но всяко, дори и най-незначителното увеличение на основния лихвен процент заплашва с РЯЗКО ПОВИШАВАНЕ на лихвените проценти по ВСИЧКИ ЗАЕМИ И КРЕДИТИ. Така през октомври средният ЛИХВЕН ПРОЦЕНТ ПО БАНКОВИТЕ КРЕДИТИ е едва 1,5% годишно. За сравнение: в повечето икономически развити страни тези ставки варират от 4 до 8 процента годишно.
  • #45
    1 rate up comment 1 rate down comment
    MythBuster ( преди 11 месеца )
    Прав си! Моя грешка. А за разлика от вас проверявам твърденията ви и си признавам грешките всеки път. Банката на Япония по това време. А сега фактите с цитати ".... на 29 януари 2016 г. тя понижи основната лихва до минус 0,10%. Основната й лихва все още е минус 0,10%. Тоест, скоро ще станат осем години, откакто Централната банка на Япония замрази основния процент на това ниво.Банката на Япония просто се страхува да докосне този инструмент. По очевидни причини. Изглежда необходимо да се размрази
  • #44
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Швабен зи каскен ( преди 11 месеца )
    До Тесльо 26: "лихвите в Япония БЯХА отрицателни" Ха-ха-ха, абе ти в коя паралелна реалност живееш? "Централната банка на Япония (ЯЦБ) ... запази без промяна целевия краткосрочен лихвен процент на отрицателно ниво от 0,1%." Нарича се устойчива парична политика - нещо непонятно на обезумелите икономисти на запад, но е факт.
  • #43
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 месеца )
    МитЕ, това за караваната го писа тинтири минтири.