IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Toyota, JLR и Nissan притискали властите в Лондон да бавят електрификацията

Приетите правила изискват най-малко 22% от продадените през 2024 г. нови коли да бъдат с нулеви емисии

Множество производители на автомобили, включително Toyota, Jaguar Land Rover и Nissan, са принудили британското правителство да отслаби или забави правилата за навлизане на електрически превозни средства, става ясно от данни, публикувания в с индустриалния бюлетин Fast Charge.


електромобили


Част от документите съдържат редактирани редактирани изявления от производителите на автомобили в отговор на правилата, с които те се обявяват срещу първоначалния план на британското правителство да забрани продажбата на нови бензинови и дизелови автомобили до 2030 г.

В отговор на плановете на властите Toyota отговаря, че е „изключително загрижена“ от целите на Обединеното кралство до 2027 г., твърдейки, че те ще бъдат „предизвикателство за производители като Toyota“, както и че могат да причинят финансови щети и щети на марката. Освен това компанията настоява за отлагане на забраните за изкопаеми горива в опит да защити своя завод за хибридни автомобили в Дербишър.

На свой ред от Jaguar Land Rover са обявили също, че „далеч не е сигурно, че производителите на автомобили ще успеят да постигнат необходимите цели", като лично те смятат тези нива са непостижими. Твърди се още, че Stellantis и Nissan също са настоявали за забавяния.

„Очевидно много производители на автомобили, въпреки че бяха ентусиазирани относно прехода към електромобили, имат сериозни резерви. И трябва да видим как ще се отрази това на новите правила, които влизат в сила от януари", коментира авторът на Fast Charge - Том Райли.

Както е известно, британското правителство отложи забраната за бензин и дизел до 2035 г.. Въпреки това, приетите правила постановяват, че 22% от новите автомобили, продадени през 2024 г., трябва да бъдат с нулеви емисии и че тази цифра трябва да нарасне до 80% до 2030 г.

В същото време има производители, които подкрепят новите цели. Tesla и Ford вече обявиха, че правителството трябва да принуди производителите на автомобили да продават повече електрически превозни средства, а Volkswagen добави, че целите са „амбициозни, но като цяло изглеждат осъществими“.

0 от 500
  • #22
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Швабен зи каскен ( преди 10 месеца )
    Ех Тесльо, колко пъти да ти повтарям - при отрицателна лихва в Япония, за Тойота (или която и да е била голяма компания) би било глупаво да нямат големи дългве. Спри с тая безумна пропаганда вече.
  • #21
    0 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 10 месеца )
    Да от 1-2 години има далеч по-малко значение защото вече има много заводи и инфаструктура. Докато преди това Тесла беше "избухлива" инвестиция. Но пак на тези 20+ милиарда в банката в идеални условия инфлацията изяжда поне едни 3% - 600+ милиона на година.
  • #20
    1 rate up comment 2 rate down comment
    MythBuster ( преди 10 месеца )
    Toyota ще получи $850 милиона субсидия за разработване на следващо поколение EV батерииПарите ще бъдат използвани за разработване на биполярни LFP пакети, както и изцяло твърдотелни батерии.16 юни 2023 Toyota Motor ще получи субсидия от около 853 милиона долара (120 милиарда йени) от японското правителство, за да разшири производството на батерии за електрически превозни средства, в опит да увеличи местното производство и да стане по-малко зависима от свързаните с Китай вериги за доставки
  • #19
    0 rate up comment 3 rate down comment
    MythBuster ( преди 10 месеца )
    Доколкото знам имаше около 2 милиарда дългове на които не е изтекъл падежа, но дали са 2 или 5 това няма никакво значение. На практика няма дългове. Освен това и пазарната капитализация няма никакво значение, защото вече няколко години не са ползвали пари от там, а кеша се трупа и се увеличава, въпреки че влагат огромни средства в разработване на нови технологии от всякакъв вид, строят нови заводи и разширяват старите, изкупуват компании и какво ли още не. Toyota е в застой и чака субсидии
  • #18
    1 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 10 месеца )
    Всъщност Тесла има дълг от 5 милиарда долара. Да има достатъчно пари да го изплати, но ги пази в случай на драстичен спад на капитализацята. В момента в случай на нужда от заем капитализацията е достатъчна гаранция. А знаем как Мъск обича да играе с Туитър за цената на акциите. Но при авария ще трябва кеш. Така че не ги държи за кеф тези пари. Защото да имаш толкова милиарди в банката и просто да седят е абсурдно и реално губи пари от това.
  • #17
    1 rate up comment 2 rate down comment
    MythBuster ( преди 10 месеца )
    Шваба, доколкото разбирам вярваш че toyota яко печели пари, въпреки че е инвестирала четвърт трилион долара дългове в производствени мощности за водородни и хибридни технологии и най-вече за ДВГ, като трябва да печели следващите 30 години от тях за да си върне инвестициите, докато Тесла е инвестирала в неподходяща технология и затова няма никакви дългове а има в кеш пари за да построи следващите си 5 завода, за да изпревари toyota по производство. Кой ли е мислил за бъдещето по-добре?
  • #16
    2 rate up comment 1 rate down comment
    MythBuster ( преди 10 месеца )
    "Човека вижда смисъл в баничарката, удобна му е и си е взел. А пък ти обясняваш колко е хубава електричката, но казваш че няма да си вземеш. Виждаш ли една малка разлика." Разликата е огромна. След като той ми е писа потребностите си, аз му препоръчах следващия автомобил отново да му е дизелова в баничарка и казах че електрическата е абсолютно неподходяща за него. Хибридната също. След като аз му казах потребностите и си изброих автомобилите, той ме посъветва да ги заменя с баничарка.
  • #15
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Швабен зи каскен ( преди 10 месеца )
    До 10: Тесльо, екологията се прави с технологии, които се разработват с пари. И понеже Тойота не е борсов балон с лапнишаран-инвеститори и щедри държавни субсидии като Тесла, им се налага да си изкарват парите с печалба.
  • #14
    4 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 10 месеца )
    МитЕ точно ти, дето само обясняваш колко е хубава електричката и как може да замени всичко с малки неудобства, ли се оплакваш, че някой е казал че баничарката може да замени нещо с малки неудобства? Човека вижда смисъл в баничарката, удобна му е и си е взел. А пък ти обясняваш колко е хубава електричката, но казваш че няма да си вземеш. Виждаш ли една малка разлика.
  • #13
    0 rate up comment 1 rate down comment
    MythBuster ( преди 10 месеца )
    А не ме ли убеждаваше, че баничарката може да замести дори и микробуса и кемпера с малки неудобства ?