IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Toyota продаде 1000 нови Land Cruiser в Германия само за 30 минути

Европейската версия на всъдехода се предлага само с 2,8-литров турбодизел

Интересът към Toyota Land Cruiser, моделна година 2024, е огромен. Първите 1000 бройки от модела, пуснати на германския пазар, бяха разпродадени само за 30 минути, похвалиха се от японската компания.


Toyota Land Cruiser


Самият всъдеход беше показан на заинтересованите германски клиенти на 20 септември, но стартът на прием на заявките започна на 21 декември в 8 часа сутринта. Резервациите бяха затворени 30 минути по-късно, тъй като първата партида вече беше изчерпана. И останалите желаещи ще трябва да се регистрират в списъка на чакащите, където вероятно ще останат доста дълго време.

В Германия се предлагат три нива на оборудване за Land Cruiser - Executive, Tec Edition и First Edition. От компанията не посочват какви са били първите 1000 бройки, но по-рано беше съобщено, че производството на Land Cruiser First Edition ще бъде ограничено до 3000 автомобила за цяла Европа.


Toyota Land Cruiser


Европейската версия на Land Cruiser, моделна година 2024, е базиран на глобалната платформа GA-F на Toyota, за която се твърди, че е 50% по-твърда от архитектурата на предишното поколение. На първо време моделът за Стария континент ще се предлага единствено с 2,8-литров турбодизелов двигател с мощност 201 к.с., съчетан с 8-степенна автоматична скоростна кутия.

През 2025 г. ще се появи и „мек“ хибриден дизел с 48-волтов стартер-генератор. Всички версии за Европа са богато оборудвани, но Tec Edition и First Edition получават няколко допълнителни функции, включително новата предна стабилизираща щанга на Toyota, 20-цолови алуминиеви джанти, цифрово огледало за обратно виждане, премиум аудио-система JBL с 14 високоговорителя и head-up дисплей.


0 от 500
  • #10
    7 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 4 месеца )
    Почти всичките ще стъпят, някой ден. Въпрос на време е ;) Повярвай ми, не може да си купиш истински джип и да караш само по асфалта. То е все едно да си купиш спортна кола или мотор и никога да не и даваш газ. Аз когато си купих първия джип още на другия ден му изхвърлих гумите, сложих чисто нови МТ и отидох в гората да го пробвам. Изобщо не ми е пука, гаранции маранции. Газ до дупка! Голям кеф. Беше зима, сняг по един тесен замръзнал път за малко да падна в дерето отдолу. Голям адреналин.
  • #9
    1 rate up comment 10 rate down comment
    MythBuster ( преди 4 месеца )
    ....колко от ТЕЗИ 1000 БРОЯ скъпи редки и нишови автомобили някога ще стъпят на истински офроуд?
  • #8
    10 rate up comment 0 rate down comment
    До 5 ( преди 4 месеца )
    Напиши в търсачката "land cruiser 300 off road builds australia" и гледай снимки и клипове и ще видиш какво става. Там не ги ползват за ходене до мола :)
  • #7
    15 rate up comment 0 rate down comment
    До 5 ( преди 4 месеца )
    Тойотите се карат доста офроуд за разлика от много други. Естествено като са нови повечето хора си пазят. Ама като изтече гаранцията и особено като мине на втори и трети собственик тогава обикновено почват да ги ползват по предназначение и да ги модифицират. Почва се окачване, повдигане, големи гуми, ролбари, защити, лебедки......вижте из офроуд групите какво става. Хората си ги карат яко.
  • #6
    16 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 4 месеца )
    Като кажеш Тойота Ленд Крузър те разбират и номадите в Нигер и кимат.
  • #5
    2 rate up comment 8 rate down comment
    MythBuster ( преди 4 месеца )
    До 4. Прав си колега! Коментирах само тази част от изказването "Не му трябва да набира, а да тегли! Нютоните на колелата са важни за джип! Не конските сили." А сега ще коментирам друга част "Това е нишово МПС. За хора с пари, желаещи достъп до навсякъде.СУВ закъсал в планината" Въпросът ми е според тебе колко от тези 1000 броя скъпи редки и нишови автомобили някога ще стъпят на истински офроуд?
  • #4
    13 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 4 месеца )
    Това е нишово МПС. За хора с пари, желаещи достъп до навсякъде.СУВ закъсал в планината сигурно трябва да го свалят с хеликоптер :)А и на кой му е необходимо ускорение 5с. до 100?
  • #3
    4 rate up comment 7 rate down comment
    MythBuster ( преди 4 месеца )
    Нещо пак си объркал физичните закони! За ускорение не ти трябват коне, а въртящ момент. Конете са необходими за високите скорости, а не за ускорението от място. Даже имаше клип как електрическият golf с около 100 коня ускорява по-бързо в градски условия, отколкото най-бързият бензинов golf с няколкостотин коня и по-ниско тегло.
  • #2
    28 rate up comment 5 rate down comment
    До 1 ( преди 4 месеца )
    Като искаш да "набира" си вземаш лека кола или някой паркетник от немските като Х5. Това е истински джип на шаси с бързи и бавни скорости,, цял заден мост окачване с голям ход и един куп железария отдолу. Не му трябва да набира, а да тегли! Нютоните на колелата са важни за джип! Не конските сили. Навремето старите джипове повечето бяха само по 80-90 коня и пак си вървят идеално и теглят и ремаркета и каравани.....по няколко тона без проблем.
  • #1
    3 rate up comment 22 rate down comment
    анонимен ( преди 4 месеца )
    Не че нещо ама на това тежко купе 200к.с. двигател, едва ще набира.