IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

10-те най-проблемни бензинови двигателя

От Mercedes и BMW до Subaru и Toyota: с тези агрегати втора ръка трябва да сте много внимателни

Мнозинството хора в България - както впрочем и в Испания, Германия и навсякъде другаде по света - разчитат на употребяваните автомобили за личния си транспорт. Но покупката втора ръка, макар и по-достъпна, крие рискове. Малките повреди и подмяната на консумативи са едно, а периодичните ремонти на двигателя - съвсем друго. Внимателната проверка на мотора е най-важната стъпка за купувача.
  
    
двигател, Prince, бутала
  
  
Така е от самата зора на автомобилната ера. В последните петнайсетина години обаче се промени нещо друго: самите двигатели. По-строгите екологични стандарти - а и апетитът за по-високи печалби на производителите - родиха т. нар. downsizing: мотори с по-малък работен обем, изработени от по-леки и по-тънки материали, и работещи под по-големи натоварвания. В ранните години на този преход се допускаха и грешки. Освен това новите двигатели, макар и да не са непременно по-ненадеждни от старите, изискват по-честа и внимателна поддръжка - нещо, с което много клиенти още не са свикнали. Ето десет бензинови агрегата от последните десетилетия, които се срещат често на вторичния пазар и с които трябва особено много да се внимава.
   
   
10-те най-проблемни бензинови двигателя (ГАЛЕРИЯ):


  
   

 

0 от 500
  • #11
    7 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 5 месеца )
    До 7 - моя опит показва друго. 2.0 ТДИ на ФВ. Купуван нов през 2014. Абсолютно никога до момента за 150х км не е доливано масло.
  • #10
    36 rate up comment 20 rate down comment
    анонимен ( преди 5 месеца )
    Карал съм всякакви коли, но по-проблемни от немските двигатели не съм карал. И то не само двигателите, ами целите коли са им голям проблем.
  • #9
    18 rate up comment 6 rate down comment
    Ккк ( преди 5 месеца )
    Митове и легенди. Спаркчето на Алфа е много приятно и евтино за поддръжка двигателче ако се сипва хубаво масло и се допълва когато има нужда
  • #8
    18 rate up comment 5 rate down comment
    Георги ( преди 5 месеца )
    Имах алфа 147 2,0 Селеспийд карах я 10 години на газ, продадох я на над 240 хил. Км без да е отварян мотора. Накрая гореше около 400 грама на 1000 км масло, което е търпимо, като се има предвид, че не даваше да се докосне газта и много прехвалени коли ми дишаха газовете при тръгване. Като всяка кола си даваше дефекти в електрониката, три пъти съм сменял ремъчен комплекти, но двигателя беше безгрешен.
  • #7
    4 rate up comment 3 rate down comment
    Батко ( преди 5 месеца )
    Георги , кажи ми проблема на АЕЕ 1, 6 75 к.с .
  • #6
    28 rate up comment 7 rate down comment
    анонимен ( преди 5 месеца )
    Пхахаха германците и всички останали. Разхода на масло на нов автомобил е норма.При ФВ и за дизелите им си трябва отделна класация, щото 2 литровият вече харчи масло от нов (норма), а 3 литровият тече от нов (може и той да харчи но покрай теча не може да се установи със сигурност). Та май вече нямат мотор който да става за нещо ...
  • #5
    9 rate up comment 21 rate down comment
    Факт ( преди 5 месеца )
    Италианците бяха същите *** като немците и френците залитаха по дизела имаше едни мултиджет на Алфа и Фят и така фалираха всички защото дизела се оказа скапана технология.Французите малко се поусетиха и попнаха да пускат хайбриди и на фабрична газ но за другите е вече прекалено късно осожено за италианците
  • #4
    20 rate up comment 6 rate down comment
    //// ( преди 5 месеца )
    Стигнах до Алфа РОмео и спрях. Twin Spark двигателите са САМО на АЛфа Ромео, с по две свещи на цилиндър. И от там идва и името им. Фиат и Ланча НЕ използват такива двигатели. Особенно в Thesis, където е легендарният 3.0 Buso бензинов двигател на италианците!
  • #3
    12 rate up comment 4 rate down comment
    Кр ( преди 5 месеца )
    Описаното за Алфа 155 2l TS се отнася само за последната година от производството с двигател oт Алфа156.Стария двигател на155 ZAR167 си беше железен. Офф продал съм 155 2lTS с пробег над 450 к км
  • #2
    47 rate up comment 13 rate down comment
    Георги ( преди 5 месеца )
    Нещо, което си го знаем - всички ВАГ двигатели си имат проблеми :)