IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Кои са най-скъпите автомобилни марки в света?

Tри производителя попаднаха в Топ 10 на агенция Interbrand

В продължение на четвърт век маркетинговата агенция Interbrand ежегодно съставя Топ 100 на най-ценните марки в света. Лидер в глобалната класацият и тази година е Apple, която държи първото място в общото класиране с огромна разлика.


Interbrand 2023


При автомобилните марки най-предна позиция (шеста в общото класиране), заема Toyota, чиято прогнозна стойност достига 64,5 млрд долара. Японският производител е увеличил цената си с 8% спрямо 2022 година.

В класирането след Mercedes-Benz - втора сред автомобилните марки и седма в глобалната класация с резултат от 61,4 млрд. долара (+9%). Германският производител малко по малко увеличава преднината си пред колегите си от BMW, който е третото място при автомобилните брандове. През 2023 г. баварската марка е оценена на 51,2 милиарда долара (+10%), като за първи път тя попада в Топ 10 в генералното класиране.


Interbrand 2023


Челната петица на най-скъпите автомобилни марки се допълва от Tesla, чиято стойност е оценена на 49,9 милиарда (+4%), и Honda (24,4 милиарда, +7%). В Топ 100 на най-скъпите брандове попадат още Hyundai (32), Audi (45), Porsche (47), Volkswagen (50), Ford (51), Nissan (63), Ferrari (70) и Kia (88) В същото време обаче от класацията отпадат два автомобилни производителя - Land Rover и MINI.


0 от 500
  • #23
    1 rate up comment 5 rate down comment
    MythBuster ( преди 5 месеца )
    Специално за тебе е от Уикипедия: Психопатите са патологични лъжци. Техните отношения с другите хора са практически дефинирани от манипулация и експлоатация. Психопатът не вижда никаква причина, поради която да бъде честен или грижовен, загрижен за другите хора. Те обикновено са много добри в лъжите, понякога са способни да объркат дори опитни разпитващи.
  • #22
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Лудория ( преди 5 месеца )
    Bold-нат е, защото използва регистриран акаунт. :)
  • #21
    1 rate up comment 1 rate down comment
    До 20 ( преди 5 месеца )
    Много си прав за психопата! Все един и същ е! И пише под всяка статия с болднат псевдоним
  • #20
    1 rate up comment 3 rate down comment
    MythBuster ( преди 5 месеца )
    Хората под коментарите се сменят и коментират интересни за тях технически теми, за да обогатяват общата си култура и да споделят различни гледни точки, а заядливия психопат си е съвсем един и същ и е тук да се заяжда с хората които пишат по темите за да се забавлява, защото си няма други забавления. И въобще не пише по технически теми А само лични обиди лъжи, заяждания на дребно и манипулации за да си повдигне самочувствието и някой да му обърне внимание.
  • #19
    4 rate up comment 2 rate down comment
    Мда ( преди 5 месеца )
    Авторите на статиите се сменят, темите се сменят, но коментарите винаги са на MythBuster! Този е като придворен шут. Накъдето и да се обърнеш, винаги е там, с невероятната си глупост, която само в неговата глава е изтънчено чувство за хумор. Тоя тукашния е същия!Драска всякакви глупости, а се мисли за най-умния и най-всезнаещия. А е просто шут с празен живот
  • #18
    1 rate up comment 3 rate down comment
    MythBuster ( преди 5 месеца )
    "Неизбежно, неизбежно, колко пък да е неизбежно сриването на Тойота? Преди 5 години фалитът на Тесла също беше неизбежен и въпрос на време, пък, ей, на засега са ОК." Дали ще фалира toyota? Абсурд. А дори финансово да фалира, ще си продължи дейност защото е too big to fall. Пък и винаги съм казвал, че toyota има(ше) огромния потенциал да стане най-големият производител на електромобили. Най-малкото защото изкупи стотици патенти за иновативни батерии, за да ги погребе да не и се пречкат.
  • #17
    3 rate up comment 3 rate down comment
    MythBuster ( преди 5 месеца )
    Ами вероятно има нещо общо с факта, че ако електромобилите на toyota се произвеждаха с батерии произведени от Тесла, щеше да има излишък от батерии, защото Тесла в момента произвежда повече батерии отколкото toyota електромобили. Досега никой не е споменал В коя от десетките класации в абсолютно всякакви издания, toyota е пред Тесла и mercedes освен в тази класация? Аз не казвам че такова животно нема за това питам. Толкова виж пък съм научил нещо ново за да си обогатя общата култура?
  • #16
    2 rate up comment 4 rate down comment
    Тойотаджия ( преди 5 месеца )
    До 13: "Класацията по никакъв начин не отразява БЪДЕЩЕТО на компанията, а както знаем, там нещата не са никак розови." Какво пък е бъдещето на Тесла, щом за 10 години не успяха 1% от батериите сами да си произведат, и продължават да разчитат на външни доставчици за останалите 99%? За лъжите им за автономни системи, роботизация и изкуствен интелект има ли нужда да споменаваме? Там са още по-гола вода и празни обещания..
  • #15
    0 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 5 месеца )
    компаниите като цяло са едно недоносче не са решили не са банкрутирали някоя пирамиди фараони и балъци за милиарди
  • #14
    2 rate up comment 5 rate down comment
    Колко е неизбежно ( преди 5 месеца )
    Неизбежно, неизбежно, колко пък да е неизбежно сриването на Тойота? Преди 5 години фалитът на Тесла също беше неизбежен и въпрос на време, пък, ей, на засега са ОК.