IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Японци представиха иновативен електрически автомобил с двигатели в колелата

Необичайният THK LSR-05 впечатлява както с визия, така и с уникални технологии

Иновативният електрически автомобил THK LSR-05 ще бъде представен на Японското изложение за мобилност. Новостта получава уникална конструкция и необичаен дизайн. Подробности бяха разкрити от уебсайта InsideEVs .


THK LSR-05


THK разработва иновативен метод за линейно движение още през 70-те години. Сега компанията прави лек завою, като се преориентира върху производството на електрически автомобили.

Новият продукт вече е факт, като той впечатлява, както с визия, така и с технологии. THK LSR-05 има тесни фарове, които са свързани с LED лента. Електрическата кола разполага и с доста рационализиран силует. Отзад има необичайна оптика, която обгръща тялото на електрическия автомобил. Отдолу е разположен компактен дифузьор. що се отнася до габаритите на нестандартната кола, то те са напълно стандартни.


THK LSR-05


Размерите на THK LSR-05 са дължина - 4995 мм, широчина - 1965 мм и височина - 1530 мм.

Вместо традиционните странични огледала са монтирани камери. Задните врати се отварят срещу трафика, което улеснява влизането в задната част на салона. THK LSR-05 се отличава с луксозен интериор с огромен дисплей по цялата ширина на кабината, а декорацията включва кожа и дърво.


THK LSR-05

THK LSR-05


Що се отнася до силовия агрегат, то новостта е оборудвана с три електрически мотора, два от които са интегрирани в задните колела. системната мощност на инсталацията е 552 к.с. Електрическият автомобил може да завива и с четирите колела по време на шофиране, а също така получи активно окачване. Клиренсът също е регулируем.


0 от 500
  • #13
    2 rate up comment 1 rate down comment
    Ники ( преди 1 година )
    А на някой хрумвало ли е да помисли колко загуби на енергия се пестят от липсата на карданни и зъбни предавки когато електромотора е в джантата?
  • #12
    1 rate up comment 3 rate down comment
    Оки ( преди 1 година )
    Ел. автомобилите са преходно решение докато водородно задвижваните получат инфраструктура. И запомнете този коментар- 17.10.2023.
  • #11
    4 rate up comment 0 rate down comment
    РУК ( преди 1 година )
    Напротив Младене, ако си направиш труда да потърсиш малко повече информация за въпросния прототип, ще откриеш, че има спирачки, без да има "ептен дискове и стандартни спирачки". Повечето коментирате на база лични фантазии и разсъждения и прочетеното по-горе, без да сте наясно за какво точно иде реч в този прототип!
  • #10
    2 rate up comment 1 rate down comment
    младен ( преди 1 година )
    До 1, MythBuster - За масата си прав. Обаче...това е много добро решение за малък градски електромобил който да е 30-35kw и да вдига 80-90 или 100км. Да му се сложат 2 или 4 малки двигателя в колелата за да се спести от място ще стане супер. Това да няма ептен дискове и стандартни спирачки няма да стане. За отзад да няма дискове и да спира само на реглокперация може, но за отпред не. Но може отпред да са много малки и така да се спести от тегло.
  • #9
    2 rate up comment 1 rate down comment
    MythBuster ( преди 1 година )
    До 4."да задават насоките в световното автомобилостроене, да ни отворят очите, и на бедните японци разбира се, колко са заблудени горките!" Да ми припомниш това дето разправям от пет години, че са заблудени както за водородът така и за електромобилите, дали самият шеф на toyota не си го призна? Дали стария шеф не го изхвърлиха от поста без предупреждение, заради заблудата му и воденето на фирмата в обратна на правилната посока? От лидери в ел. задвижването, сега за срам щели да гонят Тесла!
  • #8
    3 rate up comment 3 rate down comment
    РУК ( преди 1 година )
    До 6 - и с какво е прав?Цитирал е килограмите на двата задвижващи агрегата на прототипа и "огромната" разлика с килограмите на стандартна главина, спирачен апарат, спирачен диск, накладки? Защо мислиш, че при електромотор в джантата е нужен спирачен апарат? Електромоторите са достатъчно компактни вече, а в този прототип тези в джантите са с доста ниска мощност. Недостатъците са вода, прах, кал, твърде силни директни вибрации. Килограмите както е споменал всезнайко 1 от много време не са проблем.
  • #7
    4 rate up comment 0 rate down comment
    До #5 ( преди 1 година )
    Вдички да не са представители на тъпия Ханс?
  • #6
    5 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    1 е прав. Такива мечти има от десетилетия, но недостатъците са твърде много - високата неокачена маса, ограничения във вида електромотори, които могат да се използват, както и в мощността им, ограчения в размера на спирачните апарати, ниска надеждност, трудно водно охлаждане. Сигурно има и други, които в момента не мога да се сетя.
  • #5
    5 rate up comment 0 rate down comment
    Владо ( преди 1 година )
    Не съм адвокат на #1, но всички се отказаха от големи маси на тези много подвижни елементи на автомобила. Ползват решението в електрически картинги. Има и шампионат. Във Формула Е правиха опити, но не се хареса.
  • #4
    7 rate up comment 4 rate down comment
    Nev ( преди 1 година )
    Леле, какви панелни инженери са намерили малко от скъпоценното си време, заети инъче да задават насоките в световното автомобилостроене, да ни отворят очите, и на бедните японци разбира се, колко са заблудени горките!