IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Японци представиха иновативен електрически автомобил с двигатели в колелата

Необичайният THK LSR-05 впечатлява както с визия, така и с уникални технологии

Иновативният електрически автомобил THK LSR-05 ще бъде представен на Японското изложение за мобилност. Новостта получава уникална конструкция и необичаен дизайн. Подробности бяха разкрити от уебсайта InsideEVs .


THK LSR-05


THK разработва иновативен метод за линейно движение още през 70-те години. Сега компанията прави лек завою, като се преориентира върху производството на електрически автомобили.

Новият продукт вече е факт, като той впечатлява, както с визия, така и с технологии. THK LSR-05 има тесни фарове, които са свързани с LED лента. Електрическата кола разполага и с доста рационализиран силует. Отзад има необичайна оптика, която обгръща тялото на електрическия автомобил. Отдолу е разположен компактен дифузьор. що се отнася до габаритите на нестандартната кола, то те са напълно стандартни.


THK LSR-05


Размерите на THK LSR-05 са дължина - 4995 мм, широчина - 1965 мм и височина - 1530 мм.

Вместо традиционните странични огледала са монтирани камери. Задните врати се отварят срещу трафика, което улеснява влизането в задната част на салона. THK LSR-05 се отличава с луксозен интериор с огромен дисплей по цялата ширина на кабината, а декорацията включва кожа и дърво.


THK LSR-05

THK LSR-05


Що се отнася до силовия агрегат, то новостта е оборудвана с три електрически мотора, два от които са интегрирани в задните колела. системната мощност на инсталацията е 552 к.с. Електрическият автомобил може да завива и с четирите колела по време на шофиране, а също така получи активно окачване. Клиренсът също е регулируем.


0 от 500
  • #3
    10 rate up comment 5 rate down comment
    РУК ( преди 1 година )
    Ахахаха мирудиьоооо!Де се пънеш да коментираш неща които не познаваш бе!Я се запознай кои са THK и каква е целта на този протип и тогава дрънкай съчинения!А самия двигател който са разработили и сложили тежи колкото главината със все диск и накладки на SUVто ти 300 коня!И спестява все полоуски и прочие!Проблема при тези двигатели е корозията от директното излагане на пътните условия,не килограмите!А целта на целия протитип е демонстрация на разработени от тях технологии,не мераци да правят коли!
  • #2
    2 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Тези да повторят физика за 5-ти клас, лошото е обаче явно има доста *** които биха си купили.
  • #1
    10 rate up comment 1 rate down comment
    MythBuster ( преди 1 година )
    Доказано не работеща конструкция за лек автомобил. Да вкараш тежките двигатели там където всички се стремят да олекотяват за да не се разбива окачването, никога няма да е добра идея за лек автомобил! Виж за товарен автомобил на който двете гуми само от едната страна, които ще захранват двигателя всъщност тежат четири пъти повече от него, вече ще има някакъв смисъл.